Iddquote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Dat zijn toch de leukste grappen, die waar je zelf ook om gaat zitten gieren
quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Soms ben je oprecht blij dat geen mens je ziet zo achter de laptop
Dat dus...quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Dat zijn toch de leukste grappen, die waar je zelf ook om gaat zitten gieren
Hij wil niet remmenquote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Shit, ik had toch even op moeten staan om Erik te bellen.![]()
HIER ZIJN WE!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom fok ik ook niet op het werk. Moet je veel te veel uitleggen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu je hier toch bent:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En een rIngetje jaquote:
Dat kan ik heul nietquote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit. Omdat men niet meer in het andere topic wilde posten blijkbaar.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent:
Wat heb je liever? Een opblaaspop of een levende vrouw?Je vond dat 'levende' echt nodig, om misverstanden te voorkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat gaat nog wat worden de 15e.quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat.quote:
Dabedoelikdus.quote:Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond dat 'levende' echt nodig, om misverstanden te voorkomen?
Je weet het nooit met Dirk...quote:Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond dat 'levende' echt nodig, om misverstanden te voorkomen?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent:
Wat heb je liever? Een opblaaspop of een levende vrouw?Ja, dat is niet een keuze die je zwart wit kan voorleggen. Ik ben niet van de opblaasdingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er om dat die krengen niet voor niks zoveel verkocht worden. Dat is niet om die samen even met elkaar te bespringen.
+1quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Wrijf het er nog maar in ook Erik. Nare man.![]()
Ik zou er bijna homofoob van worden.
Ben ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Wrijf het er nog maar in ook Erik. Nare man.![]()
Ik zou er bijna homofoob van worden.
Nee, maar als je niet beter kan krijgen snap ik dat ook wel...quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is niet een keuze die je zwart wit kan voorleggen. Ik ben niet van de opblaasdingen.
Het gaat er om dat die krengen niet voor niks zoveel verkocht worden. Dat is niet om die samen even met elkaar te bespringen.
Zou het niet zo zijn dat die dingen gewoon voor vrijgezellenfeesten en 50-jarige jubilea ingezet worden?quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is niet een keuze die je zwart wit kan voorleggen. Ik ben niet van de opblaasdingen.
Ja Dirk, weet je dat wel?quote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat die dingen gewoon voor vrijgezellenfeesten en 50-jarige jubilea ingezet worden?
Weet je wel hoe scherp die plastic randjes soms kunnen zijn?
Nee, jij wel blijkbaar?quote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat die dingen gewoon voor vrijgezellenfeesten en 50-jarige jubilea ingezet worden?
Fijn! Een praktisch persoon in ons midden.quote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet van die poppen.quote:
Maar die zijn toch veel te duur om te.... gebruiken.. zeg maar?quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Je hebt toch ook van die heel 'mooie' poppen? Real dolls?
Hebben die ook scherpe randjes?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! Een praktisch ervaren persoon in ons midden.
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Laat die opblaaspop eens los, het was een voorbeeld.quote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet beter kan krijgen snap ik dat ook wel...
Ik denk alleen dat er weinig mannen zijn die de beschikking hebben over een vrouw (JA!EEN LEVENDE JA
) en evengoed een opblaaspop bespringen
Condoom.quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar die zijn toch veel te duur om te.... gebruiken.. zeg maar?
Zijn volgens mij niet echt uitsopbaar heur.
Dat zou lekker zijn zeg... Dat je m maar 1 keer kan gebruiken...quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar die zijn toch veel te duur om te.... gebruiken.. zeg maar?
Zijn volgens mij niet echt uitsopbaar heur.
Die kosten een kapitaal (zie 'Try Before You Die') en om dat dan helemaal te gaan besmeuren...quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Vertel.quote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Your thighs and buttocks are so holdablequote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Geheel toepasselijk! De tekst is leuk
.
Neem een opblaaszwemband of zo en leef je eens lekker uit op de randjes.quote:
Die hebben toch gewoon losse/uitneembare/afwasbare onderdelen enzo?quote:Op maandag 5 april 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kosten een kapitaal (zie 'Try Before You Die') en om dat dan helemaal te gaan besmeuren...
Vingers in je oren en door blijven zingen Erikquote:Op maandag 5 april 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Your thighs and buttocks are so holdable
You always do what you are toldable
And if we argue you just foldable
Controllable consolable you.
Greys Anatomy...quote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben toch gewoon losse/uitneembare/afwasbare onderdelen enzo?
[ afbeelding ]
Ging het daar om? Dan heb ik dat verkeerd begrepen hoorquote:Op maandag 5 april 2010 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laat die opblaaspop eens los, het was een voorbeeld.
Het is alleen een illusie om te denken dat mannen alleen sex willen hebben met hun eigen partner. Ja, ze zullen er wel zijn, maar voor wat ik weet van mannen, dan is dat tegen hun natuur.
En als hun eigen partner niet meer interessant is, dan verzinnen ze wel iets anders om bepaalde dingen interessant te maken.
Nah, wilde je net een aanzoek doen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ik heb een meneer Ingetje waar ik heel blij mee ben![]()
En ook een ringetje idd![]()
Ja dag, je leest selectief en BOLD selectief.quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ging het daar om? Dan heb ik dat verkeerd begrepen hoor
Het ging er toch om dat de ander leuk meedeed???quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ging het daar om? Dan heb ik dat verkeerd begrepen hoor
6 kan vliegen volgens mijquote:
Die heeft ook als naam "fantasy"quote:
Nou, we lezen kennelijk langs elkaar heen...quote:Op maandag 5 april 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dag, je leest selectief en BOLD selectief.
Tinkerbell!quote:
Nee daar ben ik écht niet jaloers op!quote:Op maandag 5 april 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is puur de kift...
Maar als je d'r omdraait, heb je een hersenschudding...
quote:Op maandag 5 april 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is puur de kift...
Maar als je d'r omdraait, heb je een hersenschudding...
Kan ik me helemaal voorstellen, is niet leuk meer.quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzus had een voorgevel die aardig in de buurt van #9 komt en die heeft de boel toch wat laten verkleinen, anders liep ze op d'r 30e alleen nog maar dubbeltjes te zoeken...
Ze droeg ook nooit strakke shirts, uit schaamte.quote:Op maandag 5 april 2010 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, is niet leuk meer.
En met dat mental image in mijn hoofd ga ik maar eens naar mijn bed.quote:
Ik ben nog van de Kameleonboeken-generatie en dat speelde zich helemaal niet af in Terhorne...quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En met dat mental image in mijn hoofd ga ik maar eens naar mijn bed.Morgen met twee kinders de Efteling onveilig maken.
![]()
Truste!
Nee, Lenten, maar in Terhorne hebben ze van alles en nog wat nagebouwd. En dat gaat dus tegenwoordig door het leven als Kameleondorp.quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog van de Kameleonboeken-generatie en dat speelde zich helemaal niet af in Terhorne...
Ik ben jaloersquote:Op maandag 5 april 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En met dat mental image in mijn hoofd ga ik maar eens naar mijn bed.Morgen met twee kinders de Efteling onveilig maken.
![]()
Arme jongenquote:Op maandag 5 april 2010 23:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik er voor het laatst geweest ben.
Daarvoor woont/woonde ik aan de verkeerde kant van het land.quote:Op maandag 5 april 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikhoud
van de Efteling. Vruuuger hadden we een abonnement, en dan gingen we op woensdagmiddag wel eens
.
Trusten.quote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou ook van de efteling
En van slapen
Dus ik ga naar bed![]()
Echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi proof!quote:
Kilt hangt in de kast thuis...quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:56 schreef Dirkh het volgende:
Iedereen is wel in kilt vandaag he.Of ben ik de enige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
letterlijk en figuurlijk jaquote:
Ik heb er natuurlijk wel een onderjurk onder aan, dus het jeukt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met de jeuk dan.
Of is het daar juist om te doen?...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk wel een onderjurk onder aan, dus het jeukt niet.
Ik vind 'm wel sexayquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk wel een onderjurk onder aan, dus het jeukt niet.
echt?quote:
Photoshop!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh! Hoe zette ik nu ook weer pdf om naar jpeg oid?
Het laatste hihi probeerde hem al in paint te openen * rolt met ogen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Photoshop!
Of printscreen (prtscr knopje en dan plakken in Word)
Meerolt, vrouwenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het laatste hihi probeerde hem al in paint te openen * rolt met ogen.
Thnx!
Je mag nu nog kiezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
Morning!![]()
Ik zie dat ik binnenval tussen de real-dolls en mannen in kilt?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meerolt, vrouwen
[..]
Je mag nu nog kiezen
Veeleisendquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe dan die maar met kleding aan, die van Erik met ontbloot lijf zijn mij te stevig
quote:
Ik ben dan ook wanhopig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij date ook met de eerste de beste op internet?
quote:
Lekker Tombolala!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
Hier ook zonEn ik ben onverwacht vrij!
GREYS!!!! Heb je al gebeld?
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
Daar kan ik wel mee leven, maar staat dat wel? Een speedo onder een kilt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij je Speedo alvast pakt dan zonnestraal ik wat zon door
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven, maar staat dat wel? Een speedo onder een kilt?
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
GREYS!!!! Heb je al gebeld?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppff an op woensdag of vrijdag naar de kapper..kan dus niet kiezen.
Woensdag is mooi geföhnd naar het werk
Vrijdag is mooi in het weekend..
muts
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och Dirk, het wordt 18 graden, die kilt gaat uit hoor!Speedo en bruine billen
quote:
Dan ga ik dat doen, vind ik ook zonde van mijn woensdag als de zon schijnt enz...quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Ik zou normaal voor de snelst mogelijke afspraak gaan als ik zin heb in de kapper, maar met jouw theorie van geföhnde haren zou ik voor het weekend gaan!![]()
Hihi ruige look?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef Dirkh het volgende:
En mijn zus is kapster en die gaat mij vanavond weer zomerklaar maken. Wat nou föhnen!
Hargh!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
ff bellen dinnetje en ik gaan beide van lang naar kort
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen, vind ik ook zonde van mijn woensdag als de zon schijnt enz...
ff bellen dinnetje en ik gaan beide van lang naar kort
![]()
De fut is er een beetje uit en ben het ook wel zat.quote:
Echt???quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wassen en watergolven en de grijze lokken laten kleuren. Maar niet föhnen.
Heb wel regelmatig een krote bobline gehad maar wat ik nu wil is wel heel anders.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, daar zeg je ook wat, morgen wordt het ook nog een graad of 18, kan je beter op een koude dag gaan![]()
Ga je ook naar een nieuw kort-kapsel of een model dat je eerder hebt gehad?
quote:
Wat is er dan heel anders? Vertel, vertel!quote:Heb wel regelmatig een krote bobline gehad maar wat ik nu wil is wel heel anders.
Zoek ff n foto.
Moest om 18h komen want het zou wel even duren
Kittig?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker pittig en kort Greys. Vlot kapseltje.
quote:
Ja heel kortquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat is er dan heel anders? Vertel, vertel!
Ik ga het overigens echt nooit meer kort laten knippen denk ik. Dat heb ik nou al zo vaak gedaan en elke keer had ik er weer spijt van
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kon het niet laten nadat mijn Mr een grijze haar wilde laten verven..
[..]
Dat dus hier.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb liever grijs haar dan dan ik kaal wordt, want dan gaat alles er af.
Ja jij vond dat ene leuk, van die ene fotoquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker pittig en kort Greys. Vlot kapseltje.
Oh ja, klopt. Maar daar was je gewoon erg knapquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij vond dat ene leuk, van die ene foto
Maar ik ga het toch niet meer zo laten knippen hoor. Sorry. Dan maar een oud wijf
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Das pittig, vlot en kort Ml
Je vrouwelijkheid
Nou, ik ben niet van de praktische kapsels, ben best wel bereid wat moeite te doen. Maar ik vertik het toch werkelijk om met een witte dop achter op mijn kop te lopen.quote:
Dat hoeft echt niet hoor, er zijn vrouwen die dat echt mega vrouwelijk kunnen maken en hebben, zo'n kapsel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Das pittig, vlot en kort Ml
Je vrouwelijkheid
Oh dat fohnen en stylen vind ik helemaal leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
Ml, gewaagd hoor!
Daar moet je wel het gezicht voor hebben om dat een beetje spannend te laten zijn vind ik, kort haar.
Heb je het zelf al eens zo kort gehad?
En ga je het wel elke ochtend dan helemaal rommelen en fohnen en stylen?
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar kort haar is vaak veel meer werk dan lang haar, wil je het leuk hebben.
Dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor, er zijn vrouwen die dat echt mega vrouwelijk kunnen maken en hebben, zo'n kapsel.
Maar je moet er wel het hoofd voor hebben idd en niet te lui zijn om 's ochtends ff met een make-upje en een fohn aan de gang te gaan
Wat doet een ander kapsel daaraan af...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Maar daar was je gewoon erg knap
Dat is ook leuk, maar élke ochtend?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat fohnen en stylen vind ik helemaal leuk
Heb het vrij kort gehad ja (net over m'n oren) maar dit nog nooit.
Neem ook maar een bobline kapsel mee hihi voor het geval de kapster een NO GO geeft
Bedankt he, Flurry!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Maar daar was je gewoon erg knap
ah snap ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat doe ik ook liever vanmiddag als ik thuis ben
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar élke ochtend?![]()
Nee serieus, sorry... ik wil je niet ontmoedigen. Maar soms denken mensen dat kort makkelijker is dan lang en da's eigenlijk gewoon het tegenovergestelde
Denk dat dat het vooral is, dat vrouwen er dan geen zin in hebben er wat tijd in te stoppen terwijl je (schijnbaar) met lang haar wel zo ff de deur uit kan lopen. En dan gaat het geheel er al snel wat saai en on-vrouwelijk uit zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar élke ochtend?![]()
Nee serieus, sorry... ik wil je niet ontmoedigen. Maar soms denken mensen dat kort makkelijker is dan lang en da's eigenlijk gewoon het tegenovergestelde
Nee?quote:
Je moet dan echt iedere morgen fohnen en met mouse/gel/waz aan de slag plus dat je een oog make-upje op moet doen (en nee mascara alleen voldoet niet) en een lipglosje in een perzik/zachtroze tintje en liefst ook wat blusher op de wangetjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat dat het vooral is, dat vrouwen er dan geen zin in hebben er wat tijd in te stoppen terwijl je (schijnbaar) met lang haar wel zo ff de deur uit kan lopen. En dan gaat het geheel er al snel wat saai en on-vrouwelijk uit zien.
Maar sommigen kunnen het zeker goed hebben, en staat het onwijs leuk cq sexy bij.
Halle Berry bijvoorbeeld, P!nk, etc. etc.
Doe jij dat iedere morgen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet dan echt iedere morgen fohnen en met mouse/gel/waz aan de slag plus dat je een oog make-upje op moet doen (en nee mascara alleen voldoet niet) en een lipglosje in een perzik/zachtroze tintje en liefst ook wat blusher op de wangetjes
Wat ik weiger is een laag foundation op m'n gezicht, tegen de tijd dat ik toe ben aan renovatie is vroeg zat.
KeeTnxBaiquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Ing, mail gezien! Ik weet wat je bedoelt, we kunnen vanavond wel even overleggen, oke?
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe jij dat iedere morgen?![]()
Ennieweejz, ik ben weer weg; vanaf 3 uur vannacht wakker gelegen met een vervelend maagje en bonzend hoofdje dus vandaag lekker thuis in/op bed/bank/douche
Die pierement poppetjes die mee gaan dansen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Die ideeen voor de act van Sieneke... nog briljanter dan dat wat wij al hadden bedacht
Marionette, kleine vedette...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die pierement poppetjes die mee gaan dansen?
Weet je wat ik gewoon jammer vind, dat er niet méér 'draaiorgel' in te horen is behalve aan het begin heel kort en tussendoor nog een kort stukje. Zouden ze dat dan gaan uitbreiden, de draaiorgel sound?
Dat denk ik wel ja... maar het is op papier ineens de meest functionele act bij een liedje die we ooit hebben gehad... wie had dat gedachtquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die pierement poppetjes die mee gaan dansen?
Weet je wat ik gewoon jammer vind, dat er niet méér 'draaiorgel' in te horen is behalve aan het begin heel kort en tussendoor nog een kort stukje. Zouden ze dat dan gaan uitbreiden, de draaiorgel sound?
Kunnen we niet even een apart topic openen over De Act an sich?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Die ideeen voor de act van Sieneke... nog briljanter dan dat wat wij al hadden bedacht
Is er dan zoveel over die act te melden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we niet even een apart topic openen over De Act an sich?
Of was dat er al?
En daar alle nieuwtjes in gooien over de act? Want ik mis alweer e.e.a. geloof ik
Nou, ik mis het marionettengedeelte? Waar staat dat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er dan zoveel over die act te melden?
[ afbeelding ]
Maar niet op het echte ESFquote:
Waarom onze inzending toch gaat scorenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik mis het marionettengedeelte? Waar staat dat?
Ik zit op het werk, dus ik mis vast e.e.a.
Ik zie alleen dat er poppen gaan dansen. Maar zoiets heeft Spanje ook al, dansende poppen.
Vergeet de blote poten van Frizzle Sizzle niet, het lengteverschil van Maxime & Franklin Brown en de strik van Maribelle.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar niet op het echte ESF
Daar zijn we qua spektakel nooit verder gekomen dan die circustent van Linda Wagenmakers
Ja dat heb ik gezien, heb ik net ook gepostquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom onze inzending toch gaat scoren
Dat van die dansende poppen heb ik zelf vertaald naar/vergeleken met de act met de marionetten destijds bij Maribelle, omdat die poppen op een draaiorgel ook letterlijk en figuurlijk houten Klaassen zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien, heb ik net ook gepost
Maar wáár staat dan dat het marionetten worden? Lees ik daar nu al zes keer overheen?
Ik lees alleen dansende poppen. Niet dat er touwtjes aan vast komen.
Die blote voeten was niet zo heel opvallend, dat lengteverschil was een hele leuke toevoeging en dat draaiorgeltje natuurlijk ook... al was het contrast tussen Mouth en MacNeal ook al erg leuk op zich...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeet de blote poten van Frizzle Sizzle niet, het lengteverschil van Maxime & Franklin Brown en de strik van Maribelle.
En bij Mouth & MacNeal (Ik zie een ster) was er ook al een klein draaiorgeltje op de buik van Big Willem te ontwaren...
Hij had meer tieten dan haar...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blote voeten was niet zo heel opvallend, dat lengteverschil was een hele leuke toevoeging en dat draaiorgeltje natuurlijk ook... al was het contrast tussen Mouth en MacNeal ook al erg leuk op zich...
Have funquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
Het is zulk mooi weer, ik ga buiten lunchen met zusje en vriendin!![]()
Tot later!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ml-etje het kan zo niet langer!
Ik kom naar je toe
Vrij vanmiddag?quote:
Kelly Osbourne, krijg het plaatje hier niet dus dan de link maarquote:
Ah, die had ik al op de krantensite zelf gezien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kelly Osbourne, krijg het plaatje hier niet dus dan de link maar
http://www.telegraaf.nl/p(...)_dieet__.html?p=14,2
Ben vd leg denk steeds dat het maandag isquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd op dinsdagmiddag en donderdagmiddag
Oew ja dat was ook n aparte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die had ik al op de krantensite zelf gezien.
Zag daar ook een bericht over een dame die met haar dubbel L (!!!!) boezem haar partner bijna had laten stikken.
Moest toen even aan pop #9 van gisteren denken...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Als het niet over sex gaat is het hier meteen ingekakt he?
Huh?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Even een paar mensen pingen hoor:
Bipsebaps!
Flurry!
Vissies!
Wiki!
Cat farts!
Zo. Even kijken of het werkt...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Bipsebaps!
Flurry!
Vissies!
Wiki!
Cat farts!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Bipsebaps!
Flurry!
Vissies!
Wiki!
Cat farts!
Ik snapte het pingen niet, zat al naar m'n GSM te zoekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep Bipsebaps en jij kwam!
Dus het werkt!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snapte het pingen niet, zat al naar m'n GSM te zoeken![]()
Maar goed, ben ook nog maar net wakkert.
Het is ook meer highlighten. ICQ FTW!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snapte het pingen niet, zat al naar m'n GSM te zoeken![]()
Maar goed, ben ook nog maar net wakkert.
Helaas, ik zit in een duf hok.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk zit je al in je Speedo in het zonnetje?
Ow jeetje hopen dat dat helpt Greysquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
Oh nou laat maar, volgens mij heb ik het al gevonden:
http://dierenkliniek-leuven.com/web/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=100
![]()
Verklaart ook meteen die plekken op zijn huid die hij laatst had.
Toch dat nieuwe kleed op de bank maar weer eens weg doen.
Ik dacht dat het geholpen had dat ik het gewassen had, maar het lijkt er toch op dat dat niet genoeg was.
Ja wat moest jij bij mij?quote:
Ik ga wel wat extra antibiotica halen voor hem, vanavond.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je nog met Boor naar de DA dan?
Hij zal wrs. dan toch specifieke medicijnen moeten hebben.
Arme Boor![]()
Jij al gebeld?![]()
Nou, hij eet wel zijn zachte voer, geen brokjes of koekjes meer. Vandaar dat ik al eens naar zijn tanden ging kijken. Dat is pas sinds vanmorgen namelijk dat ie dat niet meer eet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een gedoe zo met Boor![]()
Heeft ie er veel last van dan? Omdat ie geen snoepjes wil?
En geen Sorry, tis je eigen verantwoordelijkheid![]()
Oh dat komt goed uit, die hebbik!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat mijn universele standaard grap in dit soort gevallen in dit geval ongepast is.
Dus, ik adviseer een waterlelie
Waterlelies helpen tegen bijna alle kwalen, tien minuten onder een waterlelie en je hebt nergens last van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat komt goed uit, die hebbik!
(Grap in wát voor soort gevallen?)
Oh en jouw ping was pijpen, was het niet?
Gelukkig heb ik dan ook nog een snorkel liggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waterlelies helpen tegen bijna alle kwalen, tien minuten onder een waterlelie en je hebt nergens last van.
quote:Ik hoorde een OhOh door de speakers, geen idee hoe dat kwam.
Hihiquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waterlelies helpen tegen bijna alle kwalen, tien minuten onder een waterlelie en je hebt nergens last van.
Ik hoorde een OhOh door de speakers, geen idee hoe dat kwam.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
Bipsebaps!
Flurry!
Wiki!
Cat farts!
Maydaymaydaywearegoingdown!
Geduld Greys, geef ze een paar dagen. Straks worden de sticks wat zachter en dan pakken ze ze echt wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Als die vissen van mij nou eens gingen zuigen ipv duwen! Dan kwamen we ergens!
heb je gebeld?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Als die vissen van mij nou eens gingen zuigen ipv duwen! Dan kwamen we ergens!
Neequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vandaag een beetje ruzie met mezelf daarover, maar ik zal vanavond Maes vragen of ze morgen voor me wil informeren wanneer het mogelijk is (die werkt er).
Ik heb al in achter broek gezetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat je het moeilijk vindt hoor... En ik wil ook niet pushen () maar Ing en ik hadden beloofd je achter je broek aan te zitten he...
ok, stop ikquote:
Lekker, bietensalade. Met rozijntjes?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:15 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind bietjes salade een goed idee met dit mooie weer.
Mijn handen zijn rood
je moet ook niet je vingers raspen he!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:15 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind bietjes salade een goed idee met dit mooie weer.
Mijn handen zijn rood
Nee met olijven en appelquote:
Ik heb ze nog alle tien, zijn wel mooi dun geworden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moet ook niet je vingers raspen he!
Maar waar is dat zebrahondje voor dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:00 schreef Dirkh het volgende:
Door deze TT zit ik dus regelmatig op de dag met "Waar is toch dat zebrahondje voor"
Heel fijn ook, niemand die ik dat ook maar op een normale manier uit kan leggen.
De TT is het fonetische begin van de Lambada (copyright by Ingetje), en daar is een mama appelsap van; "waar is toch dat zebrahondje voor"quote:
Ja ik ben er vanaf vrijdag amper geweest, en jullie waren allemaal levenloos en zaten de hele Pasen hier te nurdenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De TT is het fonetische begin van de Lambada (copyright by Ingetje), en daar is een mama appelsap van; "waar is toch dat zebrahondje voor"lees dan terug he
"bedankt voor het uitleggen tombolafan"quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ben er vanaf vrijdag amper geweest, en jullie waren allemaal levenloos en zaten de hele Pasen hier te nurden![]()
Dan ga ik geen 10 topics teruglezen
Zebrahondje dude, dat ken je toch wel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ben er vanaf vrijdag amper geweest, en jullie waren allemaal levenloos en zaten de hele Pasen hier te nurden![]()
Dan ga ik geen 10 topics teruglezen
dat kent ie vast wel, maar als je het lambada-verhaal niet kent haal je dat vast niet spontaan uit de TT denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zebrahondje dude, dat ken je toch wel?
Nurden, tssss. Wij zijn sociaal bezig geweest met elkaar.
Euh nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat kent ie vast wel, maar als je het lambada-verhaal niet kent haal je dat vast niet spontaan uit de TT denk ik
Nee he... Dus zo raar was zn vraag op zich nietquote:
Op zich niet nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee he... Dus zo raar was zn vraag op zich niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |