Ik ben sneller dan het systeem.quote:Op maandag 5 april 2010 01:59 schreef Thas het volgende:
Er zit een idee achter dit systeem.
Denk er eens over na
ahwhwhaquote:Op maandag 5 april 2010 02:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tjesus, waar heb jij op school gezeten
Rage against the systemquote:Op maandag 5 april 2010 02:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan het systeem.
En nee ik wil niet dagelijks nummer 1 poster zijn.
Hij heeft dit probleem ook.quote:Op maandag 5 april 2010 02:08 schreef nattermann het volgende:
Hoe doet Tong80 dat?
Ik ken alleen Hero of War, wel mooi nummerquote:Op maandag 5 april 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toevallig deze plaat opstaan
quote:Op maandag 5 april 2010 02:14 schreef Fortitudo het volgende:
teregten klacht ik heb hier ook vaak last van waneer ik op youtube posdt helemaal met diee niewe uitstraaling
halon ik hep dit ook snap dr niks meer vanb ik stop maar met inter netten ensoquote:Op maandag 5 april 2010 02:14 schreef Fortitudo het volgende:
teregten klacht ik heb hier ook vaak last van waneer ik op youtube posdt helemaal met diee niewe uitstraaling
Dan heb je juist tijd toch? Of jij control-v't je sluitpostquote:Op maandag 5 april 2010 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
altijd kut als je meerdere slotjes moet zetten en n sluitpost moet typen
quote:Op maandag 5 april 2010 02:34 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
halon ik hep dit ook snap dr niks meer vanb ik stop maar met inter netten enso
Daarom posten in een quote dan blijft je post staan.quote:Op maandag 5 april 2010 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het irritante eraan is dat dat je tekst kwijtmaakt.
Hehe.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |