Wat ik al dacht klopte dusquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Resistor het volgende:
Ik ben benieuwd of de geluidsinstallatie van het 'rugbyfeest' waterbestendig is
Maar wij hebben hier een traditie van vlak voor het dorp uitstervende (of in ieder geval veel zwakkere) buien.
zit net over de grens onder tilburg en het is hier vollen bak knallen en flitsenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:58 schreef Sj0rSz het volgende:
In de omg. Tilburg is het in het zuiden weerlicht te zien. Zou er nog wat komen?
En nu komt de hemel naar beneden, stortbui!quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:36 schreef Hukkie het volgende:
Het rommelt en flitst ook in Leiden. Nog wel droog tho.
Ja, ik ook en ik heb het niet eens meer in de gaten; pas als de donder komt, merk ik dat ik weer meegeteld heb.quote:Tellen jullie ook altijd als je een flits ziet?
In Breda is het ook al heel de dag kutweer, dus Ajax hoeft zich niet benadeeld te voelenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Het regende net flink door in Nijmegen. Vanuit het zuiden naderen een aantal zwaardere pitjes. Ben benieuwd of de wedstrijd NEC - AJAX nog wel normaal gespeeld kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |