quote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kunt met z'n allen een grote orc in elkaar slaan bijvoorbeeld. Dan zit je toch al gauw een uurtje of 7 te vechten hoor. En er komt ook veel teamwerk bij kijken.
PUG'squote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Probeer nu icc 10, 4e boss, met een groep die het nog niet zo goed doorheeft....!Zit weer niet mee in onze server! Haha! Loopt leeg hier!
En dat is leuk want?quote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kunt met z'n allen een grote orc in elkaar slaan bijvoorbeeld. Dan zit je toch al gauw een uurtje of 7 te vechten hoor. En er komt ook veel teamwerk bij kijken.
Je teammaten worden gewoon je beste vrienden, dat moet ook wel anders red je het niet in WoW.quote:
Praat me er niet van! In goede servers kan je tenminste nog PUGS doen, maar in onze server? Blegh! Lukt je zelden tot nooit om een goede te krijgen! Misschien ga ik maar es ergens anders heen!quote:
nou 'beste vrienden' niet maar je moet iig wel omkunnen gaan met de mensen met wie je speeltquote:Op maandag 5 april 2010 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je teammaten worden gewoon je beste vrienden, dat moet ook wel anders red je het niet in WoW.
die beschrijving slaat nergens opquote:
Want dan beleef je nog eens wat. Zo mooi als je met een heel team de grote orc kapot hebt. Dan moet ik vaak een traantje laten.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Want dan beleef je nog eens wat. Zo mooi als je met een heel team de grote orc kapot hebt. Dan moet ik vaak een traantje laten.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Want dan beleef je nog eens wat. Zo mooi als je met een heel team de grote orc kapot hebt. Dan moet ik vaak een traantje laten.
Maar daar zijn alleen maar humans. Zo saai.quote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..].
Je beleeft ook aardig wat als je uitgaat. Met vrienden. Naar de buitenwereld enzo.
Daar gebeurt ook vanalles.
quote:Keith Bakker, ex-heroïneverslaafde, die in zijn Amsterdamse kliniek nu ook games-verslaafden behandelt, noemt het spel de crack onder de games. Sommige jongens zijn er zó obsessief mee bezig, dat ze aan niets anders meer toekomen.
quote:
newbiequote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef Penisbaard het volgende:
De onderwerpopener speelt Wereld van de Krijgskunde
Ja, dat is stukken beter dan iets doen waarbij jer je pijn zou kunnen doen...OMFG wat ben ik blij dat ik nooit zelfs maar een minuut WOW heb gespeeld in mijn leven.quote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kunt met z'n allen een grote orc in elkaar slaan bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, dat is stukken beter dan iets doen waarbij jer je pijn zou kunnen doen...OMFG wat ben ik blij dat ik nooit zelfs maar een minuut WOW heb gespeeld in mijn leven.
Mensen die denken dat ze een spannend 'real life' hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, dat is stukken beter dan iets doen waarbij jer je pijn zou kunnen doen...OMFG wat ben ik blij dat ik nooit zelfs maar een minuut WOW heb gespeeld in mijn leven.
Is van Age of Conan, maar TBBT is tofquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |