Maar als kind hier bij de oma's op bezoek moet is dat heeeeeeeeeeeel ver varen enzo...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:11 schreef joers1 het volgende:
Vliegen met hele jonge kinderen zou IK nooit doen, maar dat is geheel persoonlijk
Ik ben niet op mn tenen getrapt hoor....zoals ik duidelijk aangaf, geef ik alleen een tipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hee, niet zo op de teentjes getrapt... Ik geef toch aan dat ik de website er erg goed uit vind zien. Ik weet alleen dat Isa de liedjes van de Sprookjescamping al maanden uit volle borst meezingt en het nu al heeft over volgend jaar. Dus gaan we dan ook weer die kant op.
De Molenhof heb ik in mijn favorieten gezet trouwens
maar waarom is 't dan alleen leuk als je in zo'n stacaravan gaat? is er voor de tenten te weinig plaats of wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Yelloh Le Ranolien in Perros-Guirec is een aanrader, mits je in de mobilhomes gaat zitten. De verhouding campingplaatsen/mobilhomes ligt vreselijk scheef. Van een 'echte' camping is helaas geen sprake meer. Beetje jammer, omdat de kampeersfeer daardoor ontbreekt. Maar verder heeft Isa zich er twee weken aan een stuk uitermate goed vermaakt
Wanneer gaan jullie? En waarheen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Ssserpente het volgende:
Een vraagje aan de Italiegangers: hebben jullie voor de zekerheid wat potjes meegenomen, of kun je die daar in de supermarkt halen? Of heb je ze helemaal niet nodig gehad?![]()
En enig idee of je in Noord Italie uit de kraan kunt drinken?
Verder nog tips & tricks?
Whoei! Zin in!![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef trui het volgende:
verbania, haha. klinkt als een verzonnen land voor mensen met een ban.
Daar had een collega van Nils het ook al over!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, in Verbania heb je een heel leuk restaurantje aan een pleintje. Je herkent het aan houten banken en een met jasmijn overgroeid terras. Daar MOET je eten. Punt uit! (helaas weet ik niet meer hoe het heet, maar mócht je het zien)
En potjes hebben ze wel, maar alleen héél fijn gepureerd, dus geen stukjes. De fruitpotjes zijn wel lekker
De meest goddelijke ijssalon daar zit in Cannobio. Zoveel ijs per bol dat één bolletje als genoeg is.Ze scheppen het dan ook met een spatel en niet zo'n lullig ijsschepje zoals bij ons. Het is het enige ijszaakje met een terras buiten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef Ssserpente het volgende:
We gaan zaterdag weg, twee weken naar Verbania, Lago Maggiore. Heb er alleen nog maar goede verhalen over gehoord.![]()
Ik zou ze meenemen Ssserpente. Mijn ervaring is dat ze wel potjes hebben in de supermarkt maar alles zit in aparte potjes, groente, vlees, kaasquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Ssserpente het volgende:
Een vraagje aan de Italiegangers: hebben jullie voor de zekerheid wat potjes meegenomen, of kun je die daar in de supermarkt halen? Of heb je ze helemaal niet nodig gehad?![]()
En enig idee of je in Noord Italie uit de kraan kunt drinken?
Verder nog tips & tricks?
Whoei! Zin in!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |