Sterke onderbouwingquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
ik kies voor 6 omdat ik alleen maar pagina 9 heb gezien en die nog niets heeft
Je zult nog wel een paginaatje terug moeten om daadwerkelijk te stemmenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
ik kies voor 6 omdat ik alleen maar pagina 9 heb gezien en die nog niets heeft
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Dottey het volgende:
ik heb voor 3 gekozen.
Ook al houd ik niet van Hitler grapjes. Hij is en mooi geshopt.. en hij is grappig geanimeerd.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef shadowflash het volgende:
Bereid je maar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o.O de tekst van Team Rocket maar dan aangepast,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
scherp.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
o.O de tekst van Team Rocket maar dan aangepast,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik weer.
Winnaar van deze battle met plaatje nummer 1 : cod2lordgefeliciteerd
Plaatje 2 : mikieu (3e)
Plaatje 3 : HaJee (2e)
Plaatje 4 : Maringo (5e)
Plaatje 5 : frank010 (4e)
Plaatje 6 : HeaN82 (3e)
[ Bericht 1% gewijzigd door HaJee op 08-04-2010 17:25:38 ]![]()
Ranglijst:
1. HaJee (20)
2. Dottey (17)
3. ToT (8)
Maringo (7)
ry4life (7)
-Peppie- (3)
Onderjas (3)
Maok (3)
Shadowflash (3)
mwaterl (2)
Kw4kje (2)
Anarith (2)
Lindgren (2)
frank010 (2)
HeaN82 (2)
Lysdexie (2)
Neroje (1)
Billsgate (1)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
GuitarJJ(1)
crinoc (1)
-K03N- (1)
cod2lord (1)![]()
Leuk plaatje om iets omheen te creëren. Maar aangezien ik niet mee kan doen mag de rest beslissen wat 't wordt.quote:![]()
idd aangepast jaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
o.O de tekst van Team Rocket maar dan aangepast,![]()
Sorry Flashje....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: