Ik snap dat er krassen op komen, maar na twee dagen, op een onlogische plek (linksbovenin), krasjes die allemaal even lang zijn met dezelfde ruimte ertussenquote:Op maandag 5 april 2010 16:34 schreef svefn het volgende:
Hij is niet kapot, er zitten alleen krasjes op (die er sowieso komen)
Na twee dagenquote:Op maandag 5 april 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
TS is dom, je kan toch het externe schermplaatje vervangen als je een beetje slim bent. Kost rond de 60 euro
dat soort dingen doe ik al vaker met laptops, maar ja ik ben ook niet de TS
Je moet hem gewoon op slot doen en nee ik bedoel niet een software-slotquote:
Gast, waar de fuck woon jij wel nietquote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon op slot doen en nee ik bedoel niet een software-slot![]()
maar een hangslot, heb zoiets wel op m'n laptop, waardoor niemand het scherm van de casing kan separeren zonder de twee letterlijk open te breken met een zaag of zo.
Daarnaast gebruik ik ook een alarmsensor die afgaat als ie maar bewogen wordt terwijl ik weg ben
Dromenlandquote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gast, waar de fuck woon jij wel niet
Maar er is hier niemandquote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon op slot doen en nee ik bedoel niet een software-slot![]()
maar een hangslot, heb zoiets wel op m'n laptop, waardoor niemand het scherm van de casing kan separeren zonder de twee letterlijk open te breken met een zaag of zo.
Daarnaast gebruik ik ook een alarmsensor die afgaat als ie maar bewogen wordt terwijl ik weg ben
Ze vallen me nu pas op, in ieder geval. En nu blijf ik ernaar kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef Fortitude het volgende:
Krassen uit het niks?![]()
Zaten ze er niet toen je hem kocht?
M'n telefoon maakt geen al te beste foto's, en ik heb m'n bluetoothding of USB-kabel niet bij mequote:
Haha, een echte internethoolie.quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef wesp40 het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik m'n bek houwen na gisteren
hahahaha en anders??quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef wesp40 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2010 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaha en anders??
Ga je me spammen toughguy
Ja, maar dit zijn... even tellen... 9 evenwijdige krasjes en een paar cm verderop weer twee smalle en een diepe. Het is meer alsof er iets met randjes overheen is geraust, er zit steeds een paar mm tussen de krasjes.quote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Da's balen. Kat in huis misschien?
het enige wat ik kan bedenken is dat er knaagdieren rondlopen in je huis.quote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er is hier niemand.
Ja, kaboutertjes.
Nou ja, ik snap dat dit ding niet eeuwig puntgaaf kan blijven, en ik ben ook niet zo'n spast die er drie maanden dat folie op laat zitten, en hij doet het verder prima, maar het is wel een beetje zuur. Ding staat twee dagen op dezelfde plek, en ineens zitten er allemaal krasjes en een barst in. Als ik er zelf nou iets op had laten donderen ofzo, dan snapte ik het nog
.
Ik heb al een desktop, maar dat sjouwt zo lastig. Maar goed, ik moet er gewoon niet meer naar kijken. Ik richt me wel op dat ene stickertje dat scheef geplakt zit.quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hahah had dan een desktop gekocht! Op een laptop gaan krassen zitten! Daarvoor zijn het laptops!
Hij was gesealedquote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef Multivitamine het volgende:
Was de doos nog wel helemaal gesealed toen je hem kocht? Straks heeft TS een showmodel gekocht voor de volle mep!
Ik zou hem een e-klap verkopen!quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nee ik ga je aangeven in FB want ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 5 april 2010 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaha en anders??
Ga je me spammen toughguy
quote:Op maandag 5 april 2010 16:34 schreef svefn het volgende:
Hij is niet kapot, er zitten alleen krasjes op (die er sowieso komen)
Ben jij het autistische broertje van Hsg-Bomber ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 16:49 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nee ik ga je aangeven in FB want ik kan er niet mee omgaan
Dan wil ik Maak wel eens ontmoeten!quote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef Fortitude het volgende:
Maak is een foto dan.
Dit van iemand die eens in de 10 minuten een mod moet roepen.quote:Op maandag 5 april 2010 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij het autistische broertje van Hsg-Bomber ofzo?
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag josti.quote:Op maandag 5 april 2010 16:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dit van iemand die eens in de 10 minuten een mod moet roepen.
ga in je luier plassen of zo, dat is het meest dat je ooit in je leven zal bereiken.
Kanker toch op je krijgt geen antwoorden van mij. minne hondquote:Op maandag 5 april 2010 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag josti.
ga je moeder beffen....quote:Op maandag 5 april 2010 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij het autistische broertje van Hsg-Bomber ofzo?
Heeft je hamster het niet gedaan?quote:Op maandag 5 april 2010 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was gesealed. Heb ik zowaar nog op gelet.
slijmbalquote:Op maandag 5 april 2010 16:59 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ga je moeder beffen....
zelfde soort reactie dat je tegen een jonge dame gisteren zei...
Nee ik zei dat ze haar vader pijpte, vind jij ook vast lekker hequote:Op maandag 5 april 2010 16:59 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ga je moeder beffen....
zelfde soort reactie dat je tegen een jonge dame gisteren zei...
Aardige avatar heb jij.quote:
Echt, wtfquote:Op maandag 5 april 2010 17:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Liep Koos los soms?
Daarnaast, ik zou je geven
Kras_hiv_virus, dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 5 april 2010 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat krijg je ervan als je geen goede virusscanner installeert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |