oh ph dat is niet best, wel kippensoep in huis?quote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Yup.. vanmorgen nog even de rest van mijn maag eruit gegooid en nu lig ik heel leeg op m'n bed
Hoogstens tomatensoep ...quote:Op maandag 5 april 2010 12:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
oh ph dat is niet best, wel kippensoep in huis?
ut is dat ik aan de andere kant van NL zit atm.... anders was ik wel een blikje komen langsbrengenquote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoogstens tomatensoep ...
Maar dat moet ik dan ook weer gaan maken enzo. Straks toch maar eens bedenken wat ik mogelijk zou kunnen gaan eten
Een blikje? Kippensoep moet je maken joh!quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
ut is dat ik aan de andere kant van NL zit atm.... anders was ik wel een blikje komen langsbrengen
Kippensoep is echt het wonder middel bij mij als ik ziek ben
Winkels dicht - Checkquote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een blikje? Kippensoep moet je maken joh!
Hup, naar de KFC jijquote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoogstens tomatensoep ...
Maar dat moet ik dan ook weer gaan maken enzo. Straks toch maar eens bedenken wat ik mogelijk zou kunnen gaan eten
Mee eens !quote:Op maandag 5 april 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
Winkels dicht - Check
Als ik ziek ben ga ik echt niet en uur in de keuken staan, dan is het eventjes makkelijker een blik openmaken
en die van Unox vind ik toch best goed te doen
Ow nee daar zou ik nu ook genoegen mee nemen hoor .. maar als het gebracht zou wordenquote:Op maandag 5 april 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
Winkels dicht - Check
Als ik ziek ben ga ik echt niet en uur in de keuken staan, dan is het eventjes makkelijker een blik openmaken
en die van Unox vind ik toch best goed te doen
Allemaal niet in huis. Misschien zo maar even wat druifjes ofzo. Al hoop ik dat dat dan weer niet te licht op de maag is.quote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef DarkElf het volgende:
beschuitje met jam ofzo.. iets lichts iig?
Tis lunchtijd btw; groentensoep, aardappelpuree en mex. groenten. Heb maar gee vlees of vis besteld want ik krijg het toch nooit op
bel voor een pizzaquote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Laydina het volgende:
[..]ik ga mijn deur in deze toestand niet uit hoor
Oww nee dan ga je maar lekker dat andere spul etenquote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef DarkElf het volgende:
vlees is zwaarder verteerbaar dan groenten en soep, en ik eet pas sinds eind vorige week weer dus doe rustig aan
Kan ook nogquote:
Over 2 weken weer ziek?quote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow nee daar zou ik nu ook genoegen mee nemen hoor .. maar als het gebracht zou worden
Dan kan die ander best een uurtje in de keuken staan
Spare-rib lijnquote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Laydina het volgende:
[..]ik ga mijn deur in deze toestand niet uit hoor
dan kan ik wel die soep makenquote:Op maandag 5 april 2010 12:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Omdat... ?
[..]
Spare-ribs zijn niet lekker. Steak
nou doe dan maar alsof je nietmeer ziek bent, ik vind steak beter dan soepquote:Op maandag 5 april 2010 12:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik kan vast wel goed doen als of![]()
is dat ook goed?
Kunnen beide doenquote:Op maandag 5 april 2010 12:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
nou doe dan maar alsof je nietmeer ziek bent, ik vind steak beter dan soep
Hier de AH gelukkig ook straks.quote:
das wel fijn van wonen aan de grens, aan de Nedse kant zijn de winkels altijd op zondag open (trekt ook veel dagjesmensen die naar de hei en t bos gaan enzo)quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier de AH gelukkig ook straks.
Tijd om de winkels gewoon op zondag open te laten zijn.
Kijk eens hoe braaf ze de gemene mannen van het internet probeert weg te houden van haar stulpjequote:Op maandag 5 april 2010 12:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik kan vast wel goed doen als of![]()
is dat ook goed?
quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Braamyo het volgende:
Kijk eens hoe braaf ze de gemene mannen van het internet probeert weg te houden van haar stulpje
welke dame is het dan?quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef DarkElf het volgende:
ik wissel wel eens af. (niet teveel want het is altijd dezelfde dame, al sinds het begin van mijn foktijd zo ongeveer)
Ja in Amsterdam ookquote:Op maandag 5 april 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel fijn van wonen aan de grens, aan de Nedse kant zijn de winkels altijd op zondag open (trekt ook veel dagjesmensen die naar de hei en t bos gaan enzo)
helemaal mee eensquote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam ook. Ben er blij mee dat Heel Amsterdam is uitgeroepen tot een toeristisch centrum. Ik ben voor dat gemeenten meer ruimte in de openingstijden krijgen, dan kan Staphorst dicht en gemeenten die wel open willen open. Ik ben voor dat ondernemers wat meer vrijheid krijgen op dat gebied en er zijn ook ondernemers die juist op zondag open willen en dat hoeft de overheid niet tegen te houden. Je mag open het hoeft niet natuurlijk
.
* cybermans gaat wel zoeken naar borisz op d66 lijstje komende verkiezingenquote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam ook. Ben er blij mee dat Heel Amsterdam is uitgeroepen tot een toeristisch centrum. Ik ben voor dat gemeenten meer ruimte in de openingstijden krijgen, dan kan Staphorst dicht en gemeenten die wel open willen open. Ik ben voor dat ondernemers wat meer vrijheid krijgen op dat gebied en er zijn ook ondernemers die juist op zondag open willen en dat hoeft de overheid niet tegen te houden. Je mag open het hoeft niet natuurlijk
.
Veel plezier !quote:Op maandag 5 april 2010 13:16 schreef Ole het volgende:
Zo ook maar eens naar de AH. Zal wel mega druk zijn
Lijst 7 plek 16... Oh wacht dat was afgelopen drie maartquote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
* cybermans gaat wel zoeken naar borisz op d66 lijstje komende verkiezingen
wat voor een rot tijden zijn dat nou weer, das precies onder etenstijd :pquote:Op maandag 5 april 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zondagrust is fijn, maar het zou fijn zijn als er wat meer mogelijk was op zondag qua winkeltijden.
Hier bij de lokale AH hadden ze geexperimenteerd met openingstijden van 16:00-20:00 voor zondag. Maar ik geloof dat ze daar vanaf gestapt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |