Ik loop met je meequote:Op maandag 5 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
tvp want ik lag al haast
Fann ik lees Papa constant in you.quote:
Waarom vraag je dat, dat kun je toch zienquote:Op maandag 5 april 2010 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders, wat was dat voor filmpje?
Ja, maar ik zie een soort slecht promotiefilmpje van verhuizingen ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 02:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, dat kun je toch zien![]()
Wat is je punt?quote:Op maandag 5 april 2010 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie een soort slecht promotiefilmpje van verhuizingen ofzo?
quote:
Je vraagt naar de bekende weg, want jij ziet achter nog steeds staan wat ik postte. Daarmee is je vraag wat ik postte nogal raar en vreemd.quote:Op maandag 5 april 2010 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja mijn punt is een beetje lastig te stellen want je hebt het linkje weggehaald.
Ik vroeg mij eigenlijk af hoe je erbij kwam om het te posten en dan weer weg te halen.
Ik zie gewoon een slecht filmpje, maar jij zag kennenlijk reden om het te posten.
Is het grappig bedoelt of vind je het knap gemaakt etc.
Doe jij dat ook dan, teksten die verwijderd zijn door een poster voorlangs weer ter sprake brengen?quote:Op maandag 5 april 2010 03:01 schreef remlof het volgende:
Nee jij zuigt Teun, ze probeerde het netjes te brengen.
En dat is geen zuigen Remlof?quote:Op maandag 5 april 2010 03:04 schreef remlof het volgende:
Ik vond de URL wel grappig: http://www.teun.com/media/TEUN-Dutch.wmv
Welke praktijken?quote:Op maandag 5 april 2010 03:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat is geen zuigen Remlof?
Misselijkmakend man![]()
Het gaat mij niet om dat filmpje hoor, ik vond het minder geschikt voor hier, maar er is op zich niets mis mee.
Maar ook jij bent voor mij ook zwaar ongeschikt als je diezelfde praktijken hanteert
Nee Teun, je vergist je, ik zag het linkje staan, wilde het klikken, moest even iets modden, kwam terug om het te klikken en het was weg. Je denkt toch niet dat ik elke post na ga lopen om te kijken of er een edit stond. Want nee, of ik heb het niet ontdekt nog, dat kan, ik zie niet aan een post of er een edit is uitgevoerd.quote:Op maandag 5 april 2010 03:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg, want jij ziet achter nog steeds staan wat ik postte. Daarmee is je vraag wat ik postte nogal raar en vreemd.
Nog vreemder is het dat een moderator voorlangs vraagt aan iemand wat hij ge-edit heeft (terwijl ze dat kan zien), voorlangs het voor niemand meer zichtbaar is, waarom hij dat gedaan heeft, waarom het weer weggehaald is en daar ook nog een oordeel over te geven met de kwalificatie slecht![]()
Wat mij betreft valt het onder zuigen![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het duidelijk, 1 +1 = 2quote:Op maandag 5 april 2010 03:07 schreef FANN het volgende:wat walchelijk weer dit
Teun laat je niet uitlokken![]()
tis wel duidelijk
kom we gaan pitten laat ze het heen en weer krijgenquote:Op maandag 5 april 2010 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is het duidelijk, 1 +1 = 2
Je vult weer van alles in met je rijke fantasie tante bepquote:Op maandag 5 april 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee Teun, je vergist je, ik zag het linkje staan, wilde het klikken, moest even iets modden, kwam terug om het te klikken en het was weg. Je denkt toch niet dat ik elke post na ga lopen om te kijken of er een edit stond. Want nee, of ik heb het niet ontdekt nog, dat kan, ik zie niet aan een post of er een edit is uitgevoerd.
Natuurlijk heb ik toen gekeken en daarna vroeg ik je: Wat is dat? Als in waar kijk ik naar?
En ja ik zie zelf ook wel dat het een filmpje is over verhuizingen enzo, en dus misschien drukte ik mij wat onhandig uit, dat heb ik in mijn vorige post uitgelegd.
Ik bedoelde meer waarom poste je het en waarom haalde je het weg?
Je zit zelf al dagen te zuigen man, en als ik mij niet vergis ben jij gewoon uit op een rel.
Je voorspelde hem zelfs al, zondag of maandag zou hij komen.
Dus dat jij alles aangrijpt om te rellen, zegt denk ik meer iets over jou dan over mij.
Je gezuig naar Noekje laatst sloeg ook totaal nergens op, ze was er niet eens bij. Held.
kom je nou of nietquote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vult weer van alles in met je rijke fantasie tante bep
ow god nog een vriendjequote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef sp3c het volgende:
wat stond daar gek
ik wil het weten
echt onwijs
Kom op Fan, als ze mij een ban aan willen smeren door uitlokking, dan moeten ze dat vooral doen. De verongelijkte babysitter die mij bij naamsverandering een paar weken lang onbetrouwbaar noemt en als zij het één keer te horen krijgt er dagenlang over zit te mokkenquote:Op maandag 5 april 2010 03:10 schreef FANN het volgende:
[..]
kom we gaan pitten laat ze het heen en weer krijgen
nah,als jij je tijd hiermee wil verdoen moet je zelf weten maar ik wordt er een beetje misselijk van zo ondertussenquote:Op maandag 5 april 2010 03:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Fan, als ze mij een ban aan willen smeren door uitlokking, dan moeten ze dat vooral doen. De verongelijkte babysitter die mij bij naamsverandering een paar weken lang onbetrouwbaar noemt en als zij het één keer te horen krijgt er dagenlang over zit te mokken
En wat vul ik precies in?quote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vult weer van alles in met je rijke fantasie tante bep
Ga wegquote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef sp3c het volgende:
wat stond daar gek
ik wil het weten
echt onwijs
Natuurlijk krijg je geen ban gekkertquote:Op maandag 5 april 2010 03:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Fan, als ze mij een ban aan willen smeren door uitlokking, dan moeten ze dat vooral doen. De verongelijkte babysitter die mij bij naamsverandering een paar weken lang onbetrouwbaar noemt en als zij het één keer te horen krijgt er dagenlang over zit te mokken
ik wil het serieus weten maar hij heeft het al geedit!quote:
Ik kom wel naast je leggenquote:
Dat mag.quote:Op maandag 5 april 2010 03:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah,als jij je tijd hiermee wil verdoen moet je zelf weten maar ik wordt er een beetje misselijk van zo ondertussen
dus trusten...
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/79956687/1/100 knurftquote:Op maandag 5 april 2010 03:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil het serieus weten maar hij heeft het al geedit!
Nee hoor, ze heeft me ingeruild, dan krijgt ze me niet meer terugquote:Op maandag 5 april 2010 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom wel naast je leggen![]()
En ik krijg het idee dat Remlof alles doet om er weer eens op te mogen.
Nee Coos.quote:Op maandag 5 april 2010 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom wel naast je leggen![]()
En ik krijg het idee dat Remlof alles doet om er weer eens op te mogen.
Zegt hij dapper.quote:Op maandag 5 april 2010 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft me ingeruild, dan krijgt ze me niet meer terug
Jij zit nou een edit van iemand toch te posten?quote:Op maandag 5 april 2010 03:04 schreef remlof het volgende:
Ik vond de URL wel grappig: http://www.teun.com/media/TEUN-Dutch.wmv
Ja, om aan te geven dat het niks bijzonders was.quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij zit nou een edit van iemand toch te posten?
Geen hand vol maar een land vol, Coosquote:Op maandag 5 april 2010 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zegt hij dapper.
Na bijna een jaar is hij er wel overheen hoor.![]()
o maar dat is wel eens vaker gebeurt hier hoorquote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou daar zou ik ook niet van gedient zijn. Je edit het toch niet voor niks?quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, om aan te geven dat het niks bijzonders was.
Jij snapt ut.quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik misklikte, sorry, was niet mijn bedoeling jouw post te wijzigen.quote:
Ik denk niet dat Teun er mee zitquote:Op maandag 5 april 2010 03:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou daar zou ik ook niet van gedient zijn. Je edit het toch niet voor niks?
Open er een FB topic over.quote:Op maandag 5 april 2010 03:25 schreef sp3c het volgende:
nou het is niet echt nodig om die edits te posten
Nou daar laat ik me maar niet over uit, maar het feit dat iemand jouw edit alsnog post, dat vind ik niet netjes. Mede ook omdat je het zelf niet ongedaan kan maken.quote:Op maandag 5 april 2010 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij snapt ut.![]()
Hoe moeten we nu nog de onpartijdigheid van de mods opvatten?![]()
Nog een kliekje?![]()
Of toch willen neuken??
ik kan die edits sowieso zien met of zonder linkquote:
Daar gaat het niet om pik.quote:Op maandag 5 april 2010 03:28 schreef sp3c het volgende:
ik kan die edits sowieso zien met of zonder link
Nou het feit dat jij dat gewoon ongevraagd doet vind ik niet netjes.quote:
en hij is niet de enigequote:Op maandag 5 april 2010 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om pik.
Iemand maakt misbruik van zijn positie.
Jawel, niet om het fimpje zelf, maar omdat er misselijk misbruik gemaakt wordt van rechten. Er staat dan ook inmiddels een topic over in Feedback.quote:
Je vergat nog te kotsen op deze:quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag.
Net als dat ik het een beetje zat mag worden dat je al ongeveer een jaar lang naar mij aan het snren bent.
Volgens mij heb ik je nog nooit een sneer teruggegeven of wat aangedaan dus snap niet helemaal waar ik dat aan verdiend heb?
Ja, nou, zeg nou zelf?quote:Op maandag 5 april 2010 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, gelijk sfeer.
Ik heb je melk gestuurd CarO.
mens ik probeer je zoveel mogelijk te negerenquote:Op maandag 5 april 2010 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vergat nog te kotsen op deze:
[..]
en een voorspoedig 2011quote:Op maandag 5 april 2010 03:33 schreef FANN het volgende:
als ik straks geen knoppies meer heb alvast zalig Kerstfeest
Go ahead, maak jezelf maar belachelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 03:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, niet om het fimpje zelf, maar omdat er misselijk misbruik gemaakt wordt van rechten. Er staat dan ook inmiddels een topic over in Feedback.
Los daarvan, ik vind het echt prima dat jij erg goed overweg kunt met Liesje, meen ik ook serieus, maar jij laat je hier voor een karretje spannen.
nee joh hij maakt handig gebruik van zijn positie binnen de directiequote:Op maandag 5 april 2010 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om pik.
Iemand maakt misbruik van zijn positie.
Ik span helemaal niemand voor mijn karretje.quote:Op maandag 5 april 2010 03:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, niet om het fimpje zelf, maar omdat er misselijk misbruik gemaakt wordt van rechten. Er staat dan ook inmiddels een topic over in Feedback.
Los daarvan, ik vind het echt prima dat jij erg goed overweg kunt met Liesje, meen ik ook serieus, maar jij laat je hier voor een karretje spannen.
Ik kan alleen spreken voor wat ik zelf doe en ik vond dat ik het netjes vroeg waar Teun toen vol op dook.quote:
Ja, dat kan natuurlijk, dat ik mij belachelijk maak. Maar ik meen het wel serieus, 't is dus van mijquote:Op maandag 5 april 2010 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Go ahead, maak jezelf maar belachelijk.
181, zonder de strafpunten nog te wetenquote:Hoeveel punten had jij in de F1 trouwens?
quote:Op maandag 5 april 2010 03:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee joh hij maakt handig gebruik van zijn positie binnen de directie
pik
Ik loop ff een stukje met je meequote:Op maandag 5 april 2010 03:41 schreef Coos het volgende:
Ik gaat ook legge. Modderen jullie maar lekker verder.
Wat voor reactie wil je nu eigenlijk?quote:Op maandag 5 april 2010 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik span helemaal niemand voor mijn karretje.
Ik wacht nog steeds op een reactie op deze eigenlijk:
[RLS SC #657] Lang verwacht, maar toch gekomen
Sorry, ik kwam hier via het FB-topic, was nieuwsgierig.quote:Op maandag 5 april 2010 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Hara!
Ga weg hoor anders denken ze dat ik je heb geroepen![]()
Ja als jij dat gelooft vind ik het prima.quote:Op maandag 5 april 2010 03:32 schreef FANN het volgende:
[..]
mens ik probeer je zoveel mogelijk te negeren![]()
ik kijk wel uit krijg ik de hele moderators kliek over me heen, zou je wel willen
Waar kan ik m'n punten vinden?quote:Op maandag 5 april 2010 03:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk, dat ik mij belachelijk maak. Maar ik meen het wel serieus, 't is dus van mij![]()
[..]
181, zonder de strafpunten nog te weten
kom naar mijn boerderij gekquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 03:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom naar mijn boerderij gek
dit is wat vijandig
Hier je team ed invullen, je punten staan onderaanquote:
'quote:Op maandag 5 april 2010 03:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor reactie wil je nu eigenlijk?
Dat ik zat te zuigen bij Noek? Dacht het niet hoor. Ik postte bij het grote misverstand tussen Soury en jou dat ik opeens een hartslag had van x. De volgende morgen zie ik een stuk of zes youtubers met heartbeat. Wie is dan wie aan het teasen?
En wat dacht je nog meer, dat ik al een paar weken lang een rel zit uit te lokken? Waarop baseer je dat dan? Want dat zit echt niet in mijn bolle kop :
Waar jij je feiten vandaan haalt weet ik dus niet, 't zijn alvast niet de mijne
Ja hoi!quote:Op maandag 5 april 2010 03:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam hier via het FB-topic, was nieuwsgierig.
Hmmm, 116 puntenquote:Op maandag 5 april 2010 03:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier je team ed invullen, je punten staan onderaan
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.html#
Zij plaatste die filmpjes toen ik er niet was. En wat postte ik dan voor verschrikkelijks over haar? Alleen dat ik vond dat ze af en toe goed kon zuigen. En wat is daar dan zo erg aan dat je mij lambal moet noemenquote:Op maandag 5 april 2010 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Ja en dat moet je, ipv de bolgende morgen als Noek er is de nacht daarop zeggen,
Nee lambal ik bedoel wees dan zo moedig om het in haar face te zeggen.
Nee, nog erger, je zegt dat ik alles aangrijp een rel uit te lokken, zie je tekst hieronderquote:Ik zeg niet dat je het al weken probeert uit te lokken, ik had het over dagen en ja dat geloof ik echt ja, want je posttte eergister of gisternacht dat er een rel zat aan te komen, zondag of maandag. Daar basseer ik dat op
Datgene wat ik nu in twee postings aan het weerleggen ben zit jij allemaal in te vullen.quote:Je zegt dat ik weer eens alles invul en als ik je vraag wat je precies bedoelt verklaar je dit aan 1 derde van mijn post, Ja lekker makkelijk , zo kan ik het ook.
Na mijn verklaring, nogmaals wat vul ik allemaal in volgens jou?
Het gaat ook nergens over, is typisch RLS, van die mensen die een lamlul als Jaap op een sokkel zettenquote:
whehehehehequote:Op maandag 5 april 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over, is typisch RLS, van die mensen die een lamlul als Jaap op een sokkel zetten
Onder de mantel der liefde, postte je dat ja.quote:Op maandag 5 april 2010 04:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zij plaatste die filmpjes toen ik er niet was. En wat postte ik dan voor verschrikkelijks over haar? Alleen dat ik vond dat ze af en toe goed kon zuigen. En wat is daar dan zo erg aan dat je mij lambal moet noemen![]()
En ja daar heb ik het duidelijk over dagen, niet over wekenquote:Nee, nog erger, je zegt dat ik alles aangrijp een rel uit te lokken, zie je tekst hieronder![]()
"Je zit zelf al dagen te zuigen man, en als ik mij niet vergis ben jij gewoon uit op een rel.
Dus dat jij alles aangrijpt om te rellen, zegt denk ik meer iets over jou dan over mij."
quote:Bovendien zei ik dat er morgen, overmorgen, volgende week of volgende maand wel weer een rel aan zou komen. Dit omdat dat hier een repeterend fenomeen is.![]()
[..]
En wie is de laatste goede rellen altijd het middenpunt of 1 van de hoofdrolspelers geweest?
0quote]Datgene wat ik nu in twee postings aan het weerleggen ben zit jij allemaal in te vullen.
En een derde posting om iets uit te leggen komt er niet.
Ik pas.quote:Op maandag 5 april 2010 04:56 schreef Alocanda het volgende:
Nu iedereen zijn bedje in dan neem ik verder de honneurs wel waar![]()
Jullie worden om 10.00 weer fris en fruitig verwacht! Dat lukt niet na een hele nacht ruzie, dus hophop.
[ afbeelding ]
vind je het erg dat ik even oversla ( koffietijd rtl4 om 10 uur) en Johan mag absoluut niet in de RLS gepost worden, straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen dat heel de RLS om hem alleen draaitquote:Op maandag 5 april 2010 04:56 schreef Alocanda het volgende:
Nu iedereen zijn bedje in dan neem ik verder de honneurs wel waar![]()
Jullie worden om 10.00 weer fris en fruitig verwacht! Dat lukt niet na een hele nacht ruzie, dus hophop.
[ afbeelding ]
dan wens ik je even slaap lekker straksquote:Op maandag 5 april 2010 07:11 schreef Alocanda het volgende:
Nou ik mag over een uurtje naar huis en gaan slapen maar daarna kom ik ws nog wel even naar de COS.
Je hebt ook wel gelijk een teveel aan Johan kan nooit goed zijn
Het zal me jeuken. Echt! Mijn hartje gaat er niet sneller van kloppen.quote:Op maandag 5 april 2010 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onder de mantel der liefde, postte je dat ja.
Je had haar de hele dag kunnen confronteren met haar aanvallen maar nee, je deed dat s nachts toen je zeker wist dat ze er niet was. Jullie waren overdag nog tegelijkertijd in de Sc
Hallo RLS-interieur. Jaap!quote:Op maandag 5 april 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over, is typisch RLS, van die mensen die een lamlul als Jaap op een sokkel zetten
Bah, vreselijk, hier een stukje uit de telegraaf eroverquote:Op maandag 5 april 2010 09:11 schreef hondjes het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread558392/pg2
aardbeving in Mexico, 7.2 ,,hier wat informatie.........
Ik wilde je er net 2 aanbiedenquote:Op maandag 5 april 2010 09:58 schreef Kally het volgende:
Ik ben nu wel weer klaar met eieren voor een half jaar
quote:
................................................quote:
Mijn eieren hoeven geen laagje verf neequote:Op maandag 5 april 2010 10:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik moet er nog wat verven zo ook
Nee, slecht geslapenquote:Op maandag 5 april 2010 10:12 schreef Kally het volgende:
[..]
................................................![]()
Heb je goed geslapen ofzo
Ik ook, vannacht was ineens iedereen wakker hierquote:Op maandag 5 april 2010 10:15 schreef D. het volgende:
Alhoewel, zo slecht was het nou ook weer niet
beetje kort alleen
quote:
Als het goed is wel jaquote:
Dat klinkt best raarquote:
Dat sowiesoquote:
Wat ben jij vroegquote:
De vrouw van Orlando Trustfull en al een eeuwigheid op tv, doet of deed Eigen huis en tuinquote:Op maandag 5 april 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Nou is het hier de laatste tijd slechts op doordeweekse ochtenden nog een beetje divers, maar ook dat zal wel afgelopen zijn: binnenkort:Oude tijden herleven met Koffietijd![]()
Wie is Quinty Trustfull nou weer?
Vrouw van Orlando Trustfull, die voetballer. En vroeger presentatrice bij campingzenders:quote:Op maandag 5 april 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Nou is het hier de laatste tijd slechts op doordeweekse ochtenden nog een beetje divers, maar ook dat zal wel afgelopen zijn: binnenkort:Oude tijden herleven met Koffietijd![]()
Wie is Quinty Trustfull nou weer?
quote:
Ik vind haar echt een mooie vrouwquote:Op maandag 5 april 2010 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouw van Orlando Trustfull, die voetballer. En vroeger presentatrice bij campingzenders:
[ afbeelding ]
Dat ook nog jaquote:
Waarmee je dus zegt dat we oud wordenquote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef D. het volgende:
Raar woord eigenlijk, omroepster. Da's helemaal uitgestorven
Ahh... OK! Ik zat aan een vent te denken omdat het met Loretta is, en het vroeger Mireille en Zonnebank Hans waren.quote:Op maandag 5 april 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
De vrouw van Orlando Trustfull en al een eeuwigheid op tv, doet of deed Eigen huis en tuin
Alleen meelopers met een IQ van <80 'geven'quote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Ik zou d'r geven.
Wat gevenquote:
Ow. Dan zou ik 'r doen.quote:Op maandag 5 april 2010 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen meelopers met een IQ van <80 'geven'
quote:Op maandag 5 april 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh... OK! Ik zat aan een vent te denken ...
quote:Op maandag 5 april 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh... OK! Ik zat aan een vent te denken omdat het met Loretta is, en het vroeger Mireille en Zonnebank Hans waren.
Orlando ken ik dan weer wel, want die heeft bij Feyenoord gespeeld.
Goedemorgen Liesjequote:
quote:Op maandag 5 april 2010 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het er ook wel op kunnen
Of eronder, for that matter
Initiatief is afwisseling tijdens, niet 1 standje hoe fucking saai is dat danquote:Op maandag 5 april 2010 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een meid met initiatief
Ik zei dan ook niet dat het niet lekker wasquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Initiatief is afwisseling tijdens, niet 1 standje hoe saai is fucking dan
Yes.quote:
Morgen Pietekequote:
quote:
Vroeger had je zelfs nog SV Schiedam SVV. Maar da's zelfs nog vóór Zonnebank Hansie.quote:Op maandag 5 april 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dat jij wist wie Orlando was, wist ik dan weer, voetbal en zulks
SVV weet ik dan weer wel, die speelden nog een wedstrijd in de Kuip tegen NAC maar toen was ik 16quote:Op maandag 5 april 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroeger had je zelfs nog SV Schiedam. Maar da's zelfs nog vóór Zonnebank Hansie.
Ik pas natuurlijk niet zomaar iets aan hequote:Op maandag 5 april 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijf van mijn quotes af
alhoewel dat ook waar is
![]()
Ik denk niet dat ze Quinty kiezen voor de gezelligheidquote:Op maandag 5 april 2010 11:38 schreef Gert het volgende:
Nee, niet m'n typ, die Quinty. Dan doe ik Loretta wel, als ik moet kiezen. Volgens mij is die wel gezellig!
Nee snap ik maar ik vind 'r niet echt lekker. En leuk is ook belangrijk!quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Quinty kiezen voor de gezelligheid
Niet?quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Quinty kiezen voor de gezelligheid
O dat zou ook kunnen, tis al zo lang geleden haha, en we waren niet echt nuchter zeg maarquote:Op maandag 5 april 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee snap ik maar ik vind 'r niet echt lekker. En leuk is ook belangrijk!
Heeft SVV in De Kuip gespeeld joh? Dat wist ik dan weer niet. Effe zoeken.....
O haha wat aandoenlijk: SVV - MVV in De Kuip. Aantal toeschouwers: 319![]()
En de laatste wedstrijd in het betaald voetbal van SVV was tegen NAC in het Feyenoordstadion. Misschien ben je daar wel geweest. 1000 toeschouwers! Ongeveer 20 per vak, gemiddeld.
Jij misschien welquote:
Lekker hakke met een bommetje in je mik!quote:Op maandag 5 april 2010 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat zou ook kunnen, tis al zo lang geleden haha, en we waren niet echt nuchter zeg maar
quote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker hakke met een bommetje in je mik! [ afbeelding ]
Ah nee da's meer vak S.
Het manneke vond het fantastisch! Totáál hyper. Vanaf 's ochtends half zeven al.quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, heb je een leuke dag gehad gister? Het weer zat niet echt mee he?
En nog joekels van spinnen die zo uit een stoel kropen om in oma's theekopje te belanden?
Pitspoezen!quote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, wij gingen met een groep dus ik en mijn vriendin puur voor de gezelligheid mee
quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het manneke vond het fantastisch! Totáál hyper. Vanaf 's ochtends half zeven al.![]()
Zelf hou ik er eigenlijk niet zo van, zo'n huis vol. En het was echt druk, effe tellen... 27 man, waarvan 11 kinderen. Dan hoeft radio niet meer aan zeg maar.
Maar als je je er eenmaal in onderdompelt, die drukte, dan gaat het wel, en is het toch ook wel weer leuk, al die mensen en gezelligheid. En vooral heerlijk is het als iedereen dan op een gegeven moment opgelazerd is. En dan niet op de bank neerploffen maar nog een uur werken met alle ramen open, en dán.. is het huis weer van ons.
Het ging wel hoor, qua weer al had het beter gekund. Maar paaseieren zoeken kon droog!
quote:
Dat denk ik wel JA!quote:Op maandag 5 april 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Siliconen eieren zoek in nietquote:Op maandag 5 april 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
Ow ja, het is nog steeds pasen:
[ afbeelding ]
Happy easter
Maar waarom doet die Quinty dat dan? Dat is toch geen koffietijd man!quote:
Is die in DGK geweest dan?quote:Op maandag 5 april 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar waarom doet die Quinty dat dan? Dat is toch geen koffietijd man!![]()
Wel in DGK hè?
Ik was ook helemaal vergeten dat na Hans en Mireille het ook nog een blauwe maandag werd gepresenteerd door Judith de Klijn en Siebrand Niessen. Slappe theetijd.quote:Op maandag 5 april 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Maar waarom doet die Quinty dat dan? Dat is toch geen koffietijd man!![]()
Wel in DGK hè?
Koffietijd komt nu vanuit de voormalige DGK, zo kunnen ze alle camera's die daarnog hangen benutten. Zo heb ik het begrepen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Is die in DGK geweest dan?
God ik heb het écht een tjd "niet zo intensief" gevolgd hè.
Ja!quote:
En daarna met d'r kop tegen de douchewand rossen, waarna gast-sidekick Hans van Willenburg haar de no contest-beker komt uitreiken.quote:
Iets van plastic waar je water in kan doen, met sluisdeurtjes en bootjes enzo. Want het wórdt me toch een zomer!quote:Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
27 man?! Mén dat zou ik dus echt niet trekken he? Ja dat is zo met dat soort dingen, dat als je het loslaat dat je er eigenlijk helemaal geen zin in hebt dat het dan toch eigenlijk ook wel leuk is.
Maar leuk dat het leuk was. Wat heeft ie gekregen van jullie?
En die andere Hans Hondekop komt 'fitness'-lessen gevenquote:Op maandag 5 april 2010 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarna met d'r kop tegen de douchewand rossen, waarna gast-sidekick Hans van Willenburg haar de no contest-beker komt uitreiken.
Koentje!quote:Op maandag 5 april 2010 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat denk ik wel JA!
Hans! Hans! Hans! Sinatra! Hans! Hans! Hans!
![]()
![]()
![]()
Hoi TerG!
Uhuh. "En als ze op de grond legge, gewoon doortrappen!"quote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die andere Hans Hondekop komt 'fitness'-lessen geven
Toch nog binnen de tijd.quote:
Ik zag ineens nog een stuk of vier nieuwe postst op de vorige pagina.quote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch nog binnen de tijd.
Bonuspunten!![]()
Het was erg warm dus ik ging bij 5 een beetje dood maar helaas, ik leef nog!
Nummer 5, dat is een interval, staan zitten, staan zitten en dat duurt en duurt maar. Kick it!quote:Op maandag 5 april 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag ineens nog een stuk of vier nieuwe postst op de vorige pagina.
Is 5 een versnelling? Of het vijfde nummer?
En niet doodgaan want dan ga ik dat ook een beetje, dus uit egoïstische overwegingen zeg ik: don't!
Ja nah ik vind het ook een hoi zwaai...maar ik ben al wegquote:Op maandag 5 april 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ah ok, bij mij is het mijn "Doeeeg zwaai"
Nah, dat was dan kort maar krachtigquote:Op maandag 5 april 2010 14:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nah ik vind het ook een hoi zwaai...maar ik ben al weg
Moet ff mn huis opruimen...But...I''ll be backquote:Op maandag 5 april 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat was dan kort maar krachtig![]()
Alsnog een fijne dag dan maar![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 14:41 schreef Leandra het volgende:
Dacht ik even.... weer hier te posten, zie ik dat ik een hele rel gemist heb, nou kan ik dus weer teruglezen
Tot morgen ofzo
Ze praten er doorheen!quote:Op maandag 5 april 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Nummer 5, dat is een interval, staan zitten, staan zitten en dat duurt en duurt maar. Kick it!
Zal ik dan nog maar een plaatje draaien met een hart? Ja!
Ik word er altijd een beetje treurig van. Dan loopt ze daar met dat hart te zeulen en eindelijk vindt ze iemand terwijl het hart nog maar piep is, nokt hij hem ook. C'est la vie!![]()
Ja een tjoep tussen img-tags zetten heeft niet zoveel zin.quote:
Der King aus Wass?quote:Op maandag 5 april 2010 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze praten er doorheen!![]()
O tering dus alleen keihard een berg op fietsen is nog niet genoeg!![]()
Da's wel 170 BPM dan! Ik ben meer van de stuk of 140. Zín in, nu! Der King aus Frankfurt!
So nau!quote:
Da's een dorp in Duutsland waar hij die herrie maakt.quote:Op maandag 5 april 2010 15:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Der King aus Wass?![]()
[..]
So nau!![]()
TerG toch.
See Barbarella do her thing! Zie die dan lekker haar dingetje doen dan.quote:Op maandag 5 april 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
Da's een suffe film trouwens, Barbarella!
Maar wel leuk camp. EIgenlijk moet je dan stoned zijn.
[ afbeelding ]
Wat een butt opmerking zeg. Het gaat wel degelijk om iets wezenlijks, ook al is in deze de inhoud van één en ander niet zo relevant.quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
En weer bij, een hoop gemiep om nix eigenlijk....
Niet gelijk zo happen, je zou beter moeten weten, ik bedoelde het vragen naar de bekende weg wat ik gemiep om nix vond.quote:Op maandag 5 april 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een butt opmerking zeg. Het gaat wel degelijk om iets wezenlijks, ook al is in deze de inhoud van één en ander niet zo relevant.
Nogal ja! Lekker wijf hoor, maar die instant "emo" kreuntjes aan het begin van een zinnetje, wat ze ook bijna allemaal doen bij xfactoridolswannebeapopstar, dan heb ik dus zoiets van joh ga een lekker kippetje bereiden, iets thais of zo, met rode peper en koriander. Zou ze dat kunnen? Of heeft die een kok en een dokter Frank in dienst?quote:Op maandag 5 april 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
[..]
See Barbarella do her thing! Zie die dan lekker haar dingetje doen dan.![]()
Die is vast ook heel goed met kip.
Stel dat ik deze de hele dag zou draaien, zouden jullie dan agressief worden?
Okquote:Op maandag 5 april 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet gelijk zo happen, je zou beter moeten weten, ik bedoelde het vragen naar de bekende weg wat ik gemiep om nix vond.
Hahaha ja, dat zeggen ze hier ook. Nog een keer! Nog een keer!quote:Op maandag 5 april 2010 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja! Lekker wijf hoor, maar die instant "emo" kreuntjes aan het begin van een zinnetje, wat ze ook bijna allemaal doen bij xfactoridolswannebeapopstar, dan heb ik dus zoiets van joh ga een lekker kippetje bereiden, iets thais of zo, met rode peper en koriander. Zou ze dat kunnen? Of heeft die een kok en een dokter Frank in dienst?
Yep, Sonja is uit en dokter Frank (die graag met een witte jas aan op tv komt) is in. Binnenkort in Koffietijd, zeker weten!quote:Op maandag 5 april 2010 15:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat zeggen ze hier ook. Nog een keer! Nog een keer!![]()
Sucky sucky long time. Oeh, dr. Frank, dat is toch de nieuwe Sonja?
Oh ffs, ook de Bravia heeft gewoon 180 modellen. Echt, doe normaal. Het is maar een tv, geen paar schoenen.
Moet je even wachten tot ik de printscreen heb gedaan, ga ik het daarna alsnog in een cap postenquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, Sonja is uit en dokter Frank (die graag met een witte jas aan op tv komt) is in. Binnenkort in Koffietijd, zeker weten!
Valt toch wel mee qua hoeveel modellen?
Hoe groot moet ie zijn? 81, 94, 101? (kleiner of groter zou ik niet doen)
Ik vind ze allemaal niet zo mooiquote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Gert het volgende:
En ik dacht dat jij zo snel kon winkelen!![]()
Kies! Nu!
[ afbeelding ]
Oh kut, ja geen van allen. Verwende ondankbare prop die ik ben.quote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Gert het volgende:
En ik dacht dat jij zo snel kon winkelen!![]()
Kies! Nu!
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben veel te onhandig voor zulke hoge hakken.
Hahaha ja ik vond je al best wel ingetogen eigenlijk, qua keuze!quote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
101 dan maar?
Eigenlijk wil ik nu alweer de duurste en de allergrootste maar ik hou me consumentenbond rustig.
Da's óók een keus. En best snel.quote:Op maandag 5 april 2010 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kut, ja geen van allen. Verwende ondankbare prop die ik ben.
Jij moet natuurlijk lieslaarzen!quote:Op maandag 5 april 2010 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben veel te onhandig voor zulke hoge hakken.
Serieus ja? Hebben ze daar smallere voeten?quote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik bestelde ze lekker toch. Blijkt dat ze in Engeland veel smallere voeten hebben dan wij en konden ze weer terug.
Nou ja, ik vind dat omdat ik vier paar bestelde en ze allemaal te smal waren, voor twee mensen. En in Nederland is nooit iets te smal voor onsquote:Op maandag 5 april 2010 16:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus ja? Hebben ze daar smallere voeten?![]()
Dat wist ik ook niet en ik vraag mij af waarom eigenlijk.
Dat ze in Afrika donker zijn is handig met die zon enzo.
En dat eskimo's wat dikker zijn is handig met die kou.
Maar waarom ze in Engeland smallere voeten hebben is mij een raadsel.
Dat is echt zo lelijkquote:Op maandag 5 april 2010 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk lieslaarzen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk lieslaarzen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat omdat ik vier paar bestelde en ze allemaal te smal waren, voor twee mensen. En in Nederland is nooit iets te smal voor ons![]()
En een mooie schutkleur voor als ze 's nachts uit stelen gaan!quote:Op maandag 5 april 2010 16:03 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze in Afrika donker zijn is handig met die zon enzo.
Wanneer zijn de grenzen verlegd?quote:Op maandag 5 april 2010 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En een mooie schutkleur voor als ze 's nachts uit stelen gaan!
quote:Op maandag 5 april 2010 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En een mooie schutkleur voor als ze 's nachts uit stelen gaan!
Sinds Liesje er verkering mee heeft.quote:
Gezellig was het wél, vorig jaar!quote:Op maandag 5 april 2010 16:14 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik vier Koninginnenach mooi in Arnhem dit jaar
Volgens mij vier ik helemaal geen Koninginnenach, alleen Koninginnedag.... in Schubbekutteveenquote:Op maandag 5 april 2010 16:14 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik vier Koninginnenach mooi in Arnhem dit jaar
Bea!quote:Op maandag 5 april 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Beatrix achtervolgt mij. Eerst kwam ze al bij mij hier, en dit jaar zit ik in Zeeland. Raad eens wie daar ook komt
Kan dat?quote:Op maandag 5 april 2010 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij vier ik helemaal geen Koninginnenach, alleen Koninginnedag.... in Schubbekutteveen![]()
Ik ben vooral erg benieuwd hoe leuk ik dat compleet nuchter vind
Uiteraard kan dat, alles kanquote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan dat?
Ik geloof dat Arnhem na Den Haag toch wel de drukste Koninginnenach heeft
De Opposites, die heb ik gezien.quote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan dat?
Ik geloof dat Arnhem na Den Haag toch wel de drukste Koninginnenach heeft
Ja, heb er zin inquote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Opposites, die heb ik gezien.
Leuk!
Dat ziet er heel goed uit dat programma in Arnhem
Wij hebben dit, dat haalt het niet bij Arnhem , oh en 's morgens blaast er iemand op een trompet, een soort reveillequote:
Zodra de mijne afgelopen isquote:Op maandag 5 april 2010 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Liesje, gil even wanneer je meer plots hebt, dan moet je ook meedoen met mijn cofarmding
quote:Op maandag 5 april 2010 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij hebben dit, dat haalt het niet bij Arnhem , oh en 's morgens blaast er iemand op een trompet, een soort reveille![]()
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n podium als in Arnhem veel leuker dan het zoveelste dancefeestje in de Challenge.quote:
hier ook. nou ja. niet een hakf uur, maar veel te lang iigquote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef remlof het volgende:
Ik heb goftedomme net een half uur in de rij gestaan bij de kassa in de Albert Heijn
Rijen tot achterin de winkel.
Alsof het de enige supermarkt open is in heel Gelderland
En dat alleen maar omdat ik brood moest hebben...
quote:Op maandag 5 april 2010 18:06 schreef D. het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat ik ook niet naar de Plus ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |