Je hebt zowaar gelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:14 schreef Paul het volgende:
De beste mod voor ONZ zou ToT zijn
Hij heeft het al bewezen een maandje terug ofzo toen hij nachtmod was bij ONZ
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:14 schreef Paul het volgende:
De beste mod voor ONZ zou ToT zijn
Hij heeft het al bewezen een maandje terug ofzo toen hij nachtmod was bij ONZ
Ik word mod.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Paul, STEMMEN op een mod? Je zou beter moeten weten
Sneeuwbaleffect enzulks...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat er een heftige discussie gaande is in FC, want ik zie nog nauwelijks mods. Er zal later vanavond wel een topic geopend worden door Yvonne ofzo, waarin aangekondigd wordt dat er 10 mods opstappen..
Kitten-gatequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat er een heftige discussie gaande is in FC, want ik zie nog nauwelijks mods. Er zal later vanavond wel een topic geopend worden door Yvonne ofzo, waarin aangekondigd wordt dat er 10 mods opstappen..
Maar is het waar van die discussie? Aangezien jij toegang hebt tot FC.quote:
Dat heb ik ook. Hihi.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil wel modden. Ik denk steeds dat ik er geen tijd voor heb, maar toch zit ik uren per dag op FOK!
als jij dan maar als ijsbal blijft staan na een evt. sneeuwbalgevecht. voor mij iig (als sneue lurker most of the timequote:
Tegenover mijn mede-mod wel ja!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef -SG- het volgende:
ToT, ben je solidair?
Murp is/was toch ook een mede-mod van jequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenover mijn mede-mod wel ja!Yay Lavenderr!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Murp is/was toch ook een mede-mod van je!
Ik kijk even in je historie. Dacht toch echt toen ik de eerste blz van je historie zag dat je ONZ moddequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss ONZ mod....IK modereer tenminste een SERIEUS subforum!
Dudequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik zeker zo'n serieus mailtje gaan schrijven naar forum@fok.nl zonder dat ik weet of er uberhaupt vraag naar nieuwe mods is
Ik heb al een mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik zeker zo'n serieus mailtje gaan schrijven naar forum@fok.nl zonder dat ik weet of er uberhaupt vraag naar nieuwe mods is
Neuh, dat jij blauwgeil bent is niemand ontgaan denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
Is dat een voor of nadeel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dat jij blauwgeil bent is niemand ontgaan denk ik
Helemaal superquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb al een mailtje gestuurd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |