Sterke onderbouwingquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
ik kies voor 6 omdat ik alleen maar pagina 9 heb gezien en die nog niets heeft
Je zult nog wel een paginaatje terug moeten om daadwerkelijk te stemmenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
ik kies voor 6 omdat ik alleen maar pagina 9 heb gezien en die nog niets heeft
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Dottey het volgende:
ik heb voor 3 gekozen.
Ook al houd ik niet van Hitler grapjes. Hij is en mooi geshopt.. en hij is grappig geanimeerd.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef shadowflash het volgende:
Bereid je maar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o.O de tekst van Team Rocket maar dan aangepast,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
scherp.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
o.O de tekst van Team Rocket maar dan aangepast,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik weer.
Winnaar van deze battle met plaatje nummer 1 : cod2lordgefeliciteerd
Plaatje 2 : mikieu (3e)
Plaatje 3 : HaJee (2e)
Plaatje 4 : Maringo (5e)
Plaatje 5 : frank010 (4e)
Plaatje 6 : HeaN82 (3e)
[ Bericht 1% gewijzigd door HaJee op 08-04-2010 17:25:38 ]![]()
Ranglijst:
1. HaJee (20)
2. Dottey (17)
3. ToT (8)
Maringo (7)
ry4life (7)
-Peppie- (3)
Onderjas (3)
Maok (3)
Shadowflash (3)
mwaterl (2)
Kw4kje (2)
Anarith (2)
Lindgren (2)
frank010 (2)
HeaN82 (2)
Lysdexie (2)
Neroje (1)
Billsgate (1)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
GuitarJJ(1)
crinoc (1)
-K03N- (1)
cod2lord (1)![]()
Leuk plaatje om iets omheen te creëren. Maar aangezien ik niet mee kan doen mag de rest beslissen wat 't wordt.quote:![]()
idd aangepast jaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
o.O de tekst van Team Rocket maar dan aangepast,![]()
Sorry Flashje....![]()
![]()
-----Nieuwe Battlepost-----
Waarom lacht deze verticaal gehandicapte persoon zo raar en waarom speelt hij gitaar (rijmen)
geef hem eens een goede reden om met een big smilegitaar te spelen en shop hem naar de klote
Deadline is 22:00
Inleveren bij -K03N-Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
Iets met zwicht*quote:Op donderdag 8 april 2010 18:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
dat was de grap ?stelletje wakkere dodo's
![]()
![]()
omg, heb ik net iets met dat toilet zitten maken
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
Leuk, laat zien !quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef ry4life het volgende:
omg, heb ik net iets met dat toilet zitten maken
![]()
Daarom ook niet beginnen voordat de battlepost geplaatst isquote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef ry4life het volgende:
omg, heb ik net iets met dat toilet zitten maken![]()
![]()
tja iedereen was het ermee eens dus ik dacht ik maak wel ff ietsquote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarom ook niet beginnen voordat de battlepost geplaatst is
(maar tis een domme actie van mij)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
Ik maak maar niets voor de volgende
Zie wel of er nog een battle met de dixie gaat komen...Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef Wasmachinemann het volgende:
Bereid je maar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FF helemaal gewrited, LOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2010 20:26:35 ]![]()
In eerste instantie niks kunnen bedenken, toen schoot ineens iets geniaals in me op.
Kheb em opgestuurd;)Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Hij doet 't !
Nee, hij deed 't![]()
En hij doet 't weer![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door HaJee op 08-04-2010 22:16:54 ]![]()
die van mij is eigenlijk best om te huilen zo slecht
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Gelukkig voor jou lijkt er geen battle-post te komenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef marcel-o het volgende:
die van mij is eigenlijk best om te huilen zo slecht
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: