quote:Platencontract voor Michael Jackson
Michael Jackson heeft postuum de grootste platendeal ooit binnengehaald. Platenmaatschappij Sony Music Entertainment betaalt de erven-Jackson 200 miljoen dollar voor de rechten van de overleden King of Pop.
Later vandaag wordt het platencontract officieel bekendgemaakt, maar een ingewijde die anoniem wil blijven, heeft het bestaan van de overeenkomst bevestigd in Amerikaanse media.
Videospel
De zevenjarige deal zou tien projecten omvatten, waaronder een album met nooit uitgebrachte nummers. Dat komt waarschijnlijk in november uit. Ook verschijnt er in de toekomst een videospel, een DVD-verzameling en een vernieuwde versie van Jacksons vijfde album: 'Off the Wall'.
Jackson stierf vorig jaar juni op vijftigjarige leeftijd. Met het geld van de nieuwe platen zullen de hoge schulden die Jackson achterliet, kunnen worden afbetaald.
Of de smoove, wat was het nou?quote:
Ik haat die Ralf echt, wat een bijdehand kind is het toch.quote:Op maandag 5 april 2010 16:02 schreef DrDentz het volgende:
De Smoove is de meer geavanceerde versie van de Pinguin, die is iets moeilijker onder de knie te krijgen maar dat kan wel met behulp van deze handige dansles video:
Dat was ikquote:Op maandag 5 april 2010 17:11 schreef gifkwal het volgende:
ooooh iemand het in het vorige topic over de eerste pressing van het HIStory album met de ongecensureerde TDCAU. Toevallig moest ik daar gisteren aan denken toen ik naar mijn gecensureerde versie zat te luisterenIs die eerste pressing nog ergens te krijgen?
Hm ja, maar wil liever een nieuwe en geen 2e handsquote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was ik
Ebay is vast wel wat te vinden. Ik heb 'm overigens zowel op cd als LP
Nieuw ga je niet vindenquote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hm ja, maar wil liever een nieuwe en geen 2e handsMaar ja waarschijnlijk heb ik niet veel te willen. De LP wil ik ook!! Daarvan heb ik alleen het boekje
quote:Op maandag 5 april 2010 23:04 schreef SteelDogg het volgende:
Eigenlijk moet er in de OP een foto komen van Michael uit '84Omdat we toch al die jaartallen langs gaan
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Oké, zo dan. Michael in september 1984 in.. Nederland!
Daar ben ik het helemaal met je mee eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:17 schreef SteelDogg het volgende:
Hoogtijdagen waren Thriller - Bad ('82 - '89) Dangerous en HIStory waren ook goed, maar zeker vooral sterk qua tekst. Alles wat na de rechtszaken kwam eigenlijk, daarna kwamen de krachtige teksten
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:28 schreef DrDentz het volgende:
http://www.gallery.steady-laughing.com/categories.php?cat_id=504
Michael in het plaatsje Nederland, Colorado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:30 schreef Dynd het volgende:
[..]
![]()
Ugh, dacht al; ''Cool, wist helemaal niet dat hij in 84 in Nederland was''.
Want de omgeving op de foto ziet er zo lekker oer-Hollands uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Nee dat niet, maar het zou best een gebied bij de Duitse grens kunnen zijn oid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Want de omgeving op de foto ziet er zo lekker oer-Hollands uit?
Haha goed idee, maar wat na topic #109 dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:22 schreef MervinMinky het volgende:
Topic #87 moet een foto uit de Bad periode bevatten dan.
Dan gaat piepie de foto's leveren, MJ schijnt nog regelmatig gespot te worden op vliegvelden etcquote:Op woensdag 7 april 2010 23:15 schreef Dynd het volgende:
[..]
Haha goed idee, maar wat na topic #109 dan?
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan gaat piepie de foto's leveren, MJ schijnt nog regelmatig gespot te worden op vliegvelden etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dan gaat piepie de foto's leveren, MJ schijnt nog regelmatig gespot te worden op vliegvelden etc
[..]
Nou, als je die artiestenlijst ziet weet je vast en zeker dat je niet gaat.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:44 schreef Janena het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de tribute op 25 juni in de Heineken Music Hall?
http://www.wealllovemichael.nl
Denk niet dat ik er heen ga, wat ik wel ga doen weet ik nog niet.
Dikkequote:3 J's Afterparty! Alex van Oostrom Ali B Anny Berget Lewis Big Black & Beautiful Daniel Boissevain Do Hind Jenny Lane Jim Bakkum Kim Hoorweg Laura Vlasblom Leona Phillipo Lois Lane Marlayne Nathalie Makoma Nurlaila Karim Ricardo Phatt Ruben Sarina Voorn Sherry Dyanne
[..]
Buiten Lois Lane is er niet eentje die ik van die lijst zou willen zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef Janena het volgende:
inderdaad, die lijst met artiesten die gaan optreden....wat hebben zij nou te maken met Michael....
T'zou mooi zijn als er nog een keer een echte tribute gehouden wordt, met artiesten als Stevie Wonder, etc....
Hopelijk ooit.
Jermaine moet het regelen, dus ga er maar niet van uit dat het doorgaatquote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Buiten Lois Lane is er niet eentje die ik van die lijst zou willen zien.
Jermaine is toch bezig een tribute op te zetten, wie weet strikt ie nog echte artiesten. Als het doorgaat natuurlijk he
Wahah ik zat Danone kwark te eten toen ik dit las en nu all über mijn schermquote:Op woensdag 7 april 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gelukkig, vind You Are My Life wel iets leuker denk ik.quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk, de onverstaanbare Michael![]()
Leuk weetje:
Shout zou trouwens op Invincible komen, maar achteraf is You Are My Life daarvoor in de plaats gekomen.
Vind Shout niet zo'n leuk nummer eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 april 2010 10:32 schreef gifkwal het volgende:
Wat een leuke foto, nog nooit gezien.
Deze hadden we ook nog, bedacht ik me laatst. Vind die zwaardere stem wel vet hoor.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op zondag 11 april 2010 17:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Shout is een beter nummer dan You Are My life imo, en ben je het daar niet mee eens, dan kun je deze krijgenSteek 'm lekker zelf waar de zon niet schijnt, zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie dan van deze? Doet me qua sound namelijk nogal aan Shout denken.
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 11 april 2010 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Xscape; lekker nummertje, maar duurt net even te lang vind ik
Deze heeft wel een lekkere beat.quote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Steek 'm lekker zelf waar de zon niet schijnt, zeg
Wat vinden jullie dan van deze? Doet me qua sound namelijk nogal aan Shout denken.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze users krijgen binnenkort de DVD 'This is it van MJ' in de brievenbus:
PLAE@, Snaavel en DrDentz
![]()
Gefeliciteerd
Je mag wel bij mij kijken hoor, mijn This Is It dvdtje.quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Congrats Dentz.
Jammer dat ik niet heb gewonnen
Haha, dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij kijken hoor, mijn This Is It dvdtje.
Je mag wel bij mij kijken hoor, mijn This Is It Blu-Raytjequote:
Voor zover ik weet wel. Hij heeft het zelf ook een keer in een interview gezegd, toch? Als je die nummers ergens op cd hebt kan je misschien even in het boekje kijken.quote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb even een -voor mij- prangend vraagje.
Klopt het nou wel of niet dat Michael backing vocals heeft gedaan bij de Doobie Brothers? Songs What a fool believes and Minute by minute. I loveee those songs. Maar ik kom er niet achter of het nou echt zo was.
Ja hè, dat de mensen nou maar niet denken dat ik een fan ben als ze al die MJ DVD's in m'n kastje zien staan.quote:Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef gifkwal het volgende:
Wat leuk voor je Dentz, gefeliciteerd! (Ergens wel ironisch dat juist de persoon die bij hoog en laag beweert geen "fan" te zijn die dvd wint)
Bewaar hem maar onder je matrasquote:Op maandag 12 april 2010 13:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja hè, dat de mensen nou maar niet denken dat ik een fan ben als ze al die MJ DVD's in m'n kastje zien staan.
Thriller Tour doesn't exist.quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef Komakie het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag he.
Ik kan ik weet niet hoeveel beelden vinden van de Bad, History en de Dangerous tour. Maar heeft hij ook een Thriller tour ofzo gedaan? De Victory tour met The Jacksons heb ik ook nooit wat over kunnen vinden.
Zijn daar gewoon geen beelden van, of zijn ze gewoon moeilijk te vinden? ik zou het wel interessant vinden om te zien namelijk
Thriller tour is er nooit geweest, dat was toen inderdaad de Victory tour met de Jacksons in die tijd (volgens mij vooral omdat die broers om geld verlegen zaten en hij het nog contractueel verplicht was, zelf doneerde Michael al zijn opbrengsten ervan aan goede doelen). Van de Victory tour is op Youtube genoeg te vinden hoor:quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef Komakie het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag he.
Ik kan ik weet niet hoeveel beelden vinden van de Bad, History en de Dangerous tour. Maar heeft hij ook een Thriller tour ofzo gedaan? De Victory tour met The Jacksons heb ik ook nooit wat over kunnen vinden.
Zijn daar gewoon geen beelden van, of zijn ze gewoon moeilijk te vinden? ik zou het wel interessant vinden om te zien namelijk
Oh, dan weet ik het niet! Vreemde situatie. Volgens mij werd MJ wel vaker niet gecredit voor dit soort dingen, maar ja waarom zouden de Doobie Brothers het ontkennen als het wel zo was. Nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Robijn48 het volgende:
Jaaa, Rnnz en Gif, ik ken dat filmpje waarin Michael tegen E. Taylor vertelt over zijn backing vocals op sommige Doobie Brothers songs.
Maar als je wiki leest, en googlet dan zie je daar een discussie rond dit, want:
Michael Jackson claimed to have contributed at least one backing track to the original Doobie Brothers recording, but was not credited for having done so.[2]
Het schijnt dat de Doobie Brothers gezegd hebben dat Michael niet meezong. Dus jaWat is nu de waarheid...
Misschien had het iets met zijn contract te maken?quote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet! Vreemde situatie. Volgens mij werd MJ wel vaker niet gecredit voor dit soort dingen, maar ja waarom zouden de Doobie Brothers het ontkennen als het wel zo was. Nu ben ik ook wel benieuwd.
Irritant zulke dingenquote:Op maandag 12 april 2010 20:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien had het iets met zijn contract te maken?
Nou ja, dit is misschien 1 van de vele geheimen die nooit ontrafeld worden.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Tinkerbel3 het volgende:
idd
Nu ben ik egt wel niewsgierig...
Tjah....
Je vind idd alleen maar zulke dinge, nerges staat hoe het nu egt zit...
Tis wel raar da zy dat dan zitte te onkenne...
Graag gewoon ABN in dit topic.quote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Tinkerbel3 het volgende:
idd
Nu ben ik egt wel niewsgierig...
Tjah....
Je vind idd alleen maar zulke dinge, nerges staat hoe het nu egt zit...
Tis wel raar da zy dat dan zitte te onkenne...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |