oh ph dat is niet best, wel kippensoep in huis?quote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Yup.. vanmorgen nog even de rest van mijn maag eruit gegooid en nu lig ik heel leeg op m'n bed
Hoogstens tomatensoep ...quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
oh ph dat is niet best, wel kippensoep in huis?
ut is dat ik aan de andere kant van NL zit atm.... anders was ik wel een blikje komen langsbrengenquote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoogstens tomatensoep ...
Maar dat moet ik dan ook weer gaan maken enzo. Straks toch maar eens bedenken wat ik mogelijk zou kunnen gaan eten
Een blikje? Kippensoep moet je maken joh!quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
ut is dat ik aan de andere kant van NL zit atm.... anders was ik wel een blikje komen langsbrengen
Kippensoep is echt het wonder middel bij mij als ik ziek ben
Winkels dicht - Checkquote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een blikje? Kippensoep moet je maken joh!
Hup, naar de KFC jijquote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoogstens tomatensoep ...
Maar dat moet ik dan ook weer gaan maken enzo. Straks toch maar eens bedenken wat ik mogelijk zou kunnen gaan eten
Mee eens !quote:Op maandag 5 april 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
Winkels dicht - Check
Als ik ziek ben ga ik echt niet en uur in de keuken staan, dan is het eventjes makkelijker een blik openmaken
en die van Unox vind ik toch best goed te doen
Ow nee daar zou ik nu ook genoegen mee nemen hoor .. maar als het gebracht zou wordenquote:Op maandag 5 april 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
Winkels dicht - Check
Als ik ziek ben ga ik echt niet en uur in de keuken staan, dan is het eventjes makkelijker een blik openmaken
en die van Unox vind ik toch best goed te doen
Allemaal niet in huis. Misschien zo maar even wat druifjes ofzo. Al hoop ik dat dat dan weer niet te licht op de maag is.quote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef DarkElf het volgende:
beschuitje met jam ofzo.. iets lichts iig?
Tis lunchtijd btw; groentensoep, aardappelpuree en mex. groenten. Heb maar gee vlees of vis besteld want ik krijg het toch nooit op
bel voor een pizzaquote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Laydina het volgende:
[..]ik ga mijn deur in deze toestand niet uit hoor
Oww nee dan ga je maar lekker dat andere spul etenquote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef DarkElf het volgende:
vlees is zwaarder verteerbaar dan groenten en soep, en ik eet pas sinds eind vorige week weer dus doe rustig aan
Kan ook nogquote:
Over 2 weken weer ziek?quote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow nee daar zou ik nu ook genoegen mee nemen hoor .. maar als het gebracht zou worden
Dan kan die ander best een uurtje in de keuken staan
Spare-rib lijnquote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Laydina het volgende:
[..]ik ga mijn deur in deze toestand niet uit hoor
dan kan ik wel die soep makenquote:Op maandag 5 april 2010 12:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Omdat... ?
[..]
Spare-ribs zijn niet lekker. Steak
nou doe dan maar alsof je nietmeer ziek bent, ik vind steak beter dan soepquote:Op maandag 5 april 2010 12:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik kan vast wel goed doen als of![]()
is dat ook goed?
Kunnen beide doenquote:Op maandag 5 april 2010 12:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
nou doe dan maar alsof je nietmeer ziek bent, ik vind steak beter dan soep
Hier de AH gelukkig ook straks.quote:
das wel fijn van wonen aan de grens, aan de Nedse kant zijn de winkels altijd op zondag open (trekt ook veel dagjesmensen die naar de hei en t bos gaan enzo)quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier de AH gelukkig ook straks.
Tijd om de winkels gewoon op zondag open te laten zijn.
Kijk eens hoe braaf ze de gemene mannen van het internet probeert weg te houden van haar stulpjequote:Op maandag 5 april 2010 12:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik kan vast wel goed doen als of![]()
is dat ook goed?
quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Braamyo het volgende:
Kijk eens hoe braaf ze de gemene mannen van het internet probeert weg te houden van haar stulpje
welke dame is het dan?quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef DarkElf het volgende:
ik wissel wel eens af. (niet teveel want het is altijd dezelfde dame, al sinds het begin van mijn foktijd zo ongeveer)
Ja in Amsterdam ookquote:Op maandag 5 april 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel fijn van wonen aan de grens, aan de Nedse kant zijn de winkels altijd op zondag open (trekt ook veel dagjesmensen die naar de hei en t bos gaan enzo)
helemaal mee eensquote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam ook. Ben er blij mee dat Heel Amsterdam is uitgeroepen tot een toeristisch centrum. Ik ben voor dat gemeenten meer ruimte in de openingstijden krijgen, dan kan Staphorst dicht en gemeenten die wel open willen open. Ik ben voor dat ondernemers wat meer vrijheid krijgen op dat gebied en er zijn ook ondernemers die juist op zondag open willen en dat hoeft de overheid niet tegen te houden. Je mag open het hoeft niet natuurlijk
.
* cybermans gaat wel zoeken naar borisz op d66 lijstje komende verkiezingenquote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam ook. Ben er blij mee dat Heel Amsterdam is uitgeroepen tot een toeristisch centrum. Ik ben voor dat gemeenten meer ruimte in de openingstijden krijgen, dan kan Staphorst dicht en gemeenten die wel open willen open. Ik ben voor dat ondernemers wat meer vrijheid krijgen op dat gebied en er zijn ook ondernemers die juist op zondag open willen en dat hoeft de overheid niet tegen te houden. Je mag open het hoeft niet natuurlijk
.
Veel plezier !quote:Op maandag 5 april 2010 13:16 schreef Ole het volgende:
Zo ook maar eens naar de AH. Zal wel mega druk zijn
Lijst 7 plek 16... Oh wacht dat was afgelopen drie maartquote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
* cybermans gaat wel zoeken naar borisz op d66 lijstje komende verkiezingen
wat voor een rot tijden zijn dat nou weer, das precies onder etenstijd :pquote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zondagrust is fijn, maar het zou fijn zijn als er wat meer mogelijk was op zondag qua winkeltijden.
Hier bij de lokale AH hadden ze geexperimenteerd met openingstijden van 16:00-20:00 voor zondag. Maar ik geloof dat ze daar vanaf gestapt zijn
Waarom zijn jullie eigenlijk naar BE verhuisd, DE? Belastingtechnisch?quote:Op maandag 5 april 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel fijn van wonen aan de grens, aan de Nedse kant zijn de winkels altijd op zondag open (trekt ook veel dagjesmensen die naar de hei en t bos gaan enzo)
maar een vrouw van 20 jaar en jonger kon je wel aan... pfffftquote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef golfer het volgende:
Goede middag.
Kan het iets rustiger aan met de snelheid hier?
Deze oude man kan het bijna niet meer allemaal bijhouden. Ben verdorie een half uur bezig met teruglezen.
quote:Op maandag 5 april 2010 13:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar een vrouw van 20 jaar en jonger kon je wel aan... pfffft
Je moet ook niet teruglezenquote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef golfer het volgende:
Goede middag.
Kan het iets rustiger aan met de snelheid hier?
Deze oude man kan het bijna niet meer allemaal bijhouden. Ben verdorie een half uur bezig met teruglezen.
Hij houdt van jonkies?quote:Op maandag 5 april 2010 13:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Okee, daar komt ook een Laydina in voornamelijk, enige Laydina die ik ken.quote:
Dan ken je er nu nog 1quote:Op maandag 5 april 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, daar komt ook een Laydina in voornamelijk, enige Laydina die ik ken.
quote:Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie eigenlijk naar BE verhuisd, DE? Belastingtechnisch?
Dat heb je niet goed gelezen. Ik schreef dat ik een 20 jaar jongere vrouw nog wel aankon. Dat zou in mijn geval dus al iemand van ruim in de 30 zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 13:20 schreef cybermans het volgende:
Jij bent zo oud?quote:Op maandag 5 april 2010 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed gelezen. Ik schreef dat ik een 20 jaar jongere vrouw nog wel aankon. Dat zou in mijn geval dus al iemand van ruim in de 30 zijn.
Beidequote:Op maandag 5 april 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
Jij bent een jonkie of houdt hij van jou?
Sterk belegen.quote:
Toffe serie was datquote:
Jaquote:Op maandag 5 april 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elfie, wat fijn hè? Die aanloop, telefoontjes & aandacht. Doet een ziek mens echt goed![]()
zij houd ook van jonkies, of ze gelooft graag dat ze nog een jonkie isquote:Op maandag 5 april 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij bent een jonkie of houdt hij van jou?
troost je, ze kunnen nog veel dommer, (ik kan het bewijzenquote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik hele domme dingen zeg
ahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
terugkijken is leuk, heb alle seizoen gedownload.quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toffe serie was datEn een stoere meid
B&G zijn de oma en opa van deze SCquote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
echt?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Net als jezus?quote:Op maandag 5 april 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
[..]
B&G zijn de oma en opa van deze SC. Maar ze zijn natuurlijk voor eeuwig jong
.
quote:Op maandag 5 april 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:
troost je, ze kunnen nog veel dommer, (ik kan het bewijzen)
quote:Op maandag 5 april 2010 13:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
pest die dame niet zo... anders moet ik weer een wit paard ergens vandaan toveren
Daar kan Sinterklaas je vast wel bij helpenquote:Op maandag 5 april 2010 13:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
pest die dame niet zo... anders moet ik weer een wit paard ergens vandaan toveren
Je kent het spreekwoordquote:Op maandag 5 april 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:
Jaheel fijn idd.
tis wel een beetje overwhelming als je ziet hoeveel kaartjes ed ik gehad heb, dat zoveel mensen aan mij denken en mij alle goeds wensen ....
:p ik dacht dat ik die ridder was *zoekt plaatharnas*quote:Op maandag 5 april 2010 13:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
psst.. ik ben een vetzakjequote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
oh krijgen we weer een testosteronclash?
internet? zeg dat je vrouw bent, single en niet dik en ze komen als vliegen op je af ..
mannen
Ja wat is het nouhouquote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
oh t zijn bourgondiers hier dus dat zal geen probleem zijn
ciaoquote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga eens mij naar beneden begeven, mijn bezoek komt zo
Gezellig
tot straks liefjens.
Pics.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef Laydina het volgende:
psst.. ik ben een vetzakje![]()
Zoww.. kunnen ze nu weer op anderen af
Have fun en doe het rustig aan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga eens mij naar beneden begeven, mijn bezoek komt zo
Gezellig
tot straks liefjens.
Geen picsquote:Op maandag 5 april 2010 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Pics.
Maatje meer is bij CUL nooit een probleem.
Ik ga ook eens even mijn badje aanzetten, alleen voor mij met Neutralproductenquote:Op maandag 5 april 2010 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, net even uitgebreid gelushed, dus ik ruik heerlijk al zeg ik het zelf, nu tijd voor studie
http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/2157326/engels/item/2477365/de-past-simple/?vak=1540594&thema=1540582&onderwerp=1540576quote:Op maandag 5 april 2010 14:00 schreef Braamyo het volgende:
okwey heeft er iemand kaas gegeten van engels,
ik zoek ff een simpele uitleg van
- Simple pas
- Past perfect
- Perfect continuous
want ik snap er geen hol van !
Evy isquote:Op maandag 5 april 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
hoe zijn hier de ervaringen met Evy eigenlijk? van dat hardlopen.
De Present Perfect Continuous maak je met het hulpwerkwoord has of have gevolgd door been + een werkwoord dat eindigt in -ingquote:
wss kan ik wel wat met jou uit je nek gekraam ga er (over 5 minuutjes) nog maals voor zittenquote:
eet smakelijkquote:Op maandag 5 april 2010 14:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wss kan ik wel wat met jou uit je nek gekraam ga er (over 5 minuutjes) nog maals voor zitten
Maar nu eerst, VOER
Vanavond Laura Marlingquote:
Vanaf mijn raam kan ik de ijscokraam van La Toscana in het park hier tegenover ijsjes zien verkopen.quote:
wat doe je hier dan nogquote:Op maandag 5 april 2010 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanaf mijn raam kan ik de ijscokraam van La Toscana in het park hier tegenover ijsjes zien verkopen.
Mag je geen fototoestel meenemen ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanavond Laura Marling
Helaas zonder cam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen haakjes is mijn antwoord op wat de zin volgens mij isquote:Op maandag 5 april 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Staat er nou in haakjes achter wat je moet gebruiken?
quote:Op maandag 5 april 2010 15:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tussen haakjes is mijn antwoord op wat de zin volgens mij is
en nu je er toch bent, meteen weer een vraagje (ik maak even gruwelijk misbruik van je)
Present
past
perfect
Present = heden (jah snap ik)
Past = verleden (zover ben ik ook)
Perfect, ik ben er vrij zeker van dat ze mij hier niet mee bedoelen, maar wat bedoelen ze met Perfect dan wel?
jup !quote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee, dus je hoefde de zinnen helemaal niet aan te vullen, maar zijn ze compleet gegeven? En daarna moet je dus zelf aangeven wat het is?
*zwaait naar milou*quote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:
En wat zijn jullie hard gegaan* SeaOfLove gaat niet teruglezen
Milou heeft het helemaal leuk gehad in de bios bij 'het regent gehaktballen'
Bij deze zin zie je geen gebruik van het woord 'have' of 'had'. Daarmee sluit je alle voltooid deelwoord vormen al uit (perfects: ik heb gegeten, ik had gegeten) . Dus het kan alleen maar Simple Past zijn.quote:1. I hoped to speak with you before you left. (past perfect continuous)
Het nederlandse voltooid deelwoord ken ik niet (ik ben de anti-christ van de gramatica (sorry als ik hiermee gelovige luitjes beledig))quote:Op maandag 5 april 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Perfect komt uit het Latijn (perfectum, mag je gelijk weer vergeten) en betekent 'voltooid'. Als in: voltooid deelwoord, wat we in het Nederlands ook kennen.
Oké!quote:
Goeie vraag! Ik typte mijn antwoord en wilde je dat net vragen. Goed dat je dit dus aangeeft, want anders is het in het Engels moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het nederlandse voltooid deelwoord ken ik niet (ik ben de anti-christ van de gramatica (sorry als ik hiermee gelovige luitjes beledig))
Maar ze bedoelen met perfect dus voltooid deelwoord? voorbeelden van dat in engels?
*maakt voorbeeld zin*
He..........(to love his Corvette)
Past = He loved his Corvette
present = He loves his Corvette
Perfect = ?
Zodra er perfect staat, moet je meteen aan het werkwoord 'hebben' denken, dus:quote:Past = He loved his Corvette
Perfect = ?
wat werkt dan volgens dit schema?quote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oké!
Want ik wil een mp3 kopen voor tijdens het lopen, dat vind ik wel prettig. En iemand wees me hierop. Ben nu wat aan het downloaden. Werkt het dan volgens dit schema? http://www.start-to-run.be/download/0-5_1.pdf
Dat schema hebben ze in mp3tjes gemaakt. Dus 1 minuut hardlopen is 1 minuut muziekje en er tussen nog even wat gepraat over hoe lang je nog moet zeg maar. Dus hoef je zelf niet op de tijd te lettenquote:Op maandag 5 april 2010 15:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat werkt dan volgens dit schema?
Ik heb het schema vaker gezien, en het is zeker een goedwerkend schema. Maar staat in dit geval los van de MP3 speler, of niet?
Dus als ik je goed begrijp. dan is het in dit geval dusquote:Op maandag 5 april 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik typte mijn antwoord en wilde je dat net vragen. Goed dat je dit dus aangeeft, want anders is het in het Engels moeilijk te begrijpen.
Voltooid deelwoord kun je herkennen aan het werkwoord 'hebben' wat ervoor staat, en dat het begint met ge-. Ik heb gegeten. Ik heb gefokt. Ik heb gezwommen. Deze vorm noemen we voltooid verleden tijd: omdat het voltooid (klaar, gedaan) is in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op maandag 5 april 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat schema hebben ze in mp3tjes gemaakt. Dus 1 minuut hardlopen is 1 minuut muziekje en er tussen nog even wat gepraat over hoe lang je nog moet zeg maar. Dus hoef je zelf niet op de tijd te letten
Hoi allemaal!quote:Op maandag 5 april 2010 15:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het nederlandse voltooid deelwoord ken ik niet (ik ben de anti-christ van de gramatica (sorry als ik hiermee gelovige luitjes beledig))
Maar ze bedoelen met perfect dus voltooid deelwoord? voorbeelden van dat in engels?
*maakt voorbeeld zin*
He..........(to love his Corvette)
Past = He loved his Corvette
Perfect = ?
quote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oké!
Want ik wil een mp3 kopen voor tijdens het lopen, dat vind ik wel prettig. En iemand wees me hierop. Ben nu wat aan het downloaden. Werkt het dan volgens dit schema? http://www.start-to-run.be/download/0-5_1.pdf
owkeyquote:Op maandag 5 april 2010 15:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi allemaal!
He has loved his Stingray!is dan perfect. Er staat namelijk 'has' in de zin
In het nederlands is een voltooid deelwoord zo'n woord wat begint met ge-....
Alweer te laat.......![]()
Hey tortelduifjes.quote:
Hoiquote:
Bijna goed. Nederlands heb je correct gedaan: voltooid verleden tijd is altijd met het werkwoord 'hebben' en ge-..... dus:quote:Op maandag 5 april 2010 15:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp. dan is het in dit geval dus
Hij heeft van zijn corvette gehouden (dit lijkt mij best voltooid)
wat dus in het engels is = he loved his corvette
of zit ik nu helemaal fout
quote:Graag gedaan, uitleggen is geen moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 05-04-2010 15:49:03 ]Confidence through competence
aahquote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Een foto leek me beter dan een ellenlange beschrijving van hoe leuk mijn weekend is geweest![]()
We gaan op vakantie naar York (Engeland) met de boot!![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
Hoi![]()
Een foto leek me beter dan een ellenlange beschrijving van hoe leuk mijn weekend is geweest![]()
Oh, ik hoor graag dat iemand fier op mij isquote:Op maandag 5 april 2010 15:38 schreef borisz het volgende:
[..]Je krijgt eerst introtje met welkom bla bla bla. Dan start de muziek voor het eerste stuk, als de minuut in dit geval voor les 1 om is krijg je te horen dat je mag wandelen en wordt er rustige muziek gestart. Dan weer een loop stuk etc. Evy zal af en toe brullen hoe lang je bezig bent en hoe fier ze wel niet op je is
.
Leuk!quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoi![]()
ben ik ff een flapdrol, schrijf ik in het voorbeeld naar jou *He loved his corvette* doe ik op mijn invulblaadje wel gewoon *He has loved his corvette*quote:Op maandag 5 april 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bijna goed. Nederlands heb je correct gedaan: voltooid verleden tijd is altijd met het werkwoord 'hebben' en ge-..... dus:
Hij heeft van zijn Corvette gehouden.
Wij hebben van zijn Corvette gehouden.
----
In het Engels moet je bij de Engelse voltooid verleden tijd = 'perfect' ook het werkwoord 'hebben = have' gebruiken:
He has loved his Corvette
We have loved his Corvette.
[..]
Graag gedaan, uitleggen is geen moeite.
wat tof, wanneer gaan je?quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hahaha! Waar het hart vol van is......quote:Op maandag 5 april 2010 15:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ben ik ff een flapdrol, schrijf ik in het voorbeeld naar jou *He loved his corvette* doe ik op mijn invulblaadje wel gewoon *He has loved his corvette*
ff een dood momentje in mijn schedel
Ik weet zeker dat deze schedel nog lang niet overlooptquote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hahaha! Waar het hart vol van is......
quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef Bluezz het volgende:
En nu moest ik het ook opzoeken Braam, appreciate is het dus, Bloes
We gaan van 26 april tot 30 april, een soort lang weekend dusquote:
Komt helemaal goed als je zo hard blijft studeren!quote:Op maandag 5 april 2010 15:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat deze schedel nog lang niet overlooptdar is ie veul te leeg voor
Hoe vet is dat, een lekker lang weekend over de zeequote:Op maandag 5 april 2010 15:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
We gaan van 26 april tot 30 april, een soort lang weekend dus2 dagen op boot, 2 dagen in York. Heb er heel veel zin in!
Ik heb gelukkig alleen goed nieuws te melden de laatste tijd
quote:Op maandag 5 april 2010 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt helemaal goed als je zo hard blijft studeren!
quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja SOL, ik ben ook verbaasd dat dit echt werkt
Ja dat is dan wel even wat minder idd, maar het is wel voor een gooed doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel wil je er nog vanaf hebben?
@Windigo, wat ontzettend gaaf! Ben blij voor je![]()
Mooi dat ze weer wat vooruit gaat.quote:Op maandag 5 april 2010 16:01 schreef cybermans het volgende:
Cybermams gaat steeds beter, ze begint al te klagen over personeel (= goed teken)
ging het dan n9et goed met je moeder?quote:Op maandag 5 april 2010 16:01 schreef cybermans het volgende:
En weer terug
Cybermams gaat steeds beter, ze begint al te klagen over personeel (= goed teken)
Ja heb er héél veel zin in, een beetje een cruise.. Zo'n luxegevoel!quote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe vet is dat, een lekker lang weekend over de zee
Jup, dat kun je wel zeggen, je bent het WindiGirl Zonnetje in huis
yup, maar nu weer beterquote:Op maandag 5 april 2010 16:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ging het dan n9et goed met je moeder?
*ik log hem weer ff uit, genoeg engels ! en zin om ff iets anders te doen *haar knippen**
Verbastering van mijn nickname.quote:
Kilootje of 13.quote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja dat is dan wel even wat minder idd, maar het is wel voor een goed doelhoeveel wil je er nog vanaf hebben?
Onderga het gewoon lekker en laat je verwennen, dat kan soms ook nog best lastig zijnquote:Op maandag 5 april 2010 16:03 schreef Windigo het volgende:
Ja heb er héél veel zin in, een beetje een cruise.. Zo'n luxegevoel!Ik word verwend
Ben je eigenlijk (bijna) 1 op 1 die menu's van Dr. Frank aan het volgen, of eet je wat je wil maar zorg je ervoor dat je weinig koolhydraten eet?quote:
Waar ga je henequote:
Grote meid, en niet meer de heule nacht werken hoorquote:Op maandag 5 april 2010 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
brood met filet americanen paper zo goed als af. alleen vanavnd via msn nog even de laatste punten veranderen, ben er wel klaar mee
Ik heb de eerste 4/5 weken het dieet (per mail krijg je een heel dagmenu wat uitgerekend is door dieëtistes) letterlijk gevolgd mét afwegen erbij. Tijdens die eerste maand me tevens goed ingelezen, lees en post mee op dat forum, maar ook het hele stuk gelezen van de promovendus op dit dieet.quote:Op maandag 5 april 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je eigenlijk (bijna) 1 op 1 die menu's van Dr. Frank aan het volgen, of eet je wat je wil maar zorg je ervoor dat je weinig koolhydraten eet?
Wat eet je als je een snackaanval voelt opkomen?
ik vond het ook geen succes toen hoorquote:Op maandag 5 april 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ga je hene
[..]
Grote meid, en niet meer de heule nacht werken hoor
Tofquote:Op maandag 5 april 2010 16:01 schreef cybermans het volgende:
En weer terug
Oh dat doe ik ook, ik heb wel van mn vorige relatie geleerd dat je ook best wat mag ontvangen naast wat je geeftquote:Op maandag 5 april 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onderga het gewoon lekker en laat je verwennen, dat kan soms ook nog best lastig zijn![]()
Mooie verpakking. Maar wat is het.quote:
Een MP3 speler, Golfer, zeg maar een soort draagbare grammafoonplaat.quote:
Mja, ik bedoelde meer dat commerciele gedeelte. Hij heeft zijn ziel verkocht aan shakefabrikantenquote:Op maandag 5 april 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja, je kan het met shakes doen. Maar dat vind ik dan weer niet 'normaal' (eten).
quote:Op maandag 5 april 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Een MP3 speler, Golfer, zeg maar een soort draagbare grammafoonplaat.
Oh zoquote:Op maandag 5 april 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik bedoelde meer dat commerciele gedeelte. Hij heeft zijn ziel verkocht aan shakefabrikanten
quote:Op maandag 5 april 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Een MP3 speler, Golfer, zeg maar een soort draagbare grammafoonplaat.
Nee dat lijkt me heel deprimerend. En vies ook!quote:Op maandag 5 april 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja, je kan het met shakes doen. Maar dat vind ik dan weer niet 'normaal' (eten).
Daar ben ik lang niet hip genoeg voorquote:Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herkende het niet als MP3-speler. Wij doen het met een iPod.
Modern he?
Je moet er uit halen wat er in zitquote:Op maandag 5 april 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
ik ben verliefd op wat erin komt te zitten
nou deze kan M-M zich echt niet veroorloven, misschien als ie ooit in de sale komt maar het is een limited edition, dus ik kwijl wel op plaatjesquote:Op maandag 5 april 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
ik ben verliefd op wat erin komt te zitten
Doe eens linkje danquote:Op maandag 5 april 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou deze kan M-M zich echt niet veroorloven, misschien als ie ooit in de sale komt maar het is een limited edition, dus ik kwijl wel op plaatjes
Is dat een bewuste fout in je uhm ondertitel?quote:Op maandag 5 april 2010 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
Net terug van de koers btw, en 't ging eiks best goed zo zonder voorbereiding
Da's l77tspeak wat Kaas doet.quote:Op maandag 5 april 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Is dat een bewuste fout in je uhm ondertitel?
hoezo fout?quote:Op maandag 5 april 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
Is dat een bewuste fout in je uhm ondertitel?
quote:Op maandag 5 april 2010 16:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doe eens linkje dan
en wie weet wil stereo wel sponsoren
Je gaat de hel rijden?quote:Op maandag 5 april 2010 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
Net terug van de koers btw, en 't ging eiks best goed zo zonder voorbereiding
quote:Op maandag 5 april 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]Ziet er altijd wel mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen vind ik die bandjes aan de voorkant wss irritant omdat het boven je kleding uit steekt.
Die kant en klaar lammetjes waren serieus lekker?quote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar memo, je had er toch al 10 met van die bandjes enzo?
En GOSTERNOKKE wat waren die lammetjes lekker. *burp* Heerlijk sinaasappel-tijm sausje. Moet volgens mij wel na te maken zijn.
Mooiste klassieker is zondag. Heb er wel weer zin inquote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik ga liever gewoon dood
Jep. Het vlees was sowieso lekker omdat dat al dagen lag te marineren in de verpakking. De saus was precies goed: niet te zout, niet te zuur, niet te zoet. En je proefde er nog net genoeg pruimen doorheen, waar er ook 5 van bij zaten.quote:Op maandag 5 april 2010 17:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die kant en klaar lammetjes waren serieus lekker?
*ploep ploep*quote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik ga liever gewoon dood
13 geloof ikquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar memo, je had er toch al 10 met van die bandjes enzo?
En GOSTERNOKKE wat waren die lammetjes lekker. *burp* Heerlijk sinaasappel-tijm sausje. Moet volgens mij wel na te maken zijn.
Absoluut de mooiste eendagswedstrijd om te kijken op TVquote:Op maandag 5 april 2010 17:06 schreef borisz het volgende:
Mooiste klassieker is zondag. Heb er wel weer zin in. RvV was ook mooi
.
Hmm, klinkt goed.. eens kijken of mijn appie ze nog heeft morgenquote:Op maandag 5 april 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Het vlees was sowieso lekker omdat dat al dagen lag te marineren in de verpakking. De saus was precies goed: niet te zout, niet te zuur, niet te zoet. En je proefde er nog net genoeg pruimen doorheen, waar er ook 5 van bij zaten.
Klikquote:Op maandag 5 april 2010 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das mijn avahoe kom je daar nou aan?
Het was maar een vraagje hoor!!quote:Op maandag 5 april 2010 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is zelfs op Wikipedia te vinden, deze spelling![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Teh
Nog steeds ziekjes. Maar gaat al wel beter. Moet alleen iets zien te eten en heb niet echt veel in huis waar ik zin in hebquote:Op maandag 5 april 2010 17:22 schreef cybermans het volgende:
@Laydina alweer fris en fruitig? of nog steeds ziekjes?
Je bent niet de enigequote:Op maandag 5 april 2010 17:23 schreef Laydina het volgende:
Nog steeds ziekjes. Maar gaat al wel beter. Moet alleen iets zien te eten en heb niet echt veel in huis waar ik zin in heb![]()
Misschien straks toch maar een soepje maken ofzo
Dan leg je er een rauwe biefstuk opquote:Op maandag 5 april 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
*ploep ploep*
Daar vielen je ballen af, Plenk. Dat moet toch branden daar tussen je benen?
Jij bent ook ziek of heb je niks in huisquote:Op maandag 5 april 2010 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeeen soepje is wel lekker inderdaad
Waarom de rest van de balletjes niet bij de spaghetti morgen?quote:Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij bent ook ziek of heb je niks in huis
Heb alleen geen gehakt voor balletjesja teveel gehakt. En de pan is in gebruik ivm spaghetti van gister. Maar dat eet ik nu denk ik maar niet, want dat blijft vast niet in m'n maag
Ik heb enkel een rauwe keel en ik ben een beke aan de spetterpoep, maar verder voel ik me wel oké hoor, 't is dat ik van veel bekenden weet dat ze ziekjes zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef Laydina het volgende:
Jij bent ook ziek of heb je niks in huis
Heb alleen geen gehakt voor balletjesja teveel gehakt. En de pan is in gebruik ivm spaghetti van gister. Maar dat eet ik nu denk ik maar niet, want dat blijft vast niet in m'n maag
quote:Op maandag 5 april 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:Wat kost ie eigenlijk MeMo? Enne 't feit dat er maar weinig van zijn mag m niet duurder maken vind ik, ja, als 't haute couture is wel maar dat lijkt me niet het gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was effe legge na het stofzuigen en dweilen. Deze week wil ik strijken en anders sliert mijn damasten tafelkleed-met-bijpassende-vingerdoekjes door het stof.....quote:Op maandag 5 april 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ga je hene
[..]
Grote meid, en niet meer de heule nacht werken hoor
hmmmz strijken, straks ook nog te doen. Gelukkig enkel de overhemden voor deze week.quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was effe legge na het stofzuigen en dweilen. Deze week wil ik strijken en anders sliert mijn damasten tafelkleed-met-bijpassende-vingerdoekjes door het stof.....
Dat hoort niet.quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
Waarom de rest van de balletjes niet bij de spaghetti morgen?
Gelukkig ben jij dan niet al te zien en gaat het vandaag wat beter met jequote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb enkel een rauwe keel en ik ben een beke aan de spetterpoep, maar verder voel ik me wel oké hoor, 't is dat ik van veel bekenden weet dat ze ziekjes zijn.
Maarre anders zet je toch de spaghetti in een bakje in de frigo?
Ik heb nog spullen voor stoofpot in huis, alleen heb ik nu geen goesting om dat te gaan makendus 't wordt iets anders vandaag
Ik heb al anderhalf jaar niet gestreken.....Hernia en geen overhemden.quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
hmmmz strijken, straks ook nog te doen. Gelukkig enkel de overhemden voor deze week.
nu: bedje opmaken met op de achtergrond:
1.9 miljoen hits op google zijn het niet met je eensquote:Op maandag 5 april 2010 17:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat hoort niet.
[..]
Gelukkig ben jij dan niet al te zien en gaat het vandaag wat beter met je
Die gaat ook in de koelkast zometeen hoorIn de vriezer stop ik geen warm eten, dat is niet lekker ofzo
goestingMaar dat wordt de friettent?
Kan toch ook met andere pasta of rijst?quote:Op maandag 5 april 2010 17:51 schreef Laydina het volgende:
Ow en ik heb geen vermicelli in huis, dus dat wordt geen soep voor mij
Dat maakt niet uit. Voor mijn 18e had ik nog nooit pasta met gehakt gehadquote:Op maandag 5 april 2010 17:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
1.9 miljoen hits op google zijn het niet met je eens![]()
[
Kan wel, maar dat hoort gewoon nietquote:Op maandag 5 april 2010 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan toch ook met andere pasta of rijst?
weet nog van vroegah toen ik bij MediaMarkt werkte.... nieuwe collega kreeg een rondleiding....quote:Op maandag 5 april 2010 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar niet gestreken.....Hernia en geen overhemden.
Beetje Mercedes Sosa maar dan jongerquote:Op maandag 5 april 2010 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker dit :
(heb nu ook haar cd'tje 'binnen' )
Ik ben culinair echt vreemd volgens mijquote:
caro emeraldquote:Op maandag 5 april 2010 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker dit :
(heb nu ook haar cd'tje 'binnen' )
Maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Vind ik.quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ben culinair echt vreemd volgens mij![]()
Maar ik ben heel erg van de basics en wat ik gewend ben. Bij anderen eet ik wel andere zaken, maar als ik het zelf maak, moet het gewoon zijn zoals ik het ken
En dus ook zeker weet dat het lekker wordt/is
Ze zingt alleen wat andere tekstenquote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje Mercedes Sosa maar dan jonger
Mooi rond was dit vrouwtje zeg
Ze heet Caroline de Leeuwquote:Op maandag 5 april 2010 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zingt alleen wat andere tekstenZe is NL he, dus bereikbaar
Vind ik jou ook saai als ik je naam ken?quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heet Caroline de LeeuwSaai opeens
Daar heb je absoluut ene punt. Maar dan moet ik gaan nadenken hoe ik het dan zou moeten doen. En in de koude keuken staan voor iets waarvan ik niet eens weet of ik er meer dan twee happen van weg krijg, met ook nog eens de vraag of ik het uberhaupt wel echt lekker zal vinden. En ik weet niet of mij dat allemaal nu waard isquote:Op maandag 5 april 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Vind ik.
Nee ik heb een lachwekkende naam.quote:Op maandag 5 april 2010 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vind ik jou ook saai als ik je naam ken?
hehehe, je weet toch wel dat Francois Boulange eigenlijk Frans Bakker is...quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heet Caroline de LeeuwSaai opeens
Met een accent is niks mis, zolang leerkrachten geen grammaticale fouten maken lijkt me dat niet echt problematischquote:Op maandag 5 april 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[wanhoopsmodus aan]
Wie is die presentatrice van één Vandaag nu op TV?![]()
[/wanhoopsmodus]
Hm, net een stukje over die Islamitische basisscholen. Het valt me op dat al die leerkrachten daar Nederlands met een ENORM accent spreken. Klinkt misschien stom, maar ik vind dat ongewenst op een dergelijke school. Hoe accentloos je Nederlands is, kan - helaas maar waar - heel veel uitmaken op hoe andere mensen jou ontwaren.
Wanneer al je leerkrachten + je ouders thuis met een enorm accent Nederlands praten, dan zul je zelf ook Nederlands met een accent praten wanneer je ouder bent, en - helaas nogmaals - met een boel vooroordelen kampen.
Zelf sprak ik alleen Italiaans thuisen heb ik mijn Nederlands accentloos op school en straat geleerd.
Ja, nou ben ik nieuwsgierig......Kan ik weer niet slapen vannacht.....quote:
Meh, in mijn ervaring loopt je wat sneller tegen vooroordelen aan van mensen. Natuurlijk ligt het dan aan díe mensen, maar vooroordelen zijn menselijk en ik zou dan proberen om die kids dan juist op te leiden zodat deze specifieke vooroordelen dan niet relevant meer zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een accent is niks mis, zolang leerkrachten geen grammaticale fouten maken lijkt me dat niet echt problematisch![]()
U bedoelt maskeren?quote:Wat ik stom vind is als mensen proberen perfect abn te spreken om hun accent/afkomst te masqueren, dat klinkt zo geaffecteerd
Doen! Verdien jij meerquote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, als je alle leerkrachten met een accent zou ontslaan kan je denk ik 60-70% naar huis sturen
Neen, ik denk een pasta met kip, dat is lekker snel klaar, maar ik wacht eerst nog even tot de beeb wakker wordt.quote:
Swaffel haar wakkerquote:Op maandag 5 april 2010 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neen, ik denk een pasta met kip, dat is lekker snel klaar, maar ik wacht eerst nog even tot de beeb wakker wordt.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een accent is niks mis, zolang leerkrachten geen grammaticale fouten maken lijkt me dat niet echt problematisch![]()
Wat ik stom vind is als mensen proberen perfect abn te spellen om hun accent/afkomst te masqueren, dat klinkt zo geaffecteerd
Tja.. maar is dat dan zo erg?? moeten alle Limburgers dan ABN spreken? Of alle Drenten en Gronigers? ABN is eigenlijk ook maar gewoon een accentquote:Op maandag 5 april 2010 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doen! Verdien jij meer
Nouja, als alle leerkrachten vanaf groep 1 tot 8 met een accent spreken, en ouders thuis ook, kun je er prat op gaan dat die kids het accent overnemen.
Dat een individuele leerkracht dat doet, is niet erg uiteraard.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut ene punt. Maar dan moet ik gaan nadenken hoe ik het dan zou moeten doen. En in de koude keuken staan voor iets waarvan ik niet eens weet of ik er meer dan twee happen van weg krijg, met ook nog eens de vraag of ik het uberhaupt wel echt lekker zal vinden. En ik weet niet of mij dat allemaal nu waard is
Mowah.. ik hoor hier soms rare dingen voorbij komen in Twente hoorquote:Op maandag 5 april 2010 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben het eens met Kaas, over de grammatica.
Mensen die met een Twents, Brabants, weet ik wat voor accent spreken, hoor ik minder grammaticale fouten maken.
naja, met een beetje accent heb ik helemaal geen moeite, als mensen maar niet extreem friesch of zeeuwse als voertaal nemen zonder dat ze het ABN beheersen ! want dat zou een beetje jammer worden (dan versta ik ze niet meer)quote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. maar is dat dan zo erg?? moeten alle Limburgers dan ABN spreken? Of alle Drenten en Gronigers? ABN is eigenlijk ook maar gewoon een accent![]()
Ben het er wel mee eens dat je als leerkracht zo accentloos als mogelijk les moet geven hoor.. maar het is natuurlijk nooit helemaal weg en dat is ook niet erg vind ik. Het hoort ook bij de identiteit van een streek/stad.
Ja, maar dan zou de school alleen met jonge docenten kunnen werken want volgens mij is er van de oudere generatie bijna niemand hier geboren en zal men altijd wel een accent hebben denk ik.quote:Op maandag 5 april 2010 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Meh, in mijn ervaring loopt je wat sneller tegen vooroordelen aan van mensen. Natuurlijk ligt het dan aan díe mensen, maar vooroordelen zijn menselijk en ik zou dan proberen om die kids dan juist op te leiden zodat deze specifieke vooroordelen dan niet relevant meer zijn.
Ja escusé moi, dat is vrije spellingquote:U bedoelt maskeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |