zo hequote:Op maandag 5 april 2010 13:35 schreef odebeijer het volgende:
Mijn poes is zwanger (haha, grappen en grollen), en aangezien dit voor mij nieuw is, en ik ook nooit eerder een nestje heb gehad, weet ik niet precies welke voorbereidingen ik allemaal moet treffen. Volgens mij heb ik het nodige op een rijtje, maar wellicht mis ik iets...
Zelf heb ik het volgende in mijn hoofd:
- Zolder dicht maken (is nu een open trap, niet handig met kleine beestjes..)
- 2 of 3 plekken (lees: doos met zachte doeken erin) maken voor de kat (waar ze zich terug kan trekken als ze moet bevallen), deze zullen in de woonkamer geplaatst worden (ergens anders wordt het of te druk, of veel herrie). Daarnaast wil ik ze graag op de begane grond houden, voor het geval ze de "trap" ontdekken naar beneden...
- Kittenvoer en kittenmelk halen.
- Is het verstandig om een tweede kattenbak te kopen?
Ben al bij de dierenarts geweest en een echo laten maken. Er zitten er zeker 2 in, misschien 3 of zelfs 4, dat kon ze niet met zekerheid zeggen. Zelf wil ik er 1tje houden, mijn zus wil er 1 hebben en een collega van mij. Mochten het er 4 zijn, dan ga ik uiteraard voor deze opzoek naar een ander thuis. Maar eerst eens kijken of ze allemaal gezond zijn.
En ik typ het hier uit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:36 schreef Poeke het volgende:
Ik heb eventueel een handleiding voor je (ik ben gastgezin van RedCat) waar alles in staat. PM me je email-adres even.
Wellicht, mijn zusje heeft haar huis verkocht en moet er 1 jun uit. Als ze iets anders vind voor die tijd wel, anders weer helaasquote:Op maandag 5 april 2010 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik typ het hier uit.![]()
Jij denkt duidelijk beter na dan ik.![]()
Ga je dit jaar weer opvangen?
Spannend!quote:Op maandag 5 april 2010 19:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wellicht, mijn zusje heeft haar huis verkocht en moet er 1 jun uit. Als ze iets anders vind voor die tijd wel, anders weer helaas
quote:Ik heb trouwens afgelopen vrijdag het eerste kitten van het seizoen gevonden voor RedCat
Ben ik het mee eens. Als moeder bij het nest blijft dan moet je je als baasje er niet teveel tegenaan bemoeien. Als kittens warm zijn en tevreden eruit zien (dus niet veel piepen) dan zijn de gewichtjes (een keer per dag, op dezelfde tijd wegen) een goede indicatie hoe het met de kittens gaat.quote:De kruik is niet nodig als moederpoes genoeg bij de kittens is. Als ze het te warm krijgen drogen ze uit. Als de kittens het koud hebben beginnen ze vanzelf te piepen om moeder.
Mocht moeder teveel van het nest zijn dan zou een kruik kunnen, maar alleen als de kittens er zelf vandaan kunnen kruipen als het te warm wordt.
Kleine tip: moeders niet zonder toezicht naar buiten laten! Poezen zijn bijzonder vruchtbaar, en kunnen echt vlak na een nestje al weer krols worden. Voor je het weet zit je opnieuw met een zwangere kat! Ik zou haar alleen even in een (omheinde) tuin laten onder toezicht als ze dat per se wil. En natuurlijk zo snel mogelijk laten helpen bij de dierenarts. Dat kan vaak zelfs al als de kittens nog zogen, ze kunnen dat intern hechten met oplosbare hechtingenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef odebeijer het volgende:
Zo nu en dan ga ik even loeren bij het nestje, wil de moeder en kinders zo veel mogelijk rust geven.. Vind het alleen lastig om de kittens op te pakken en wegen, is denk ik nog iets te stressvol voor moeders, deze begint dan meteen te grommen, ja mijn kat kan dat. Heb ze nog niet gewogen
.
En ja, moeders had een flinke buik en die groeide gestaag... Maar ze loopt alweer vrolijk rond en wilde zelfs alweer naar buiten toe....
Ik was ook niet van plan om de poes naar buiten te laten... Hou ze gewoon nog even binnen, totdat ze naar de dierenarts mag voor sterilisatie. Heb geen afsluitbare tuin en dan is ze in no-time weer de hort op.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:59 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Kleine tip: moeders niet zonder toezicht naar buiten laten! Poezen zijn bijzonder vruchtbaar, en kunnen echt vlak na een nestje al weer krols worden. Voor je het weet zit je opnieuw met een zwangere kat! Ik zou haar alleen even in een (omheinde) tuin laten onder toezicht als ze dat per se wil. En natuurlijk zo snel mogelijk laten helpen bij de dierenarts. Dat kan vaak zelfs al als de kittens nog zogen, ze kunnen dat intern hechten met oplosbare hechtingen
Wat een gewichten!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef odebeijer het volgende:
En ik heb ze allemaal kunnen wegen vanavond, gewoon voorzichtig de kleintjes eruit tillen en op de weegschaal zetten, moederpoes sprong erachteraan, maar vond het prima, zolang de kitten maar weer terug ging in het nestje. Ze zitten allemaal tegen de 155 a 165 gram aan, dus ze zijn hun tijd al vooruit
. Nu nog even alles in de gaten houden de komende dagen.
Dank voor het compliment, en er zijn nog 2 kittens "vrij", de andere 3 zijn al vergeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:29 schreef Oognip het volgende:
Leuke foto' s en mooie kittens! Zijn ze allemaal al weg?
Goed en veel stilletjes kijken. Dat karakter hebben ze nu al en zelfs al voor ze geboren zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef odebeijer het volgende:
Nog niet Nokwanda, wil eigenlijk eerst even de karakters zien als ze langzaamaan gaan rond lopen...
Vanaf een week of vier gaan de kittens de kattebak leren gebruiken. Ik zet dan altijd naast de grote kattebak een lage plastic schaal met grit neer. Kunnen ze makkelijk in en uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:26 schreef odebeijer het volgende:
Het gaat prima met moederpoes en de kittens, zo nu en dan sprint ze de hele keet door, maar als ze piepen dan is ze er als de kippen bij. Alleen dan springt ze erin, half op de kittens, die hoor je dan jammeren, maar het komt goed.
Volgende week de bak maar vast naast het nestje zetten, dan zal de moederpoes de kittens hoogstwaarschijnlijk gaan leren om op de bak te gaan.
Hoe zit het eigenlijk met het eten, wat is beter voor de kittens, brokjes natmaken in (kitten) melk, of met een papje (brinta?), en vanaf wanneer hebben ze er trek in?
Dat!quote:
Waar woon je? Ik ken mensen in Rotterdam en in Zwolle die wellicht belangstelling hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef odebeijer het volgende:
Nog even geen foto's maar wel een update. De beestjes groeien nog steeds goed en ze klommen zelfs al bijna uit de doos, het was zo mooi om te zien, een kleintje wilde eruit klimmen en Maud was het er niet mee eens, en ging met haar hoofdje naast de kleine staan aan de buitenkant van de doos, en er kwam mij een hoop gemiauw uit... Daarna duwde ze het beestje met een pootje terug de doos in.
Heb er daarna maar een gat in geknipt, en ze kruipen dwars door het huis heen.. Zit ik op een gegeven moment boven, zie ik Maud voorbij lopen met een katje erin.. Schrok mij de pleuris.. Ik dacht, die komt ze mij brengen, maar ze legde hem achter de bank neer en liep weg. Dus ik heb het beestje voorzichtig opgepakt en naar beneden gebracht.. Helaas wel onder groot protest van de kleine...
Ondertussen ook een poging gedaan om het geslacht te bepalen en als ik het goed gezien heb dan zijn het vier poezen en een kater. Nu nog een paar huisjes vinden.. Wie o wie heeft er interesse in een beestje?
Ik heb wat Fok!kers ingelicht, als ze belangstelling hebben dan zullen ze zichzelf wel melden.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef odebeijer het volgende:
Tussen Nijmegen en Arnhem in, vanuit Zwolle en Rotterdam is het ongeveer 1 uur rijden.
That's me!quote:
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:13 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
IS die 2e van links al vergeven?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Watuntrik het volgende:
Nou en of!!Toen ik mama zag met haar kwastoortjes, zag ik de dochter van mijn ouwe sok die onlangs 18 april is overleden.. Was +/- 18 jaar en had nierziekte
Ik mis 'm...
Dit is 'm 12 jaar geleden
[ afbeelding ]
en hier is ie ongeveer 11
[ afbeelding ]![]()
![]()
En toen ik die kleine zag dacht ik "Daar is zijn kloontje" al helemaal als ie mannetje is en kwastjes krijgt... Maakt eigenlijk ook niet uit, ben m'n leven lang met kat en hond groot geworden en helemaal verkocht aan het karakter van de Cyper.. De dapperste onder allen, hebben het grootste hart en de meeste praatjes!
Of ik kan komen kijken en zo hangt ook een beetje van de afstand af.. Welke regio in Nederland zit de familie?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef odebeijer het volgende:
Tussen Nijmegen en Arnhem in, vanuit Zwolle en Rotterdam is het ongeveer 1 uur rijden.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
Ja ik ben dus diegene uit Zwolle
Je wist dat er een crapload aan foto's in dit topic stonden, hè Cat?
Mams heeft ook wel een tik gehad na de geboorte van die 5 kleintjes..quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef odebeijer het volgende:
Het gaat opzich prima met de beestjes, alleen heeft "slome" er niet zoveel zin in.. (dit is degene die toen die nacht als nakomeling eruit is gekomen) Ze wil dolgraag drinken bij Moeder, maar die heeft er niet zoveel zin meer in.. Plus dat de andere beestjes haar voor zijn.. Ze komt wel iets aan, maar loopt achter op de rest.
Heb haar geprobeerd te voeren met pap, natvoer voor kittens, pure kittenmelk.. Maar het gaat er niet in.. Al likt ze zich wel schoon. Daarnaast komt ze geregeld om aandacht vragen, welke ze dan ook krijgt.
Pap willen ze nog niet echt, 1 of 2 happen dan is het genoeg. Brokjes laten weken in melk, gaat redelijk, kitten natvoer vinden ze heerlijk, helaas is moederpoes daar ook gek op en die vreet zich helemaal het schompes..
Ze zijn nu zo grappig.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef odebeijer het volgende:
Het gaat opzich prima met de beestjes, alleen heeft "slome" er niet zoveel zin in.. (dit is degene die toen die nacht als nakomeling eruit is gekomen) Ze wil dolgraag drinken bij Moeder, maar die heeft er niet zoveel zin meer in.. Plus dat de andere beestjes haar voor zijn.. Ze komt wel iets aan, maar loopt achter op de rest.
Heb haar geprobeerd te voeren met pap, natvoer voor kittens, pure kittenmelk.. Maar het gaat er niet in.. Al likt ze zich wel schoon. Daarnaast komt ze geregeld om aandacht vragen, welke ze dan ook krijgt.
Pap willen ze nog niet echt, 1 of 2 happen dan is het genoeg. Brokjes laten weken in melk, gaat redelijk, kitten natvoer vinden ze heerlijk, helaas is moederpoes daar ook gek op en die vreet zich helemaal het schompes..
Enne?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Mams heeft ook wel een tik gehad na de geboorte van die 5 kleintjes..
Herkenbaar hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef odebeijer het volgende:
Uiteraard, maar ik maak mij wel een beetje zorgen om slome.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, ik zit helemaal onder de krassen van die lieve kleine mormels... Wat een scherpe nagels, niet normaal.. En de enige kater is echt een aandachtshoer!!! Sorry voor het woordgebruik, maar het is niet normaal, wel heel schattig.
Ga haar even goed in de gaten houden.. En ze vinden het bord lekkerder dan het voer... knaag knaag.. Haal ze er regelmatig vanaf, niet echt gezond voor de tandjes..![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er al eentje uitgezocht of ga je eerst kennismaken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Dat zeg ik. Eerst vakantie.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er al eentje uitgezocht of ga je eerst kennismaken?
Maar ik heb het er nog geeneens met de TS over gehad.
Ik hoop dat ik de komende 2,5 mag komen kijken.
TS. Mag ik een keertje komen kijken?![]()
![]()
Ja hoor dat mag, geen punt. Wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Eerst vakantie.
TS. Mag ik een keertje komen kijken?
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Eerst vakantie.
TS. Mag ik een keertje komen kijken?![]()
![]()
Ik dacht dat er al iets via PM afgesproken was.![]()
Hoe staat het met de adoptie van de andere kinders? Want anders wordt je huis wellicht erg vol TS.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
18/19 juni gaan we rijden.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag, geen punt. Wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen?
We roepen al 3 maanden dat we naar de Noordkaap toe gaan. Ik weet niet of we het helemaal gaan halen, maar de bedoeling is er. Iig lekker 3 weken roadtrippen in Scandinavië en dan grotendeels Noorwegen.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe staat het met de adoptie van de andere kinders? Want anders wordt je huis wellicht erg vol TS.
Ik had het een beetje laten versloffen. Heb het ook best druk gehad de afgelopen week.![]()
![]()
Zelf houdt ik 1 beestje, wel zo gezellig. Er gaat er 1 naar mijn zus, een 2de naar mijn broer. De 3de gaat naar een zus van de vriendin van een collega van mij. En dan blijft er nog 1 over, dus als het meezit dan komt het allemaal goed, dank voor de goede zorgen Catquote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk dat er zoveel in de familie blijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Zelf houdt ik 1 beestje, wel zo gezellig. Er gaat er 1 naar mijn zus, een 2de naar mijn broer. De 3de gaat naar een zus van de vriendin van een collega van mij. En dan blijft er nog 1 over, dus als het meezit dan komt het allemaal goed, dank voor de goede zorgen CatKun je ze lekker mee zien opgroeien.
En dan de laatste wellicht naar JJH: helemaal top!
Hoe lang moeten ze nog bij mama blijven?.. Ik zit er hard over na te denken om dat ene hummeltje op te komen halen.. Gezien de afstand moet dat dan wel een one way ticket worden, eerst komen kijken wordt me teveel van het goede.. Het is toch een halve dag reizen voor mij, op en af..![]()
Dat wordt dan me eerste kittenwant eigenlijk heb ik altijd uit principe jong volwassene katten uit asiel gehaald, zij verdienen ook een kans uiteraard.. Ik heb nu dit schatje op het oog.
Maar misschien pak ik ze wel allebei deze keer.. 2 samen is ook wel zo leuk en gezellig..
Nog effe overleggen..![]()
![]()
Wat een droppiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Watuntrik het volgende:
Hoe lang moeten ze nog bij mama blijven?.. Ik zit er hard over na te denken om dat ene hummeltje op te komen halen.. Gezien de afstand moet dat dan wel een one way ticket worden, eerst komen kijken wordt me teveel van het goede.. Het is toch een halve dag reizen voor mij, op en af..![]()
Dat wordt dan me eerste kittenwant eigenlijk heb ik altijd uit principe jong volwassene katten uit asiel gehaald, zij verdienen ook een kans uiteraard.. Ik heb nu dit schatje op het oog. [ afbeelding ]
Maar misschien pak ik ze wel allebei deze keer.. 2 samen is ook wel zo leuk en gezellig..
Nog effe overleggen..![]()
En goed dat je ook aan de asielpoekies denkt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Ojee, zo heb je niemand die er 1 wil hebben, en daarna komen ze allemaal ineens. Eerlijk is eerlijk JJH was / is eerder, en gaat ook voor. Mocht hij om de een of andere reden geen interesse hebben, dan mag je het one-way-ticket verzilveren. Ze mogen / moeten nu nog 3,5 week bij moederpoes blijven, dan zijn ze 8 weken en mogen ze weg.
Heb "slome" nog even in de gaten gehouden en ze eet nu vrij aardig bij moederpoes, hoop dat ze eind van de week toch eens begint aan kitten natvoer, maar dat komt wel goed.![]()
Watuntrik, mochten deze poessies nu allemaal op hun kattepootjes terecht zijn gekomen; Limoentje en haar baby's zoeken ook nog een warm huisje![]()
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje #3 - Going strong!I'm the patron saint of the denial.
Geeft niet, ik had ook niet alles even aandachtig gelezen van de laatse reacties..
Ik kan de molenaarswet goed accepteren en waarderen, zolang ze maar goed terecht komen, maar dat zit wel snor hier..
Welke is slome eigenlijk?.. Slow starters worden soms ook de sterkste van het nest..
Ik ben zelf ook de jongste van 6 en was lang de dunste (under dog) maar na een paar jaartjes stevig sporten als tiener, deed ik ze allemaal al snel de broek uit wanneer het moest..![]()
![]()
Ik hoor het wel... Zoals ik al zei, nog even overleggen.. Dus het is nog niet zeker, wat ik beslis..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Watuntrik, mochten deze poessies nu allemaal op hun kattepootjes terecht zijn gekomen; Limoentje en haar baby's zoeken ook nog een warm huisje![]()
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje #3 - Going strong!Een geschenk uit de hemel!! Ik ben dol op Grooote katten en dan ook nog een cyper!!..
Ik zie die Tom eigenlijk al helemaal zitten.. Geweldig zo'n knaap van een kater... Hier houd ik me graag aanbevolen...
![]()
![]()
Dan zou ik me maar es melden in het topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:34 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Een geschenk uit de hemel!! Ik ben dol op Grooote katten en dan ook nog een cyper!!..
Ik zie die Tom eigenlijk al helemaal zitten.. Geweldig zo'n knaap van een kater... Hier houd ik me graag aanbevolen...
Kom ik net thuis, een grote bende, overal maar dan ook overal kattengrit... Normaal gesproken veeg ik het op met een bezem, stoffer en blik, maar nu heb ik voorzichtig de stofzuiger gepakt en op de laagste stand (zachtjes gezoem) gezet en begonnen met stofzuigen. En tot mijn verbazing vonden ze het niet zo erg en speelden ze gewoon door. De kater kwam zelfs polshoogte nemen en rende achter mij aan..
.
Zal vanavond even plaatjes schieten en foto's posten.![]()
*kijkt rond*quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:08 schreef odebeijer het volgende:
Kom ik net thuis, een grote bende, overal maar dan ook overal kattengrit... Normaal gesproken veeg ik het op met een bezem, stoffer en blik, maar nu heb ik voorzichtig de stofzuiger gepakt en op de laagste stand (zachtjes gezoem) gezet en begonnen met stofzuigen. En tot mijn verbazing vonden ze het niet zo erg en speelden ze gewoon door. De kater kwam zelfs polshoogte nemen en rende achter mij aan..
.
Zal vanavond even plaatjes schieten en foto's posten.
![]()
Mijn excuus voor de foto's, hier komen ze.
Oeps een beetje bewogen...
Rek en strek
Wat zit er toch achter die rare witte kast...
Bewogen deel 2..![]()
Ze hing er al eerder aan, maar ik was net te laat met een foto maken.. Kreeg gelukkig een herkansing
![]()
![]()
Heerlijk als ze zo alles gaan ontdekken![]()
![]()
Wat een spul
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Lieve avonturiers.![]()
Komt JJH vanavond kijken? [/nieuwsgierig]
Watuntrik komt volgende week woensdag op bezoek bij mij en Tom!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:34 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Een geschenk uit de hemel!! Ik ben dol op Grooote katten en dan ook nog een cyper!!..
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef odebeijer het volgende:
JJH is net de deur uit en over een paar weekjes gaat een katje met hem mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke is het geworden?
Leukleukleuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Het 2de zwartje, het vrouwtje, de andere is een mannetje.![]()
![]()
Ik verwacht nu dus wel een topic van JJH als de dame zijn huis heeft betreden.
Ja?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leukleukleuk!![]()
Ik verwacht nu dus wel een topic van JJH als de dame zijn huis heeft betreden.
Ik heb alleen nog geen idee voor een naam. Ik ga het haar in ieder geval niet aandoen om haar Goor te noemen.![]()
![]()
Een naam verzinnen is echt lastig.. Heb zelfs al een paar boeken doorzocht en na veel wikken en wegen heb ik er 1 gevondenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb alleen nog geen idee voor een naam. Ik ga het haar in ieder geval niet aandoen om haar Goor te noemen.
.
![]()
De dierenarts heeft ze allemaal nagekeken en ze zijn ontwormd. Ze zagen er goed en gezond uit (dat wist ik al, maar een controle kan nooit geen kwaad).
![]()
Die woog opzich genoeg, maar even in de gaten houden of ze gaat eten, anders met een pipetje pate toedienen, maar er zat/zit genoeg leven in. Volgens de DA komt dat wel goed, is gewoon iets later met eten..
Over 2 en halve week gaan ze voor de groepsvaccinatie.
![]()
Fotospam!!!
Ze kruipen en kroelen nu echt door de hele kamer, lekker klimmen in de krabpaal, en lekker bij elkaar op een hoop kruipen.. Als ik thuiskom en ik ga op de bank zitten dan komen ze allemaal loeren en kroelen.
Na het aaien val ik vanzelf in slaap...
Heerlijk, een grote poot voor mij alleen!!
Mijn eigen holletje (soms kroop Maud erbij in, terwijl dat niet past!!)
Samen slapen bij broerlief..
Nog steeds in coma..
Maud in slaapmodus..
Handig een extra steuntje..
Oja, Slome, de grijze met bruine oortjes eet eindelijk, als is het mondjesmaat, zo langzaamaan gaat er toch het nodige voer naar binnen.
![]()
Ben je al wezen kramen?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
En in het echt zijn ze nog 16x liever als op de foto's.
Lezen! Afgelopen maandag!quote:![]()
En wat een lieve fotospam weer.Leuk om te zien hoe de jouwe net iets voorliggen op mijn spul.
Oeps, druk enzo...jeweetsquote:Op zondag 13 juni 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lezen! Afgelopen maandag!![]()
En wat een lieve fotospam weer.Leuk om te zien hoe de jouwe net iets voorliggen op mijn spul.
![]()
Ik ga ff teruglezen
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef odebeijer het volgende:
JJH is net de deur uit en over een paar weekjes gaat een katje met hem mee.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd JJHquote:![]()
![]()
Ik raak gewoon in de war van al die kittentopics
Je bent onze grootste fan.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik raak gewoon in de war van al die kittentopics
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: