Vrouwen poepen nooit...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keertje dönner kebab gehad. Een paar uur later was dat dunne kebab
Ik kan hier wel wat op zeggen maar dan wordt het verhaal alleen maar ranziger van ben ik bangquote:
Hehe, laat maar!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan hier wel wat op zeggen maar dan wordt het verhaal alleen maar ranziger van ben ik bang
Weekendverhalen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:28 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Hehe, laat maar!![]()
Zeg, lekker weertje hè?!
Schijtenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keertje dönner kebab gehad. Een paar uur later was dat dunne kebab
Lucht je hart over vrijdag...?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag een woedeaanval/huilbui, zaterdag en zondag heerlijk gerelaxed (WoW zitten spelen) zondag nog wat familiedingetjes bij m'n vriend, maandag ook gerelaxed en verder geen hol gedaan
Heb al gerant op het forum ergensquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een woedeaanval/huilbui gehad vanwege al deze bagger. Ik vind stage lopen hier echt super, zit goed op m'n plek, maar ik wil gewoon m'n gang gaan en niet een maand kwijt zijn aan een Plan van Aanpak
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb al gerant op het forum ergensGing hierover
[..]
Wat voor UFC?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lucht je hart over vrijdag...?
Ik heb vrijdag beetje gegamed en aan mijn scriptie gezeten, zaterdag gewerkt, daarna beetje gamen en bed opgewarmt, daarna UFC gekeken op mijn computer, in de avond naar "Bounty hunter" en daarna naar Daniels (welke later verbouwd werd..). Zondag lui geweest, paasbrunch met de fam, eitjes verstopt enzo, daarna beetje gamen en tv gekeken (S&S met Nicolette in de Playboy) op maandag uitgeslapen, beetje gamen en aan mijn scriptie gewerkt. Aan het eind van de middag naar de Brazi-schijf waar we gezellig hebben gedaan, geshopt, tv gekeken en elkaar beetje pesten..
En toen was het alweer dinsdag..
Gelukkig ga ik er straks weer naartoe
Uh, 3 DVD's. Nr 18, 19, 20 (Ultimate Fighting Champion(ship))quote:
quote:Brit bezwijkt bijna onder borsten vrouw
AMSTERDAM - Claire Smedley heeft haar man bijna vermoord tijdens het vrijen. De 27-jarige moeder van drie kinderen schrok zich een ongeluk toen ze haar enorme borsten optilde en zag dat haar man Steven niet meer ademde.
Tegen News of The World vertelt de Britse uit Blackpool dat haar 27-jarige partner het normaal gesproken heerlijk vindt om te worden bedolven onder haar enorme voorgevel.
"Dit keer zag hij er wel een beetje vreemd uit, maar ik ging ervan uit dat dit kwam omdat hij enorm opgewonden was, dus ging ik gewoon door", aldus de moeder. "Maar een paar minuten later kwam ik er achter dat hij niet meer ademde".
Claire belde direct de hulpdiensten. "Ik was in paniek. Maar toen ik terugkwam in de slaapkamer was hij al weer een beetje bij kennis. Hij zag er wel raar uit, alsof hij in een trance was. Daarna begon hij wat te kuchen en kwam rechtop zitten. Ik was zo opgelucht!", aldus de vrouw tegen de Britse krant.
Ook Steven was erg geschrokken. "Ik dacht dat mijn laatste uurtje geslagen had. Ik sloeg nog op haar arm om haar te waarschuwen dat ze van me af moest gaan, maar ik denk dat ze mijn signalen verkeerd interpreteerde".
Ik heb d'r al lang gemaildquote:
Ze wil me taffelenquote:
Zwaffelen met de tettenquote:
Denk alleen wel dat ik een bokshelm op moet doen, omdat ik anders out ga..quote:
Nee hoorquote:
Ja, heb ik ook gezien... maar dat volk heb je overal welquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "€50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de €50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
wat?quote:
Die mensen heb je overal. Er was zelfs een keer een oude vent die met zn paraplu de cameraman wilde aanvallenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "€50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de €50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
Ja ok, nogmaals. Wil niet beweren dat het alleen in Kerkrade gebeurt, maar poe hé.. Als dat mens bij mij een werknemer zou zijn, zou ik haar er direct uitwerken. Achterbaks volkquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien... maar dat volk heb je overal wel
Zulke mensen heb je overal eh.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Neeheeeequote:
Ach, als je vervolgens zo op TV komt... dan kom je er ook niet echt goed mee weg in de buurt/familiequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, nogmaals. Wil niet beweren dat het alleen in Kerkrade gebeurt, maar poe hé.. Als dat mens bij mij een werknemer zou zijn, zou ik haar er direct uitwerken. Achterbaks volk
Maar je hebt in bussen moeten zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeheeeeIk kom toch niet buiten joh, als ik bij mn ouders ben, dus ik mis dr niks an!
iPod inquote:
Juh, maar dat versta ik toch nietquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |