Tja de ballen vliegen vandaag ook werkelijk aan alle kanten de diverse ballparks uitquote:Op maandag 5 april 2010 23:26 schreef maartena het volgende:
Wat zat het vorige topic opeens snel vol met al die actie in de de MLB!
Greinke eruit en meteen gaat het mis voor KC...quote:
Michigan. Da's de 'UP'.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:40 schreef DUK het volgende:
[..]
Nice! Is dat stuk boven de Breweres van de Tigers of de Twins?
Geniaal. Ik zag em ook al op Dumpert staan. Nu weet ik opeens waarom de Red Sox wonnen. Ze waren gewoon geinspireerd door die peuter.quote:
mooi mapjequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef zjroentje het volgende:
Die play van Buerhle @ first base.
-edit- http://www.mlb.com/video/play.jsp?content_id=7290093
Maine was gisteren weer de Maine zoals vanouds: all over the place....En toch wel erg vreemd dat een speler die niet goed genoeg was voor de Royals(!) bij de Mets als cleanup hitter gebruikt word. Je hebt Jason Bay toch niet voor niets binnen gehaald? Jerry Manuel moet wel ontzettend dol zijn op Mike Jacobs...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:30 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Ik ben benieuwd of de Mets dit jaar weer 'n keer serieus mee kunnen doen, wel goed begonnen iig.
En Fransisco verknalt het, HR Wells, weg W voor Wilsonquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
CJ Wilson is going nuts, 9 K's in 7 innings voor de voormalige RP.
Wilson is een goede pitcher met je vraagt je af hoe lang hij dat dit jaar vol houd. Vandaag al bijna 100 pitches in zijn eerste start. Als ze hem dat elke start laten pitchen dan is hij na de All Star-break uitgeblust.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
CJ Wilson is going nuts, 9 K's in 7 innings voor de voormalige RP.
Ik vraag me dat bij heel veel pitchers af.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Wilson is een goede pitcher met je vraagt je af hoe lang hij dat dit jaar vol houd. Vandaag al bijna 100 pitches in zijn eerste start. Als ze hem dat elke start laten pitchen dan is hij na de All Star-break uitgeblust.
Bij jonge pitchers moet je ook meestal uitkijken. Maar vooral bij iemand die gewend is uit de bullpen te komen. Dan bouw je normaal gesproken zijn pitch count op.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vraag me dat bij heel veel pitchers af.
dank aan Wells, 7 RBIquote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef Guard het volgende:
Frasor saved'em, Jays winnen de openingseries 2-1 in Texas
In Nederland kun je veel wedstrijden zien op ESPN America, wat volgens mij elke kabelboer heeft in het digitale pakket.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef rubje het volgende:
waar kijken jullie die wedstrijden? tv? of online en waar dan? (link)
The Mighty Tigers arequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme ik dacht dat de Yankees om 1:10 PM moesten![]()
Heb nog wel een stukje gekeken vooral voor Johnny Damonquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef maartena het volgende:
Hoorde net op de radio dat de Tigers met 5-2 wonnen.
Tigers zijn jaaaren lang het lachertje geweest in de MLB, daar kun je gewoon niet tegen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef maartena het volgende:
Tja, ik heb Tiger fans in de familie daar in Michigan en Ontario.... dus ik vind het nooit erg dat ze winnen!
Dat is met de Red Wings wel anders.....
9-3 winstquote:
Knap, bijna alles on the road gewonnen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
Twins gaan lekker voorlopigMaandag de home opener
Ik zou het een shocker vinden. Je laat een pitcher altijd staan voor die no-hitter, dan maar een paar dagen extra rust.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef The_Playmaker het volgende:
Sabathia met nog steeds een no-hitter. Pitch count zit wel al op 100. Ik ben benieuwd wat Girardi gaat doen. Ik zou hem laten staan...
Ik denk ook dat hij hem laat staan. Desnoods laten ze hem hierna een start overslaan. Zo'n kans krijg je niet vaak op een no-hitter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou het een shocker vinden. Je laat een pitcher altijd staan voor die no-hitter, dan maar een paar dagen extra rust.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:56 schreef LenmB het volgende:
Frankie Francisco verknalt weer een wedstrijd en een hold (voor mijn fantasyteam)voor Neftali Feliz. Hij moet maar closen daar.
Hup Tampa Bay!
Als dit (en de wedstrijden tot nu toe) een voorbode is vrees ik voor weer een lang lang seizoen als Mets-fanquote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef Version2 het volgende:
Verlander en Johan Santana beginnen goedAllebei een grand slam in de 1e inning moeten toestaan.
Bij mij liep het uitstekend. Maar ik had vrijdag ook problemen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef Dos37 het volgende:
MLB.tv loopt trouwens voor geen ene meter
Nextdef werkt nog niet met windows7
Geen save, voorsprong was 4 runs maar Yankees win! Mooi, eerste 2 series gewonnen in het vroege seizoen en dan ook nog eens van teams uit de divisie. Goede prestatie, en Tex en A-Rod moeten nog warm gaan draaienquote:Op zondag 11 april 2010 22:48 schreef Dos37 het volgende:
Nu doet ie het wel goed, Rivera komt erin om het te saven.
Edit: afgelopen 7-3![]()
I'll take it.quote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef Version2 het volgende:
Tigers sluiten een comeback in de bottom 9th af met een walk-off wild pitch![]()
Tja, in de AL mocht hij natuurlijk ook nooit slaan.quote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef popolon het volgende:
Een pitcher met een HR, da's altijd leuk.
Ook af en toe last van. Maar soms giert m'n CPU-usage ook omhoog, dus dat kan bij mij ook een oorzaak zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 22:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bij mij liep het uitstekend. Maar ik had vrijdag ook problemen.
Have fun!quote:Op maandag 12 april 2010 20:30 schreef Architeuthis het volgende:
ik ga vanavond naar jay' s huisopener, hopelijk
Leuke reactie van Maddon nav het commentaar vd Yankees op Tropicana Field & de catwalks en dat ze maar een echte ballpark moesten krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:21 schreef maartena het volgende:
http://tampabay.rays.mlb.com/video/play.jsp?content_id=7397139
Speciale regeltjes op Tropicana Field..... Ball hits Catwalk!
Dit wordt het nieuwe huis van Jeter in Tampa:quote:Rays manager Joe Maddon, above, had a creative response: "We're trying to get a new yard ourselves. If they want to contribute in any way, we'll take it." Several Yankees have homes in Tampa, and with Derek Jeter building the biggest one of all on Davis Islands, Maddon joked further: "We could just build it on Jeter's property out there."
Dat is toch op dat speciale eiland voor de kust van Florida?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef Version2 het volgende:
[..]
Dit wordt het nieuwe huis van Jeter in Tampa:
[ afbeelding ]
Straks de ring ceremony voor de Yankees
Dat was gisterenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef FP128 het volgende:
Waar kijken jullie trouwens die ceremonie,welke zender in EU?
Die onderste ring. Steinbrenner ...Tradition.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:59 schreef Version2 het volgende:
Rings.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, helaas tegen de Cards maarjaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Guard het volgende:
Zouden de Astro's dan vandaag hun eerste win gaan binnenhalen?
Ongelofelijk!quote:Op zondag 18 april 2010 04:47 schreef popolon het volgende:
Molina.
1-1. 18 innings 0-0 en allebei een run in de 19e.
Ik ging na de 10e inning toch maar naar bed, toen was het al tegen 2 uur geloof ik. Achteraf had ik die Red-Bull er toch maar in moeten gooien hehequote:Op zondag 18 april 2010 04:56 schreef popolon het volgende:
Outfielders die pitchen, wat een zooitje.Mets op 2-1
Morgen ook nog? 4 game sweep hopelijkquote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef jde_kok het volgende:
Sweep nog niet binnen hoor... Moeten morgen ook nog tegen Boston. 4 games daar.
Garza staat weer fantastisch te gooien hoor.
Morgen ook ja. Boston sweepen is altijd prettig.quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef Version2 het volgende:
[..]
Morgen ook nog? 4 game sweep hopelijk![]()
Heyward met een walk-off 2RBI single![]()
Goede bounce back outing voor Jurrjens. No decision maar wel 8 IP, 3 runs, 3 walks en 9 K's
Ze missen Ellsbury ook. Hij is een betere lead-off hitter dan Scutaro. Op dit moment is eigenlijk alleen Pedroia in vorm en dan word het moelijk om runs to scoren. Het is nog vroeg in het seizoen en maar als vooral de tweede helft van hun lineup zo slecht blijft slaan dan zullen de Adrian Gonzalez geruchten alleen maar nog meer toenemen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Terreros85 het volgende:
Boston is waardeloos. Als de pitching tegenvalt, wordt het pijnlijk duidelijk dat de lineup slecht is. De eerste vier hitters zijn aardig: Scutaro, Pedroia, Martinez en Youkilis. Daarna wordt het behelpen: Drew, Beltre, Hermida, Varitek en Cameron. Dit is Red Sox onwaardig. Dit was overigens de lineup van gisteren. En dan doet big papi nog niet eens mee. Er zijn teveel spelers die 'done' zijn. Grote verdiensten voor de Red Sox, maar niet goed genoeg meer om elke dag te spelen.
Ik houd mijn hart vast voor de rest van het seizoen. De Yanks en Rays zijn wel goed van start gegaan
Hij was echt unhittable in die periode. Maar zijn naam zal ook altijd in verband gebracht worden met steroids en het Mitchell-report.quote:Eric Gagne has retired, reports Martin Leclerc of Rue Frontenac . Gagne explained that he feels great physically, but has lost the desire to pitch. The 34-year-old was released by the Dodgers a month ago.
Gagne's run of dominant closing for the Dodgers resulted in a 1.79 ERA, 13.3 K/9, and 152 saves over 2002-04, spanning 247 innings. Each of those years, he made the All-Star team and received Cy Young and MVP votes. He won the Cy Young in '03, saving 55 games with a 1.20 ERA and 137 strikeouts in 82.3 innings.
quote:Colorado baseball team president found dead
April 20, 2010 -- Updated 1832 GMT
(CNN) -- Colorado Rockies President Keli McGregor was found dead Tuesday morning in a Salt Lake City, Utah, hotel, police said.
Police received a call shortly before 9 a.m. that a man was found unconscious in a room at the Grand America Hotel. Medics tried to revive him, police said.
The cause of his death is unknown.
"Words cannot describe the level of shock and disbelief that we all are feeling this morning at the loss of Keli," team Chairman and CEO Charlie Monfort said in a statement.
"Our thoughts, our prayers are with [his wife] Lori and the entire family as we all try to cope and understand how such a tragic loss could occur with such a wonderful man."
Monfort said he was in Utah on a business trip with McGregor and team Executive Vice President Greg Feasel.
McGregor, 48, had been the National League baseball team's president since October 2001, according to the team's website.
An online biography says McGregor began working with the Rockies in October 1993 as senior director of operations before being promoted to senior vice president in 1996 and executive vice president in 1998.
McGregor joined the Rockies after working as an associate athletic director at the University of Arkansas for four years.
He was a two-time All-American tight end at Colorado State University and was drafted by the Denver Broncos in the fourth round (110th overall) of the 1985 NFL draft. He played for Denver, Indianapolis and Seattle football teams before retiring.
He also coached football at the University of Florida for two seasons, in 1988 and 1989.
The online biography says McGregor lived in Golden, Colorado. He and his wife have four children.
He was born in Primghar, Iowa, and raised in Colorado.
quote:CINCINNATI(AP) —Cincinnati Reds pitcher Edinson Volquez has been suspended 50 games following a positive test for performance-enhancing drugs.
Major League Baseball announced the penalty Tuesday.
Volquez is recovering from surgery on his right elbow and is expecting back around midseason. He was an All-Star in 2008 when he went 17-6 for the Reds.
The 26-year-old starter was 4-2 last season.
Volquez is the first player suspended under the major league drug program since Manny Ramirez of the Los Angeles Dodgers was penalized 50 games last May.
Dit is echt ENORM zuur voor de Rockies.quote:
Eigenlijk kun je die trade als Halladay voor Lee beschouwen en ik ben benieuwd naar hoeveel beter de Phillies nou zijn geworden. Ze hadden al een van de beste aces en hebben gewoon een ace voor een ace geruild. Als ze Lee niet hadden getrade was het duidelijk dat dit de beste move was, dan hadden ze Halladay en Lee als 1-2. Nu moeten ze hopen dat de Hamels van 2008 opdraaft, anders hebben ze nog steeds een hele sterke ace en een aantal middelmatige pitchers, beetje zoals de rotation van de Mets. Denk maar terug aan afgelopen World Series hoe Lee domineerde maar dat ze de rest van wedstrijden verloren. Maargoed, neemt niet weg dat Halladay gewoon de beste pitcher is op dit moment. Als je in de AL East elk jaar al hele goede stats hebt, dan is de National League een eitje. Het zou mij niet verbazen als hij geen wedstrijd verliest, vooral met die line-up achter zich.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef Guard het volgende:
Halladay heeft al zijn tweede CG van het seizoen te pakken. Ik ben geen fan van de Phillies, maar de trade voor Halladay begint er toch wel uit te zien als een van de beste van het offseason.
Het is gewoon bijna oneerlijk. Zo dominant is hij. Je hoort nou al iedereen roepen dat hij dik over de 20 games zal winnen. Dat hij minder BB dan starts zal hebben (heeft hij al eerder geflikt). Maar toch denk ik nog steeds dat de Phillies de NL niet winnen dit jaar. Want na Halladay is het op dit moment povertjes bij de Phillies. Hamels is nog niet de Hamels van 2008. Happ heeft last van z'n schouder. En moet Blanton dan de redder zijn? Ik betwijfel het. Als ze Lee nog hadden waren ze gewoon favoriet #1 in de NL. Een team als de Cardinals heeft gewoon een betere pitching staff. Net zoals de Braves.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef Guard het volgende:
Halladay heeft al zijn tweede CG van het seizoen te pakken. Ik ben geen fan van de Phillies, maar de trade voor Halladay begint er toch wel uit te zien als een van de beste van het offseason.
quote:The Philadelphia Phillies signed slugger Ryan Howard to a five-year, $125MM extension today. The contract begins with the 2012 season and includes a 2017 option and a limited no-trade clause. At $25MM per year, Howard's deal ranks third in baseball history for average annual value.
We're on a rollquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef maartena het volgende:
Back-to-back Dodgers @ Mets vandaag na een rainout gisteren.
16:05 EST en 19:10 EST.... dat zou nog wel eens erg krap kunnen worden.
Ik dacht al in welke divisie spelen diequote:Op woensdag 28 april 2010 18:52 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga strax voor Nats @ Cubs. Als het niets is schakel ik over naar de Phillies - Giants. En ondertussen houd ik Barça - Inter ook een beetje in de gaten. Dat is voetbal
De National League Europequote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik dacht al in welke divisie spelen die
Onderschat de kwaliteit van college sport niet. Daar zitten vaak betere spelers als in de minors....quote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel knap wat Mike Leak tot nu toe heeft laten zien bij de Reds. Zonder ook maar één inning in de minors gegooid te hebben, meteen vanuit college naar de Majors.
Lily is een fly ball pitcher en dat werkt soms tegen hem. Dan willen de ballen wel eens over de hekken vliegen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef popolon het volgende:
Ted Lily is terug, en hoe. Na een goede start nu een pittige loss.
Ik zag dat je Yankees-held weer gaat gooien vannachtquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef maartena het volgende:
Vandaag en dit weekend:
[ afbeelding ] @ [ afbeelding ]
Bring it on Detroit!
Curtis zit op dit moment in de clubhouse met een liesblessurequote:
Misschien kunnen ze dan iemand anders opstellen als ze tegen een lefty moeten want het is nog steeds drama met Granderson en left handed pitching. Het is bijna een automatische out.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:52 schreef Version2 het volgende:
[..]
Curtis zit op dit moment in de clubhouse met een liesblessure
Er moet wel een andere speler worden opgesteld. Aan een geblesseerde speler heb je niks. Granderson zal waarschijnlijk naar de DL gaan. Morgen een W en dan weer een serie gewonnen. Prima, zeker gezien het schema en de non-production van ongeveer de helft van de line-upquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:35 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan iemand anders opstellen als ze tegen een lefty moeten want het is nog steeds drama met Granderson en left handed pitching. Het is bijna een automatische out.
Halladay met maar weer eens een CG. Zijn 3de van het seizoen en z'n 2de shut-out.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:21 schreef popolon het volgende:
Phillies nemen wraak op de Mets, het verlies van gisteren zit ze niet lekker.
Eerste sweep van de Tigers over de Angels sinds 1997 zit er aan te komen..... Althans, volgens de FS West announcersquote:Op zondag 2 mei 2010 20:29 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Eindelijk een run, 1-0 Tigers. We gaan voor de sweep.
En nu 2-0. Jackson.
Yep, was een tijd geleden.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Eerste sweep van de Tigers over de Angels sinds 1997 zit er aan te komen..... Althans, volgens de FS West announcers
Het is echt een dramaquote:Op zondag 2 mei 2010 22:59 schreef popolon het volgende:
Red Sox, wtf. Zelfs moeite met Baltimore.Weer een loss door Papelbon.
Heb gisteren gekeken naar de samenvatting op ESPN om 17:00 heerlijk (als Phillie supporter)quote:Op maandag 3 mei 2010 03:52 schreef The_Playmaker het volgende:
De Phillies scoren maar liefst 9 runs in de 4de inning!Santana verlaat dan ook al de game na slechts 3.2 IP en 10 runs allowed....
Ik heb MLB.TV op hoge kwaliteit. Ik kijk voornamelijk dagwedstrijden. 's Nachts kijken trekt me niet zo. En het is één van de 162. Als je een keer wat mist, is dat ook geen probleem. Ik probeer zondagavond een wedstrijdje mee te pakken. Gewoon de leukste matchup. Ik kijk liever twee gelijkwaardige teams dan Yanks - O's ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heb gisteren gekeken naar de samenvatting op ESPN om 17:00 heerlijk (als Phillie supporter)![]()
Hoe kijken jullie die wedstrijden, en hoe sta je op de volgende ochtend?
Dat is wel fijn inderdaad; tja ik ben afhankelijk van wat ESPN uitzendt, en dus ook wanneer. Maar ja zou toch niet zo goed weten welke teams nou een beetje gelijkwaardig zijn, want ben pas beginnend kijker... Komt vanzelf wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb MLB.TV op hoge kwaliteit. Ik kijk voornamelijk dagwedstrijden. 's Nachts kijken trekt me niet zo. En het is één van de 162. Als je een keer wat mist, is dat ook geen probleem. Ik probeer zondagavond een wedstrijdje mee te pakken. Gewoon de leukste matchup. Ik kijk liever twee gelijkwaardige teams dan Yanks - O's ofzo.
quote:DETROIT (AP) -- From the sandy shores of Lake Michigan to the rugged streets in Flint, they listened to Ernie Harwell tell the Tigers' tales for more than 40 years.
Beloved by generations of baseball fans who grew up enraptured by his rich voice, Southern cadence and quirky phrases on the radio, Harwell died Tuesday after a months-long battle with cancer. He was 92.
The longtime Detroit Tigers broadcaster died about 7:30 p.m. in his apartment at Fox Run Village and Retirement Center in the Detroit suburb of Novi, said his attorney and longtime friend, S. Gary Spicer.
His wife of 68 years, Lulu, and his two sons and two daughters were at his side, Spicer said.
Idd een hele mooie leeftijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef maartena het volgende:
92, mooie leeftijd....
en 68 jaar getrouwd!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 04:29 schreef popolon het volgende:
Tigers verliezen de laatste tijd erg knullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |