In hoeverre is iemand ooit goed genoeg?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:23 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel een ander probleem nog. Ik vind momenteel niemand goed genoeg om mee te gaan daten. Het enige wat echt in mijn hoofd spookt is dat ik helemaal geen ander wil. Ik bedoel, dat ik en mijn ex nu enkel vrienden zijn vind ik prima en leuk, maar dat stukje meer, daar heb ik gewoon totaal geen enkele behoefte aan. Tja, klinkt voor mij niet echt gezond. Wat doe ik eraan? Ik geef me niet meer zo graag bloot (emotioneel, letterlijk ook niet, maar dat bedoel ik nu ff niet) om weer zoveel pijn te hebben als het misgaat, wat altijd gebeurd. Kost dat gewoon nog tijd?
Dat heb ik ook nog wel af en toe na bijna een jaar en een lang verhaal verderquote:Ik zie haar weer voor me in de tijd dat ik verliefd op haar werd etc... Ik mis haar weer, en begin het weer moeilijk te krijgen met de break en bouw weer ergens hoop op dat ik haar ooit weer terug krijg.
Dit klinkt wel heel herkenbaar, een goed gesprek met mijn ouders heeft mij een paar weken geleden wat dat betreft ook goed gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 00:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heb het er vandaag eens even met mijn pa over gehad, het hele gebeuren met mijn ex en dat ze geen contact meer wil en zo. Heeft me wel goed gedaan, ook al is 't nog steeds moelijk te accepteren. Maar ik weet dat het niet aan mij ligt en dat je weinig kunt doen als partner tegen extreme jaloezie en onzekerheid.
Maar goed, ik moet er maar vrede mee hebben dat volgens haar ik het allemaal heb gedaan. Net zoals dat al haar exen haar vertrouwen ook hebben misbruikt, al ben ik daar nu niet meer zo zeker van. Ze heeft wat foute lui gekend, maar ik geloof niet meer dat het alleen maar aan hun lag. Mijn pa zei het al: dat soort vrouwen zullen nooit de schuld bij zichzelf leggen, want in hun gedachten hebben ze niks fouts gedaan.
En ook al hoop ik ten zeerste dat ze haar volgende vriend anders zal behandelen, ben ik toch bang dat ze weer in haar oude patroon zal vervallen. Zoiets los je namelijk niet één twee drie op. Maar dat is (gelukkig) niet mijn zaak meer. Ik hoop alleen dat haar nieuwe vlam net zoveel geduld zal hebben als ik had en deze wel om kan gaan met alle verdachtmakingen en jaloezie die ik toendertijd naar mijn hoofd kreeg geslingerd.
Zij wilde toen al wel praten, ik heb echter gezegd dat ik daar niet klaar voor was en contact op zou nemen wanneer ik dat wel was. Ze zei ook gelijk leuk dat je belt en fijn om te horen dat het weer goed met je gaat. Ze was zich er van bewust dat ze mij heel erg gekwetst heeft en heeft mij gerespecteerd in alle beslissingen die ik daarna heb genomen. Moet zeggen dat ze dat heel goed gedaan heeft en dat ik daarom ook wel weer respect voor haar op kan brengen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je moet je afvragen of zij het wel wil, niet of jij het wil. Vraag je af: zou zij me (op den duur) hebben gebeld voor een afspraak? Zo ja, dan heeft de vriendschap tenminste nog een basis. Als het voor een van de twee niet zo nodig hoeft, dan heb je in feite nog niks en zal je weer teleurgesteld worden. Just a hint.
Nee ze was niet gewoon beleefd, ik wil ook niet persé vrienden met haar zijn maar meer het hoofdstuk wil afsluiten. Het is dus niet zo dat ik hier mijn zinnen op zet. Verder hoop ik er gewoon wat gezelligs van te maken, en ik hoop dat dat wel gaat lukken gezien alle gevoelens nu wel weggeëbd zijn. Het is wel fijn dat ze er volwassen en aardig mee om gaat, maar tegelijkertijd een beetje vreemd omdat ze zoiets stoms heeft gedaan haha.quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is allemaal heel leuk, maar was ze gewoon beleefd naar je of wil ze echt vrienden zijn? Kan me trouwens wel voorstellen dat zoiets nu lastig te peilen is...
Inderdaad lekker met andere dames afsprekenquote:Op maandag 19 april 2010 17:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eigenlijk mis ik mijn ex niet eens zozeer, maar meer het sociale aspect. Ik heb gewoon iets nodig om de onstane leegte op te vullen. Ik ga maar wat hobbies van lang geleden afstoffen. Een beetje weg van die computer.
En eerlijk gezegd kan mijn ex de hoogste boom in van me, met d'r issues. Er zijn zat leukere meiden op de wereld. Dat ze maar heel gelukkig met een andere sukkel mag worden. Deze sukkel heeft zich lang genoeg aan het lijntje laten houden.
Zo, dat is eruit.
Edit:
En ik hoef ook geen contact meer met haar. Ik ga me volledig richten op mijn date en die ontzettend leuke meid op mijn werk. Mijn ex heeft van haar issues mijn issues gemaakt. Stom dat ik er nu pas achter kom. Dat ze maar lekker gelukkig mag worden met al die losers die al jaren (op MSN notabene) om haar heen lopen te dwalen. Fucking pathetic eigenlijk.
En ik stop ook met dit topic, want hier posten rakelt alles maar steeds weer op. Kan mijn tijd wel beter besteden dan steeds maar lullen over mijn ex en een relatie die gedoemd was om te mislukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |