JJ, wij hebben naar Jordanie wel luiers meegenomen, maar maar 2 potjes ofzo. De luiers waren daar vn een echt mindere kwaliteit en daar ik niet graag een lekkende beeb op schoot heb, vond ik dat een goede investering. Ook zijn goede luiers daar heel erg duur, en moeilijk te vinden. Nu leef ik niet in de waan dat Marokko en Jordanie hetzelfde zijn, maar ik hoor vaker dat buiten Europa en N-Amerika kwaliteit vn luiers echt minder is. (In Sudan kon je het wel vergeten, daar hadden ze toen niet eens luiers, maar dat is een ander uiterste.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Weet iemand hoe het zit in Marroko met luiers en potjes? We gaan eind september met Jorja naar Marokko en ze is dan 14 maanden. Op zich eet ze eigenlijk altijd gewoon met de pot mee, maar er zal altijd wel eens zo'n dag tussendoor komen dat het echt niet gaat.
Op Malta hebben we wat potjes gekocht en heeft ze met ons meegegeten verder, dat was prima te doen daar.
En daar kreeg je ook gewoon luiers, waren wel wat duurder dan hier, maar tja, je zit ook met je limiet aan kilo´s wat je mee mag slepen en voor 10 dagen luiers meeslepen is toch al meteen een behoorlijk gewicht (lijkt me)
Het sanitair voor de kampeerplaatsen was aan de magere kant. Voor mobile home is dat natuurlijk geen probleem, dan heb je eigen sanitair. En het is ook wel ander publiek dat zo'n accomodatie boektquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:18 schreef trui het volgende:
ach, 't is toch ook best leuk om eens een ander verhaaltje/animatieteam te zien lijkt me? wij kwamen afgelopen zomer voor 't eerst in aanraking met het fenomeen camping-animatie (op camping Duinoord te Ameland) en de kinderen vonden 't erg leuk.
[..]
maar waarom is 't dan alleen leuk als je in zo'n stacaravan gaat? is er voor de tenten te weinig plaats of wat bedoel je precies?
Op het kdv zijn ook kindjes van 4 maanden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:20 schreef wickie het volgende:
Inderdaad totale afzondering hoeft niet echt, maar een baby van amper 4 maanden terwijl ze waarschijnlijk nog wel een met blaasjes zit, voelt voor mij net niet echt prettig.
Ze is hier ook naar het KDV geweest, daar heeft ze het ook opgepikt. Ik ga op zoek naar een ander particulier huisje waar niet een baby van 4 maanden zit
Hotel, we zijn er al eens eerder geweest. Vandaar deze keuze.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:15 schreef wickie het volgende:
Asyniur, waar gaan jullie heen aan het Gardameer? Camping? Huisje?
La baume in frejus... Is zuid frankrijk, nu prachtig weer.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Misschien dat we dat ook nog eens bekijken dan, Basboussa, thanks!
le Brasil is namelijk gewoon vol wat betreft stacaravans/cottages in de week dat wij willenongelofelijk, want het is ontzettend buiten het seizoen, maar geen plek...dus toch maar op zoek naar iets anders.
Dat kan ja. Wij hebben het ook wel eens gedaan. Ze hadden alleen geen kinderbedjes toen. Wij hebben gewoon de kinderwagenbak gebruikt. Nu is Senna natuurlijk al een stuk groter dan Juul destijds (die was 4 maanden), dus misschien is een campingbedje wel handig. Als je dat bij je hebt tenminste. Anders kun je haar altijd nog gewoon tussen jullie in leggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik doen, Ticootje, en ze feliciteren met hun (achter)kleindochter
Er was dus nog plaats, dus wij gaan volgende week op vakantie
Vraagje: kunnen we gewoon ergens halverwege in zo'n formule 1 hotel overnachten met baby? En moeten we dan ons eigen campingbedje opzetten of hebben ze dat in zo'n hotel wel?
Gaaf plan hoor p_iglet!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef p_iglet het volgende:
Nog 2 weken!! Dan gaan wij ook heerlijk op vakantie!
Zoals pepijn al verteld aan iedereen die in zijn buurt komt "we gaan met de bakfiets, op de boot naar engeland".
Londen op treinafstand, treinenmuseum om de hoek, dierentuin in de buurt. En verder heerlijk niets doen!!
Ik heb er zin in!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |