Selmaquote:
Goed. Lekker weertje buiten en ik zit binnen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Selma, hoe is het in Almelo?
Jaa, ik ga zo hardlopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed. Lekker weertje buiten en ik zit binnen.
Goh wat is iedereen toch sportief.quote:
Zolang je het maar bijhoudquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goh wat is iedereen toch sportief.Zit ik hier de hele dag op mn luie reet te fOK!ken.
![]()
Ik ga morgen weer naar fitness, vandaag is luilakkendag.
Mocht ik je niet meer spreken, ik wens je heel veel plezierquote:
faalquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan nog even naar de winkel, wilde vanavond broodjes hamburger doen... ben ik de broodjes vergeten
Ik stond net ff op mn dakterras en het is idd heerlijk weer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
Wat een heeeeerlijk weerGisteren ook al, lekker een eindje gefietst
Veel plezier alvast!quote:
Ik heb zelfs nog wat bloemen gejat voor m'n liefquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
Wat een heeeeerlijk weerGisteren ook al, lekker een eindje gefietst
Dankjewelquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer spreken, ik wens je heel veel plezier![]()
En graag weer heelhuids terugkomen.
Hoe lang moeten we je missenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Nou, ik post morgen voor ik wegga sowieso nog wel, en vanavond ben ik ook nog wel actief hier![]()
Mn koffer is al zo goed als ingepakt, alleen de dingen nog die ik morgenochtend nodig heb![]()
Veeeeuuuuul foto's makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Nou, ik post morgen voor ik wegga sowieso nog wel, en vanavond ben ik ook nog wel actief hier![]()
Mn koffer is al zo goed als ingepakt, alleen de dingen nog die ik morgenochtend nodig heb![]()
We moeten het eens gaan hebben over die ToF bbqquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik stond net ff op mn dakterras en het is idd heerlijk weer.
Ik zie zelfs al bloesem aan de bomen groeien.
Ja heel goed idee San!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
We moeten het eens gaan hebben over die ToF bbqDat kan ook mooi als mijn pa en ma op vakantie zijn, op de 'veranda'
De volgende meet ben ik er hoe dan ook bij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja heel goed idee San!![]()
![]()
Zet mij maar vast op de lijst.
Bij mij BBQen kan wel alleen kunnen er geen 15 á 20 man op mn dakterras. Ten eerste past het niet, ten tweede denk ik dat we dan bij de blowende benedenbuurman belanden.
Maar een klein intiem ToF feestje zou wel kunnen.
Nou ik zat ook meer aan een 'intiem' feestjequote:Op dinsdag 6 april 2010 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja heel goed idee San!![]()
![]()
Zet mij maar vast op de lijst.
Bij mij BBQen kan wel alleen kunnen er geen 15 á 20 man op mn dakterras. Ten eerste past het niet, ten tweede denk ik dat we dan bij de blowende benedenbuurman belanden.
Maar een klein intiem ToF feestje zou wel kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |