Ik loop met je meequote:Op maandag 5 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
tvp want ik lag al haast
Fann ik lees Papa constant in you.quote:
Waarom vraag je dat, dat kun je toch zienquote:Op maandag 5 april 2010 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders, wat was dat voor filmpje?
Ja, maar ik zie een soort slecht promotiefilmpje van verhuizingen ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 02:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat, dat kun je toch zien![]()
Wat is je punt?quote:Op maandag 5 april 2010 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie een soort slecht promotiefilmpje van verhuizingen ofzo?
quote:
Je vraagt naar de bekende weg, want jij ziet achter nog steeds staan wat ik postte. Daarmee is je vraag wat ik postte nogal raar en vreemd.quote:Op maandag 5 april 2010 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja mijn punt is een beetje lastig te stellen want je hebt het linkje weggehaald.
Ik vroeg mij eigenlijk af hoe je erbij kwam om het te posten en dan weer weg te halen.
Ik zie gewoon een slecht filmpje, maar jij zag kennenlijk reden om het te posten.
Is het grappig bedoelt of vind je het knap gemaakt etc.
Doe jij dat ook dan, teksten die verwijderd zijn door een poster voorlangs weer ter sprake brengen?quote:Op maandag 5 april 2010 03:01 schreef remlof het volgende:
Nee jij zuigt Teun, ze probeerde het netjes te brengen.
En dat is geen zuigen Remlof?quote:Op maandag 5 april 2010 03:04 schreef remlof het volgende:
Ik vond de URL wel grappig: http://www.teun.com/media/TEUN-Dutch.wmv
Welke praktijken?quote:Op maandag 5 april 2010 03:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat is geen zuigen Remlof?
Misselijkmakend man![]()
Het gaat mij niet om dat filmpje hoor, ik vond het minder geschikt voor hier, maar er is op zich niets mis mee.
Maar ook jij bent voor mij ook zwaar ongeschikt als je diezelfde praktijken hanteert
Nee Teun, je vergist je, ik zag het linkje staan, wilde het klikken, moest even iets modden, kwam terug om het te klikken en het was weg. Je denkt toch niet dat ik elke post na ga lopen om te kijken of er een edit stond. Want nee, of ik heb het niet ontdekt nog, dat kan, ik zie niet aan een post of er een edit is uitgevoerd.quote:Op maandag 5 april 2010 03:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg, want jij ziet achter nog steeds staan wat ik postte. Daarmee is je vraag wat ik postte nogal raar en vreemd.
Nog vreemder is het dat een moderator voorlangs vraagt aan iemand wat hij ge-edit heeft (terwijl ze dat kan zien), voorlangs het voor niemand meer zichtbaar is, waarom hij dat gedaan heeft, waarom het weer weggehaald is en daar ook nog een oordeel over te geven met de kwalificatie slecht![]()
Wat mij betreft valt het onder zuigen![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het duidelijk, 1 +1 = 2quote:Op maandag 5 april 2010 03:07 schreef FANN het volgende:wat walchelijk weer dit
Teun laat je niet uitlokken![]()
tis wel duidelijk
kom we gaan pitten laat ze het heen en weer krijgenquote:Op maandag 5 april 2010 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is het duidelijk, 1 +1 = 2
Je vult weer van alles in met je rijke fantasie tante bepquote:Op maandag 5 april 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee Teun, je vergist je, ik zag het linkje staan, wilde het klikken, moest even iets modden, kwam terug om het te klikken en het was weg. Je denkt toch niet dat ik elke post na ga lopen om te kijken of er een edit stond. Want nee, of ik heb het niet ontdekt nog, dat kan, ik zie niet aan een post of er een edit is uitgevoerd.
Natuurlijk heb ik toen gekeken en daarna vroeg ik je: Wat is dat? Als in waar kijk ik naar?
En ja ik zie zelf ook wel dat het een filmpje is over verhuizingen enzo, en dus misschien drukte ik mij wat onhandig uit, dat heb ik in mijn vorige post uitgelegd.
Ik bedoelde meer waarom poste je het en waarom haalde je het weg?
Je zit zelf al dagen te zuigen man, en als ik mij niet vergis ben jij gewoon uit op een rel.
Je voorspelde hem zelfs al, zondag of maandag zou hij komen.
Dus dat jij alles aangrijpt om te rellen, zegt denk ik meer iets over jou dan over mij.
Je gezuig naar Noekje laatst sloeg ook totaal nergens op, ze was er niet eens bij. Held.
kom je nou of nietquote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vult weer van alles in met je rijke fantasie tante bep
ow god nog een vriendjequote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef sp3c het volgende:
wat stond daar gek
ik wil het weten
echt onwijs
Kom op Fan, als ze mij een ban aan willen smeren door uitlokking, dan moeten ze dat vooral doen. De verongelijkte babysitter die mij bij naamsverandering een paar weken lang onbetrouwbaar noemt en als zij het één keer te horen krijgt er dagenlang over zit te mokkenquote:Op maandag 5 april 2010 03:10 schreef FANN het volgende:
[..]
kom we gaan pitten laat ze het heen en weer krijgen
nah,als jij je tijd hiermee wil verdoen moet je zelf weten maar ik wordt er een beetje misselijk van zo ondertussenquote:Op maandag 5 april 2010 03:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Fan, als ze mij een ban aan willen smeren door uitlokking, dan moeten ze dat vooral doen. De verongelijkte babysitter die mij bij naamsverandering een paar weken lang onbetrouwbaar noemt en als zij het één keer te horen krijgt er dagenlang over zit te mokken
En wat vul ik precies in?quote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vult weer van alles in met je rijke fantasie tante bep
Ga wegquote:Op maandag 5 april 2010 03:11 schreef sp3c het volgende:
wat stond daar gek
ik wil het weten
echt onwijs
Natuurlijk krijg je geen ban gekkertquote:Op maandag 5 april 2010 03:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Fan, als ze mij een ban aan willen smeren door uitlokking, dan moeten ze dat vooral doen. De verongelijkte babysitter die mij bij naamsverandering een paar weken lang onbetrouwbaar noemt en als zij het één keer te horen krijgt er dagenlang over zit te mokken
ik wil het serieus weten maar hij heeft het al geedit!quote:
Ik kom wel naast je leggenquote:
Dat mag.quote:Op maandag 5 april 2010 03:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah,als jij je tijd hiermee wil verdoen moet je zelf weten maar ik wordt er een beetje misselijk van zo ondertussen
dus trusten...
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/79956687/1/100 knurftquote:Op maandag 5 april 2010 03:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil het serieus weten maar hij heeft het al geedit!
Nee hoor, ze heeft me ingeruild, dan krijgt ze me niet meer terugquote:Op maandag 5 april 2010 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom wel naast je leggen![]()
En ik krijg het idee dat Remlof alles doet om er weer eens op te mogen.
Nee Coos.quote:Op maandag 5 april 2010 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom wel naast je leggen![]()
En ik krijg het idee dat Remlof alles doet om er weer eens op te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |