En zo is het maar net.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:04 schreef Lenterig het volgende:
Verslavingsgedrag is toch genetisch? Roken ook. de onschadelijke gevolgen worden m.i. onderschat
pasgebakken brood is wel lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:26 schreef Ringo het volgende:
Ik maakte vorige week de vergelijking tussen de geur van een net ontbrande sigaret en de geur van pasgebakken brood of verse koffie. Ik rook al jaren niet meer. Maar daarmee kreeg ik ook mijn rokende vrienden schamper aan het lachen.
Domme mensen snappen het anders wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 04:58 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb het hele idee achter het roken dan ook nooit gesnapt. Een beetje lopen zuigen aan een stuk papier om een bepaald smaak binnen te krijgen. Onvoorstelbaar dat mensen met enig intellect zich met dit soort primitieve handelingen inlaten.
het heet niet voor niets nicotine. alle '-ine' op het eind is niet best.quote:Op woensdag 7 april 2010 04:58 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb het hele idee achter het roken dan ook nooit gesnapt. Een beetje lopen zuigen aan een stuk papier om een bepaald smaak binnen te krijgen. Onvoorstelbaar dat mensen met enig intellect zich met dit soort primitieve handelingen inlaten.
Caroline ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het heet niet voor niets nicotine. alle '-ine' op het eind is niet best.
tenzij je martine heet.
Adrenaline.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het heet niet voor niets nicotine. alle '-ine' op het eind is niet best.
tenzij je martine heet.
gebruik dat maar eens met hoge regelmaat. zal niet best zijn voor je cholesterol.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 04:58 schreef AryaMehr het volgende:
In een topic dat de (cor)relatie tussen roken en IQ behandelt is dit geen beste binnenkomer...quote:Op woensdag 7 april 2010 04:58 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb het hele idee achter het roken dan ook nooit gesnapt.
Iemand die een oordeel velt over roken zou in ieder geval moeten weten dat het niet om de smaak gaat, maar om de drang naar nicotine.quote:Een beetje lopen zuigen aan een stuk papier om een bepaald smaak binnen te krijgen. Onvoorstelbaar dat mensen met enig intellect zich met dit soort primitieve handelingen inlaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |