Moet oefenenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nicht früher dann samstag! Du schweinn
ga je haar in elkaar slaan dan ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi vanaf het stationeven Henrike opwachten
Ga een ijsje halen dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
bedeltje vn armbandje was kapot, juist net de mooiste was vanochtend een steentje 'diamantje'
uitgevallen waarop ik dacht ej! die bewaar ik en ik heb hem er net met sec. lijm erin gezetzie je niks van
even geslapen en weer geleerd...
weet iemand nog wat leuks te vertellen?
ik heb zo'n zin in een magnum
Leuk niet maar ik wil wel wat kwijt..quote:
Open er dan een topic over in ONZquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leuk niet maar ik wil wel wat kwijt..
Mijn kat heeft op mijn trainingsjasje gepist.Nu weet ik niet welke van de twee zwarte mormels het heeft gedaan. En ik was nog wel zo lief voor hun vanmorgen. Heb een 3 vleeskuipjes gekocht (geen sheba maar iets goedkopere merk) en hun heel veel aandacht gegeven en dan flikken ze me dit?!
![]()
Waar is de tijd dat dieren nog respect hadden voor hun baasje?![]()
En nee ik open geen topic in KLB.
Dat dwing je afquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar is de tijd dat dieren nog respect hadden voor hun baasje?![]()
Hmm, ik heb sinds ik me kan herinneren al huisdieren en werkelijk nog nooit een huisdier pijn gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee heb niet zo'n beest maar dit zou denk ik vrij snel bij me opkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |