quote:Op maandag 5 april 2010 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
TS is kut.
TT is matig.
Inhoud is nog minder.
Ik zit regelmatig in JM;s topicsquote:
Doet hij dat nog steeds?quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb een spreukwoord gestuurd naar Kicken... (Radio Veronica)... ben benieuwd of ie zo voorgelezen word...
WEEST WELquote:
* Knuffelzacht steekt vinger in DW doosquote:
Dat lukt je niet meer vandaag.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht steekt vinger in DW doos
en nu?![]()
dat helpt wel.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht steekt vinger in DW doos
en nu?![]()
quote:
ik ga tot de 82000quote:Op maandag 5 april 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Nog 50 posts dan maar?
Kom eens hier?quote:
Zegt ze nadat ik foto's voor dr plaatsquote:
is donderdag ook goed? dan ben ik vrij en kan ik mijn tijd nemenquote:
Ja maar niet op Johnny. Het was uitverkochtquote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt ze nadat ik foto's voor dr plaats
Is ook goed.quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is donderdag ook goed? dan ben ik vrij en kan ik mijn tijd nemen![]()
Het is murp, niet JM, want het was eerst Pubers -> PUBquote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef Stoeprand het volgende:
Bedankt justmattie. Je staat aan mijn kant. Welkom op het front.
waar moet ik wezen... noord holland of in noorden van hollandquote:
Ik heb een mod in mijn leger. Top.quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is murp, niet JM, want het was eerst Pubers -> PUB
ik mag stoep ook meer dan naatquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is murp, niet JM, want het was eerst Pubers -> PUB
tetten kunnen je reddenquote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
Shit, ik zit niet hoog bij een modje, wat nu!?
Werkte ook bij mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dat is kutquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar niet op Johnny. Het was uitverkocht
quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Werkte ook bij mij.Omdat jij meer baggert en ik richting serieus gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, baggeraars zijn veel leuker.quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat jij meer baggert en ik richting serieus ga
Dan zat je al op de 100.000quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mag ook wel na 6 jaar
Stel je voor dat ik tussentijds niet was gestopt met fok...
quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef murp het volgende:
[..]
IK ZIE ER VEEL OUDER UIT DAN NAATJE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet positief te zijnquote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IK ZIE ER VEEL OUDER UIT DAN NAATJE.
en nu haak ik afquote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eer.quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep, maak hier nou gebruik vanZit je hoog, laat je het varen
Heb ik ooit een ban gehad? nee, dus ik bagger minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |