Nee, maar ik denk dat je wel de juiste kant op denkt als het gaat om welk product ik bedoelde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Was dat niet Philips?
Sara Lee idd, wordt in Frankrijk uitgebracht en onder een andere naam, dus vandaar dat ik om het moederbedrijf vroegquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Dan Douwe Egberts/Sara Lee?
Ik doelde gewoon op de Senseo, dat wilden ze in eerste instantie ook met een patentsysteem beschermen zodat alleen de partners pads mochten uitbrengen. Die strijd hebben ze verloren en nu heeft iedere supermarkt huismerkpads. Nestle beschermt zijn Nespresso-cups op dezelfde manier, maar Sara Lee gaat nu cups of pads uitbrengen die in een Nespresso-machine zouden moeten passen en probeert dus eenzelfde strijd te ontketenen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heette dat apparaat van Philips met cupjes ook al weer?![]()
Stand topic 1935:quote:
Dacht dat er nog een bedrijf was geweest dat apparaten met cups, anders dan die van Nestle, op de markt had gebracht en wat niet aangeslagen was...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik doelde gewoon op de Senseo, dat wilden ze in eerste instantie ook met een patentsysteem beschermen zodat alleen de partners pads mochten uitbrengen. Die strijd hebben ze verloren en nu heeft iedere supermarkt huismerkpads. Nestle beschermt zijn Nespresso-cups op dezelfde manier, maar Sara Lee gaat nu cups of pads uitbrengen die in een Nespresso-machine zouden moeten passen en probeert dus eenzelfde strijd te ontketenen.
Ahja, dat was de Puc, van AH. Vorig jaar stop gezet inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht dat er nog een bedrijf was geweest dat apparaten met cups, anders dan die van Nestle, op de markt had gebracht en wat niet aangeslagen was...
Lockheed dacht ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is een Hercules volgens mij, maar geen idee wie dat maakt. Boeing?
quote:
quote:
Yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |