dacht ik tochquote:
x2quote:
had ik vanmorgen ook ff, maar is nu over; nu besef ik dat de week lekker kort isquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb de hele tijd het idee dat het maandag is
Tenzij je op zaterdag moet werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
had ik vanmorgen ook ff, maar is nu over; nu besef ik dat de week lekker kort is
Des te sneller is het zaterdag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dacht ik toch
[..]
x2
[..]
had ik vanmorgen ook ff, maar is nu over; nu besef ik dat de week lekker kort is
Zaterdag = meetquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tenzij je op zaterdag moet werken
Geen meet zonder Drizztquote:
Veel plezier en niet te fanatiek he.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen!
Vanavond sporten![]()
Heb jaren niet gefitnessed. Wel hard gelopen maar daar stond ik ook alweer een goede 4 maand mee stil.
Samen met een maat gaan we 2 of 3 x in de week mooi fitnessen.
Heb er zin in
Nee nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Veel plezier en niet te fanatiek he.
Jij gaat naar Dublin toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zooo, koffer inpakken voor morgen
Hai Sanderquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer, drukte ftw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |