als jij dan maar als ijsbal blijft staan na een evt. sneeuwbalgevecht. voor mij iig (als sneue lurker most of the timequote:
Tegenover mijn mede-mod wel ja!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef -SG- het volgende:
ToT, ben je solidair?
Murp is/was toch ook een mede-mod van jequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenover mijn mede-mod wel ja!Yay Lavenderr!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Murp is/was toch ook een mede-mod van je!
Ik kijk even in je historie. Dacht toch echt toen ik de eerste blz van je historie zag dat je ONZ moddequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss ONZ mod....IK modereer tenminste een SERIEUS subforum!
Dudequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik zeker zo'n serieus mailtje gaan schrijven naar forum@fok.nl zonder dat ik weet of er uberhaupt vraag naar nieuwe mods is
Ik heb al een mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik zeker zo'n serieus mailtje gaan schrijven naar forum@fok.nl zonder dat ik weet of er uberhaupt vraag naar nieuwe mods is
Neuh, dat jij blauwgeil bent is niemand ontgaan denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
Is dat een voor of nadeel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dat jij blauwgeil bent is niemand ontgaan denk ik
Helemaal superquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb al een mailtje gestuurd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |