is gebleken dat patat.quote:
Ha, ik heb een filter ingesteld dat het woordje friet automatisch in patat veranderdquote:Op maandag 5 april 2010 13:27 schreef Silv het volgende:
[..]
is gebleken dat patat.
HOHOOH DAT RIJMT PATAT>FRIET EINZ
Archeologen doen niets? Geologen sturen vragenlijstjes rond? Biologen? Kortom: klacht slaat op niks.quote:Op maandag 5 april 2010 13:21 schreef Gamesua het volgende:
Ik vind al die nieuwsberichten over onderzoek zo kut. Staat er altijd "onderzoekers hebben gevonden dat..." en dan schept het verhaaltje een beeld alsof onderzoekers ook echt iets doen. Nee, dat doen ze niet. Alleen medische en psychologie-achtige onderzoekers doen ook echt iets, de rest stuurt een vragenlijstje rond of stuurt wat messengerboys uit met een vragenlijstje en voert de data binnen een uur in SPSS en kijkt alleen naar de eindwaarde. En dat is simpel als kut, dus ik vind het vreselijk irritant dat het zo wordt overgewaardeerd.
Ja, maar dat is niet officieel.quote:Op maandag 5 april 2010 13:39 schreef Aestivate het volgende:
Dikke eens, en vaak zijn de resultaten iets wat iemand met een IQ van > 90 ook had kunnen bedenken als die even 2 minuten over dat onderwerp nadacht.
Kan je toch zien?quote:Op maandag 5 april 2010 13:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jij hebt ook deze topics gepost?:
geld naar oplossingsgericht onderzoek...
geld naar oplossingsgericht onderzoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |