Altijd aan het begin van Billie Jeanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef fespo het volgende:
ik zag laats op youtube een live optreden waar hij een koffer opendeed en daar een leren jas uithaalde.
vervolgens knipperde hij met zijn vingers en ging er een spot aan.
kan het filmpje alleen niet meer vinden, heeft iemand een idee?
Ik neem aan dat je het gedeelte bedoeld waar Slash een solo doet? Iets met part of the act ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:31 schreef MYV het volgende:
Keek laatst dat filmpje van Michael Jackson samen met Slash op de MTV Awards
Slash is zo'n egotripper.
Gaaf dat MJ zo rustig bleef
Ja maar op een gegeven moment was het wel genoeg maar hij bleef maar doorgaan en die security wou hem ook al van het podium af hebben..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het gedeelte bedoeld waar Slash een solo doet? Iets met part of the act ofzo
Ahhh, dat was allemaal in scene gezetttquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment was het wel genoeg maar hij bleef maar doorgaan en die security wou hem ook al van het podium af hebben..
Dude, reallyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment was het wel genoeg maar hij bleef maar doorgaan en die security wou hem ook al van het podium af hebben..
Hee dit is me ook maar verteld hoor..quote:
Jaja, zo komen de praatjes de wereld inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:34 schreef MYV het volgende:
[..]
Hee dit is me ook maar verteld hoor..
En het leek er best wel op.
Dat is toch al oud, dat verhaal over die Dave Dave?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef MervinMinky het volgende:
HIJ LEEFT!
http://www.telegraaf.nl/p(...)eft___.html?sn=prive
Vandaar mijn post.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is toch al oud, dat verhaal over die Dave Dave?
Ja he, daar zit een grappig verhaal achter. Ze waren op weg naar die plaats, toen ze zich in het vliegtuig beseften dat ze de lyrics van het volkslied niet kenden. Toen hebben ze het aan een stewardess gevraagd, maar zij wist het ook niet. Die stewardess is rond het vliegtuig gaan vragen daar vond ze iemand die het wist en zo hebben ze het nog snel in het vliegtuig geleerd.quote:
Dank je voor het bijbehorende verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja he, daar zit een grappig verhaal achter. Ze waren op weg naar die plaats, toen ze zich in het vliegtuig beseften dat ze de lyrics van het volkslied niet kenden. Toen hebben ze het aan een stewardess gevraagd, maar zij wist het ook niet. Die stewardess is rond het vliegtuig gaan vragen daar vond ze iemand die het wist en zo hebben ze het nog snel in het vliegtuig geleerd.
Is ook een scene van in die Jackson serie uit '91/93.
Naja, volgens mij is het een film. Maar op youtube lijkt het net een serie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je voor het bijbehorende verhaal
Welke serie is dat?
Ja, is een film toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Naja, volgens mij is het een film. Maar op youtube lijkt het net een serie.
de The Jacksons: An American Dream voor jou wel bekend toch?
Ik hou over het algemeen ook niet van acteurs die dat soort rollen spelen maar ik vind dit een hele goede film! Mijn favoriete jackson film zelfs. Goed acteerwerk, die acteur die Michael speelt kan bijna net zo goed dansen als Michael zelf (Motown 25 perfect nagespeeld) en het geeft inderdaad een duidelijke kijk op de chronologische geschiedenis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, is een film toch.
Heb het nog nooit bekeken, staat me tegen dat het door acteurs wordt uitgevoerd Maar misschien bekijk ik em nog wel. Of is het wel wat? Je leert natuurlijk wel wat door de chronologische geschiedenis, hmmm.
Vanaf die tour. De dangerous tour had dat niet. Bij Dangerous deed hij trouwens Billie Jean gewoon nog live...quote:
Tsjaquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vanaf die tour. De dangerous tour had dat niet. Bij Dangerous deed hij trouwens Billie Jean gewoon nog live...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |