Dan zit je al zowat op je heupenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me vanochtend even opgemeten, want mn moeder gaat een rokje voor me makenMaar is een buikomtrek van >80 cm echt gevaarlijk?
Mn taille is 70 cm, maar het dikste deel van mn buik, onder mn navel, is 85
![]()
Zoals vroeger, denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, daar moet nog minstens 10kg vanaf.. welkom, succes, hoe ga je het aanpakken?![]()
![]()
1.68, dus ik heb volgens BMI een gezond gewicht, maar ik was wel blij dat met gezond eten de weegschaal voor het eerst in jaaaaren onder de 61 was gegaanquote:
Ja, dat dacht ik ook! 75 lijkt me het absolute minimum voor mij! Maar goed, ik ben dan ook een reus!quote:
ik bedoelde eerder om af te vallenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Tips om in elk geval beter in je vel te zitten zijn hier echt: gezond eten, gezond eten en gezond eten
Ja, gezond eten doe ik eigenlijk sowieso, ik ben vegetariër (eet dus héél vee groentjes) en allergisch aan melk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gezond eten is de basis om af te vallen
Vinger in de keel en laxeerpillen willen nog wel eens helpenquote:
Nee, je bent 5 dagen te laat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef Poostema het volgende:
Ik wil ook!
Ik heb een BMI van 16 (lengte: 1,75m; gewicht: 50kg), mag ik dan meedoen?
Ik ben heus geen anorexiapatiënt, hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef LadyBlack het volgende:ik had de eerdere posts van poostema nog niet gezien!!
Doe normaal zeg, je weet toch zelf ook dat in jouw geval een paar kilo aankomen de enige manier om goed in je vel te komen?
Hahahaha! Sorry.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben heus geen anorexiapatiënt, hoor.
Waarom doet iedereen zo raar opeens?
Ik zit gewoon met wat vet op m'n heupen en armen dat ik écht niet wegkrijg.
Wou alleen maar een paar tips...
Kijk maar naar m'n fobo, helemaal niet té mager dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |