SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:33 schreef Frey het volgende:
Zin in vrijdag.
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Maar ik ben het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.
Whehe, nee, ik bedoel hier thuis, ik bedoel mezelf.quote:
Haha okee, dacht dat je op iemand van hier doelde, een of andere Barbara supporterquote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehe, nee, ik bedoel hier thuis, ik bedoel mezelf.
Yep, dan is dat gezeur van haar ook afgelopen. Halleluja. Ik vond het even lullig voor haar dat ze met een zelfmoodscene het toneel zou verlaten, maar nu vind ik het ook wel mooi geweest onderhand.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha okee, dacht dat je op iemand van hier doelde, een of andere Barbara supporter![]()
Ik vier vrijdagavond feest (deels omdat het weekend is) en volgende week wordt een feestweek, de eerste week zonder Barbara in gtst sinds 1999
Zin in vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in vrijdag.
Damn, kunnen ze het nog iets spannender omschrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die twee gaan interfacenquote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef Apotheose het volgende:
ok. Ik zie in mn glazen bol dat Noud straks bouwt met Wietvermoed ik..
Que? En wie zijn jullie?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och wieweet draait die Wiet nog wel bij in jullie ogen
Dat is toch al een x gebeurd... ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef mikerw het volgende:
wanneer wordt nina gepaald door een groep loverboys? Dat hebben we nog niet gehad, kan Dex weer lekker toekijken en Ludo daarna die mocro's pakken. Maar deze realiteit zullen de schrijvers wel niet aandurven.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En er is iemand hier die zich vast kapot gaat zitten ergeren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door GlowMouse op 14-04-2010 20:52:41 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |