Tja de ballen vliegen vandaag ook werkelijk aan alle kanten de diverse ballparks uitquote:Op maandag 5 april 2010 23:26 schreef maartena het volgende:
Wat zat het vorige topic opeens snel vol met al die actie in de de MLB!
Greinke eruit en meteen gaat het mis voor KC...quote:
Michigan. Da's de 'UP'.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:40 schreef DUK het volgende:
[..]
Nice! Is dat stuk boven de Breweres van de Tigers of de Twins?
Geniaal. Ik zag em ook al op Dumpert staan. Nu weet ik opeens waarom de Red Sox wonnen. Ze waren gewoon geinspireerd door die peuter.quote:
mooi mapjequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef zjroentje het volgende:
Die play van Buerhle @ first base.
-edit- http://www.mlb.com/video/play.jsp?content_id=7290093
Maine was gisteren weer de Maine zoals vanouds: all over the place....En toch wel erg vreemd dat een speler die niet goed genoeg was voor de Royals(!) bij de Mets als cleanup hitter gebruikt word. Je hebt Jason Bay toch niet voor niets binnen gehaald? Jerry Manuel moet wel ontzettend dol zijn op Mike Jacobs...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:30 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Ik ben benieuwd of de Mets dit jaar weer 'n keer serieus mee kunnen doen, wel goed begonnen iig.
En Fransisco verknalt het, HR Wells, weg W voor Wilsonquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
CJ Wilson is going nuts, 9 K's in 7 innings voor de voormalige RP.
Wilson is een goede pitcher met je vraagt je af hoe lang hij dat dit jaar vol houd. Vandaag al bijna 100 pitches in zijn eerste start. Als ze hem dat elke start laten pitchen dan is hij na de All Star-break uitgeblust.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
CJ Wilson is going nuts, 9 K's in 7 innings voor de voormalige RP.
Ik vraag me dat bij heel veel pitchers af.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Wilson is een goede pitcher met je vraagt je af hoe lang hij dat dit jaar vol houd. Vandaag al bijna 100 pitches in zijn eerste start. Als ze hem dat elke start laten pitchen dan is hij na de All Star-break uitgeblust.
Bij jonge pitchers moet je ook meestal uitkijken. Maar vooral bij iemand die gewend is uit de bullpen te komen. Dan bouw je normaal gesproken zijn pitch count op.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vraag me dat bij heel veel pitchers af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |