abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:33:29 #126
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_85501720
De Beerze Bulten in Rheeze is ook een leuke camping voor jonge kinderen. Ook met een heel animatieverhaal met Bultje het konijn en Aad Schroefdraad ( :') ). De camping heeft een mooie indoor speeltuin, een voor een camping erg mooi zwembad en het Giga Konijnenveld, met zand en water om te spelen.

Wij zijn hier laatst een dagje geweest en mijn dochter wilde er wel naartoe op vakantie. Maar dat doen we maar niet, 45 minuten van huis :P.

Link: www.beerzebulten.nl
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:08:08 #127
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85515921
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:11 schreef joers1 het volgende:
Vliegen met hele jonge kinderen zou IK nooit doen, maar dat is geheel persoonlijk
Maar als kind hier bij de oma's op bezoek moet is dat heeeeeeeeeeeel ver varen enzo... :) Ach, soms kan het gewoon niet anders, maar het is niet altijd ideaal, met name op langere vluchten. Denk maar niet dat je zelf slaapt...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85516960
Wij hebben nu 2 keer gevlogen met onze dochter. Eerst keer was ze bijna een jaar en 2e keer bijna 2. Naar Rhodos en naar Kos.
Het is ons prima bevallen, vond het de 1e keer erg handig dat ze nog borstvoeding kreeg. Ze heeft toen bijna de hele vlucht geslapen.
Vorige vakantie moest ze dus nog op schoot maar we hadden op zowel heen als terugweg het geluk dat we een extra plekje hadden doordat er veel ruimte was.
Beide heenvluchten vlogen we overigens om half 6 's ochtends en dat betekende hier om een uur of 1 's nachts hier weg, ging prima gelukkig.

Goede ervaringen dus
pi_85603574
Hier zijn Hanna en Bumpie bijna een half jaar verder ook nog steeds favoriet!! :) Shenaya vraagt nog geregelt waar Bumpie is.. :)
En Bollo de Beer (Landal) is ook grote vriend hier in huis! Maar goed ik kan er geregelt naartoe omdat ik er werk..
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:46:18 #130
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85605451
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hee, niet zo op de teentjes getrapt... Ik geef toch aan dat ik de website er erg goed uit vind zien. Ik weet alleen dat Isa de liedjes van de Sprookjescamping al maanden uit volle borst meezingt en het nu al heeft over volgend jaar. Dus gaan we dan ook weer die kant op.

De Molenhof heb ik in mijn favorieten gezet trouwens :)
Ik ben niet op mn tenen getrapt hoor....zoals ik duidelijk aangaf, geef ik alleen een tip ;)
Iedereen moet lekker zelf weten waar hij/zij heen wil en wat hij/zij waardeert aan een camping.:) Het zal mij werkelijk een zorg zijn, dat iemand camping A beter vindt dan camping B. Ik geef hier alleen een tip,voor mensen die een geschikte vakantiebestemming zoeken voor hun gezin met jonge kinderen.
Overigens stonden er op De Molenhof bergen Tukkers...mensen uit de regio van de caming dus. Allemaal wonend binnen 30 minuten van de camping ;) Dat zou MIJN keuze ook niet zijn
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_85605573
Een vraagje aan de Italiegangers: hebben jullie voor de zekerheid wat potjes meegenomen, of kun je die daar in de supermarkt halen? Of heb je ze helemaal niet nodig gehad? :Y)

En enig idee of je in Noord Italie uit de kraan kunt drinken?

Verder nog tips & tricks?

Whoei! Zin in! *O*
pi_85606455
Het water is schoon dus het kan maar smaakt goor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85608360
Het water in Noord Italie smaakt inderdaad vreemd wat uit de kraan komt.. Je kunt het wel drinken maar ik vond het ook niks...
Wij hadden een grote soort van Makro daar in de buurt zitten en daar verkochten ze wel potjes maar in de supermarkt weet ik niet.. Ik was toen zwanger dus nog niet zoekende naar potjes.. Waar ga je heen?!

@ Joers1, nee ik zou ook niet snel zo dichtbij op vakantie gaan nee.. moest ter introductie op mijn werk daar een weekendje op vakantie met gezin maar vond er niks aan was veelste dichtbij huis.. aan het eind van het park zag ik me eigen woonplaats op een bord staan dat vind ik dan geen vakantie.. ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:55:38 #134
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85608587
De Molenhof :o daar heb ik gestaan vanaf mn 3e tot mn 19e levensjaar... we hadden daar een vaste stacaravan en gingen vanaf Pasen tot zomervakantie elk weekend en in de zomervakantie 5 weken. Was toen wel heel anders dan nu trouwens... maar ik zou er dus niet meer naartoe gaan, terwijl ik in mn omgeving hoor dat het toch wel heel erg gaaf is. Mn collega is er net 3 weken geweest..
Make love, not war ☮
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:18:06 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85609604
ach, 't is toch ook best leuk om eens een ander verhaaltje/animatieteam te zien lijkt me? wij kwamen afgelopen zomer voor 't eerst in aanraking met het fenomeen camping-animatie (op camping Duinoord te Ameland) en de kinderen vonden 't erg leuk.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Yelloh Le Ranolien in Perros-Guirec is een aanrader, mits je in de mobilhomes gaat zitten. De verhouding campingplaatsen/mobilhomes ligt vreselijk scheef. Van een 'echte' camping is helaas geen sprake meer. Beetje jammer, omdat de kampeersfeer daardoor ontbreekt. Maar verder heeft Isa zich er twee weken aan een stuk uitermate goed vermaakt :Y
maar waarom is 't dan alleen leuk als je in zo'n stacaravan gaat? is er voor de tenten te weinig plaats of wat bedoel je precies?
in de haak.
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 15:19:06 #136
5428 crew  miss_sly
pi_85609643
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Ssserpente het volgende:
Een vraagje aan de Italiegangers: hebben jullie voor de zekerheid wat potjes meegenomen, of kun je die daar in de supermarkt halen? Of heb je ze helemaal niet nodig gehad? :Y)

Whoei! Zin in! *O*
Wanneer gaan jullie? En waarheen?

Wij gaan begin/half september nog een week weg, en willen ook Italie of eventueel Frankrijk als de weervoorspellingen daar beter zijn. WE hebben nog niet geboekt....linving on the edge enzo :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85609754
We gaan zaterdag weg, twee weken naar Verbania, Lago Maggiore. Heb er alleen nog maar goede verhalen over gehoord. 8-)
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:22:41 #138
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85609813
verbania, haha. klinkt als een verzonnen land voor mensen met een ban. ;)
in de haak.
pi_85609840
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef trui het volgende:
verbania, haha. klinkt als een verzonnen land voor mensen met een ban. ;)
:D
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:24:59 #140
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_85609912
Verbania klinkt inderdaad als Balkonia en Gardenia. Jarenlang geloofde ik als kind dat mijn oom elk jaar naar Balkonia en Gardenia ging. En wij maar saai naar Belgie of Luxemburg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 15:28:13 #141
5428 crew  miss_sly
pi_85610068
haha, ja, Verbania klinkt wel een beetje zo ja :D

Lago Maggiore is hier ook een optie idd. Met de auto? En rijden jullie in een keer of met een overnachting?
pi_85610244
Ssserpente, in Verbania heb je een heel leuk restaurantje aan een pleintje. Je herkent het aan houten banken en een met jasmijn overgroeid terras. Daar MOET je eten. Punt uit! (helaas weet ik niet meer hoe het heet, maar mócht je het zien)

En potjes hebben ze wel, maar alleen héél fijn gepureerd, dus geen stukjes. De fruitpotjes zijn wel lekker :Y)
pi_85610246
Haha, Live, wat een rotleven had jij! ;)

We overnachten in Baldria (geen idee waar dat ligt :@), dus we doen het in twee keer. Da's zon 500 km per dag. Is te doen, lijkt me.

Kom je ook? B-)
pi_85610274
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, in Verbania heb je een heel leuk restaurantje aan een pleintje. Je herkent het aan houten banken en een met jasmijn overgroeid terras. Daar MOET je eten. Punt uit! (helaas weet ik niet meer hoe het heet, maar mócht je het zien)

En potjes hebben ze wel, maar alleen héél fijn gepureerd, dus geen stukjes. De fruitpotjes zijn wel lekker :Y)
Daar had een collega van Nils het ook al over!
pi_85610315
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef Ssserpente het volgende:
We gaan zaterdag weg, twee weken naar Verbania, Lago Maggiore. Heb er alleen nog maar goede verhalen over gehoord. 8-)

De meest goddelijke ijssalon daar zit in Cannobio. Zoveel ijs per bol dat één bolletje als genoeg is.Ze scheppen het dan ook met een spatel en niet zo'n lullig ijsschepje zoals bij ons. Het is het enige ijszaakje met een terras buiten.
De andere kant van het meer is niet zo interessant.
Met de boot naar de eilandjes die in het meer liggen is ook erg leuk of door naar Stresa.
Bij Verbania omhoog de berg op rijden en dan zo richting Cannero rijden geeft een mooi uitzicht.
Als je wat verder wilt rijden nog, is het ook leuk om bij Verbania de snelweg omhoog te pakken en dan tot het eerste zijdal aan de linkerkant te rijden (zie je kaart). Dit dal helemaal uitrijden tot Macugnaga en dan kom je aan de Italiaanse kant van de hoogste berg van Zwitserland, de Monte Rosa. Dit dorp was ooit wintersport hotspot, nu is het vergane glorie. Ik vond het interessant om liften te zien die niet meer in werking zijn e.d.
In dat dal stroomt ook een rivier waar we bij een rustig stukje nog zijn wezen pootjebaden. Ook watervallen onderweg e.d.

/Tot zover het Lago Maggiore
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85610335
Nou dat lijkt me dan een uitgemaakte zaak. :Y)
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 15:48:35 #147
5428 crew  miss_sly
pi_85610964
Klinkt goed allemaal. Jouw vakantie gaat goedkomen, Sserpente :Y

Wie weet gaan we die kant op, maar wij vertrekken op z'n vroegst op 9 september, maar waarschijnlijk de 10e, omdat we de 8e nog met een 40-jarige bruiloft van de schoonouders zitten. Dus als jullie teruggaan, vertrekken wij...dus mocht je eind volgende week nog een jubelverhaal hebben over je camping, feel free to post :D
pi_85637749
Ah wij zijn in 2007 naar Milaan geweest.. Net buiten Milaan in een hotel gezeten. Vond Milaan zelf niet zo geweldig moet ik zeggen wel leuk etalages kijken van de dure winkels ;)
Wij zijn naar Genova geweest dat is een erg mooie haven! Verder naar Monza geweest het cirquit en ook naar de Formule1 race.. Daarna zijn we nog naar Maranello geweest daar heb je het Ferarri-museum en fabrieken.. Was super gaaf om te zien (maar je moet er van houden!)

Tip: koop een boekje van omgeving Milaan er zijn hele leuke kleine stadjes daar in de buurt om te zien.. En als je toch al met de auto bent erg leuk om beetje rond te rijden en te wandelen! (afhankelijk of je kindje(s) makkelijk zijn natuurlijk)
pi_85639261
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Ssserpente het volgende:

Whoei! Zin in! *O*
Ik zou ze meenemen Ssserpente. Mijn ervaring is dat ze wel potjes hebben in de supermarkt maar alles zit in aparte potjes, groente, vlees, kaas :? en die moet je dan zelf mengen, schijnt. Ik heb het toen nog even geinformeerd bij Italiaanse vrienden wat de bedoeling was want ik begreep het niet zo. Ik heb ze zelf niet nodig gehad omdat Seb met de pot mee eet (en dol is op pasta, dus in restaurant spaghetti pomodoro kreeg) en vorig jaar nog geen vast voedsel kreeg.

ow en luiers neem ik ook altijd zelf mee, ze hebben daar natuurlijk wel luiers (Pampers) maar daar zit dus geen elastische rand aan, vond ik zelf enorm irritant.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:33:41 #150
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85649457
Weet iemand hoe het zit in Marroko met luiers en potjes? We gaan eind september met Jorja naar Marokko en ze is dan 14 maanden. Op zich eet ze eigenlijk altijd gewoon met de pot mee, maar er zal altijd wel eens zo'n dag tussendoor komen dat het echt niet gaat.
Op Malta hebben we wat potjes gekocht en heeft ze met ons meegegeten verder, dat was prima te doen daar.
En daar kreeg je ook gewoon luiers, waren wel wat duurder dan hier, maar tja, je zit ook met je limiet aan kilo´s wat je mee mag slepen en voor 10 dagen luiers meeslepen is toch al meteen een behoorlijk gewicht (lijkt me)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')