en ik ben inmiddels 3x bij de AH de Hoef geweest en heb alleen maar de gezellig babbelende cassiere gespotquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebben.
Merciquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
loopafstand![]()
Welkom in het Alkmaar topic trouwens!
Interessante geboortedatum trouwens 00-00-0000
Wie heeft er een bbq? hier op balkon in de zomer doen hoor ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we niet beter een meet in de mare houden
Gewoon bij mij in de tuinquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wie heeft er een bbq? hier op balkon in de zomer doen hoor ik
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon bij mij in de tuin
Dan maak ik kofte![]()
jaja edit maar weer een eind wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig![]()
Eerst maar de zon afwachten![]()
Goedemorgenquote:
Waar precies? Dan pas ik de kaart aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurt
Ja, beetje te oud voor jou he, jij bent meer van onder de 20quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
loopafstand![]()
Welkom in het Alkmaar topic trouwens!
Interessante geboortedatum trouwens 00-00-0000
Ah, ik heb ook een nieuwe gespot die leuk is. Weet alleen d'r naam nog niet. Hangt telkens haar voor d'r naambordjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
en ik ben inmiddels 3x bij de AH de Hoef geweest en heb alleen maar de gezellig babbelende cassiere gespot
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik eet geen dode beestjes. MdMa98, slechte timing dan...Ik ben er inmiddels 2-3x per week rond kwart over 5 te vinden.
Nee die vallen tegen hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef JanJanJan het volgende:
HIer in de buurt bij de XL zijn geen mooie caissieres
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Bart het volgende:
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nog
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Bart het volgende:
[..]
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nog
Die heb ik nog niet gezienquote:
lopend heen, taxi terug. Is goedkoper om 1 keer per week te doen dan een auto kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Ben er al een tijd niet meer geweest, sinds mijn vrouw haar leasebak moest inleveren en we dus geen auto meer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |