Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$ Beach schreef het volgende: RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed.. Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende: Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende: Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''