als jij die strontresten dan even hier komt wegpissen met je krachtige goudgele straalquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die een pleeborstel gebruiken![]()
Strontresten zijn er om ze van de pot af te pissen met een krachtige goudgele straal
Normale mensen hangen niet met hun hoofd in de wc wanneer ze schijten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:42 schreef najazeg het volgende:
Nu mocht ik weer tegen de strontresten van een ander aan zitten kijken![]()
Als je moet, dan moet jequote:Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef WillFerrell het volgende:
Op publiekelijke wc's potje lopen kakken.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Strontresten zijn er om ze van de pot af te pissen met een krachtige goudgele straal
"alles kan als jij er in gelooft" oidquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:49 schreef SuperwormJim het volgende:
"Alles kan, als jij het laat gebeuren" bedoel je?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:14 schreef najazeg het volgende:
[..]
"alles kan als jij er in gelooft" oid
Je moet je broek ook uit doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan spettert het water terug omhoog tegen je broek aan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Walter81 het volgende:
Ik gebruik de borstel altijd om de drol in dat gat te schuiven. Scheelt weer water.....
kan ook wel, iig ging het om een zinnetje uit een musical oidquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Walter81 het volgende:
[..]
"Alles kan, als jij het laat gebeuren" bedoel je?
Klopt... uit Mary Poppins ja. (werd volgens mij in OZNMP door de afvalster aan het einde gezongen)quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:13 schreef najazeg het volgende:
[..]
kan ook wel, iig ging het om een zinnetje uit een musical oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |