Daar heb je me.quote:
Als ze je foto's wilt laten zien dan zal ze die zelf wel sturen.quote:
Lees die zin nog eensquote:Op maandag 5 april 2010 23:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ze je foto's wilt laten zien zal die zelf wel sturen.
Mijn zin stond er los van.quote:
fappen telt niet als onderzoekquote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
TS dit is inderdaad een mysterie, heb even haar fobo geraadpleegd en ik ben nog even een kwartiertje bezig met mijn eigen onderzoek
Klopt, maar ik wijs een student Nederlands graag op onvolkomenheden.quote:
Je mist niet veel, hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit pics van Fas gezien. Iemand PM?
Noorsbloed is een eikel.quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef NotYou het volgende:
Ik heb van de 'Noorsbloedgate' niet zoveel meegekregen maar de nickname alleen klinkt al vrij grappig. Iemand relevante linkjes/een samenvatting?![]()
(Geen idee wie het_hupt is maar /care ook.)
Ze? Kom op! In een topic als dit gaan we toch zeker wel gewoon uit van een dikke kerel die aan de touwtjes trekt?quote:Op maandag 5 april 2010 23:40 schreef griekjeee het volgende:
Die donkerharige had ze niet moeten doen, de rest lijkt nog enigszins op elkaar. Maar daar heeft die persoon duidelijk een ander gezicht.
Een homo heeft geen verstand van vrouwen. Dus nu moet jij niet doen alsof je dat wel hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef leFUCK het volgende:
op 2 foto's heeft de meid minder make-up op volgens mij. kijk normaal als ik twijfel ga ik altijd alles met elkaar vergelijken. in hoevere de neus overeen komt en in hoevere de mond overeenkomt. foto's 2 en 4 zijn elk geval dezelfde meid. duidelijk te zien aan de neus en de mond. foto's 6 en 7 hebben na mijn idee dezelfde cupmaat als foto's 2 en 4. dat zou toeval kunnen zijn maar daar kunnen we dus al niks op ontdekken. daarnaast is de vorm van het gezicht wel hetzelfde volgens mij. ze is op die laatste 2 misschien wel iets anders opgemaakt waardoor ze er iets anders uitziet. de profielfoto wijkt het meest af van de rest van de foto's denk ik. daarop lijkt ze iets anders uit te zien, maar dat kan dus ook komen door de brede lach. but then again, de vorm van het gezicht komt overeen met de rest.
conclusie: ze zou best wel eens de waarheid kunnen spreken, maar zeker weten doen we het toch niet.
Ik studeer geen Nederlands.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wijs een student Nederlands graag op onvolkomenheden.
Dat staat daar los van.quote:
Krentenbol is een fakerquote:
Check de twee foto's eens die hierboven vergeleken worden. Verschil in kin, kaaklijn, ogen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef leFUCK het volgende:
op 2 foto's heeft de meid minder make-up op volgens mij. kijk normaal als ik twijfel ga ik altijd alles met elkaar vergelijken. in hoevere de neus overeen komt en in hoevere de mond overeenkomt. foto's 2 en 4 zijn elk geval dezelfde meid. duidelijk te zien aan de neus en de mond. foto's 6 en 7 hebben na mijn idee dezelfde cupmaat als foto's 2 en 4. dat zou toeval kunnen zijn maar daar kunnen we dus al niks op ontdekken. daarnaast is de vorm van het gezicht wel hetzelfde volgens mij. ze is op die laatste 2 misschien wel iets anders opgemaakt waardoor ze er iets anders uitziet. de profielfoto wijkt het meest af van de rest van de foto's denk ik. daarop lijkt ze iets anders uit te zien, maar dat kan dus ook komen door de brede lach. but then again, de vorm van het gezicht komt overeen met de rest.
conclusie: ze zou best wel eens de waarheid kunnen spreken, maar zeker weten doen we het toch niet.
Mannenfokkers die denken verstand te hebben van cupmaten.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef leFUCK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |