ja ga terug naar je sloppenwijk,quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ze haar vader pijpte, vind jij ook vast lekker he
Geilquote:Op maandag 5 april 2010 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal er wel een banaan instoppen.
Je houdt van sletten en dus ook van sletterig gedrag. Voor jou dus ideale foto's.quote:Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geil
Foto's mag je hier kwijt:
http://forum.fok.nl/topic/1430520
Dat moge duidelijk zijn mijn waarde, daarnaast waardeer ik ook op zijn tijd friet evenals een bubbelbad en behaal een groot genoegen uit het volpoepen van het bubbelbad in de sauna.quote:Op maandag 5 april 2010 17:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je houdt van sletten en dus ook van sletterig gedrag. Voor jou dus ideale foto's.
Je waardeert friet niet altijd?quote:Op maandag 5 april 2010 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn mijn waarde, daarnaast waardeer ik ook op zijn tijd friet evenals een bubbelbad en behaal een groot genoegen uit het volpoepen van het bubbelbad in de sauna.
Eigenlijk is het 'friete'quote:
Hehe, op 2e paasdag ook nog leren.quote:Op maandag 5 april 2010 17:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Eigenlijk is het 'friete'
We zeggen niet 'Ik heb zien in friet' maar eerder 'ik heb zien in friete'.
Tot daar de Belgische les
Ik wil heul geen Vlaams leren.quote:Op maandag 5 april 2010 17:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Eigenlijk is het 'friete'
We zeggen niet 'Ik heb zien in friet' maar eerder 'ik heb zien in friete'.
Tot daar de Belgische les
Op de straten van Rio de Janeiro, kennelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gast, waar de fuck woon jij wel niet
geregistreerd op: zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43quote:Op maandag 5 april 2010 17:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ja ga terug naar je sloppenwijk,
we hebben je hier niet nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |