Mensen die niet gelovenquote:
Eng he, controle over je eigen leven, zélf keuzes maken en meningen vormen?quote:
Kwaliteitsuser weer.quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ow nee wow nu ben ik me toch een portie gekwetst zeg!
Hoe krijg je het voor elkaar?
Groep acht maar?![]()
![]()
Nee nu ga ik huilen om wat je zei!
man jij snapt er geen ene flikker van!
Je bent vast een saaie nerdnewbie op fok?
En ik voeg zeer veel toe alleen misschien niet op fok.
De rest doet niet terzake sukkel.
Gaat je ook geen ene reet aan, achterlijke retard
Mensen.quote:
*Stemt dombo123.quote:Op maandag 5 april 2010 00:55 schreef boekenplank het volgende:
Stem dombo123 voor optimale baggerprestaties.
Haha jij denkt zeker dat je controle over je eigen leven hebt? Onwetende.quote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Eng he, controle over je eigen leven, zélf keuzes maken en meningen vormen?![]()
[..]
Kwaliteitsuser weer.
Dat is geen goed nederlands, je kunt niet op iets haten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:28 schreef o.us het volgende:
Haten op gelovigenGa op iets bashen dat feiten heeft.
Hetzelfde denk ik wel eens over koopzondagen. Waarom!!! Wees blij dat er in het weekend niet gewerkt hoeft te worden!quote:Op maandag 5 april 2010 00:59 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die gelovigen en religies dom vindenwees maar blij dat ze er zjin, anders had jij geen pasen paas-vreten gehad, zelfde met kerstmis, stel ondankbare honden
Snel editten toen je getrolled werd hè?quote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Eng he, controle over je eigen leven, zélf keuzes maken en meningen vormen?![]()
[..]
Kwaliteitsuser weer.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 april 2010 01:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Haha jij denkt zeker dat je controle over je eigen leven hebt? Onwetende.Je hebt zeker ook een eigen mening he
quote:
Waarom stem je op Dombo?quote:
Hij doet wat het volkt denkt.quote:
Wat doet hij dan?quote:Op maandag 5 april 2010 01:08 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Hij doet wat het volkt denkt.
Dat is dus één van de redenen dat ik niet geloof.quote:Op maandag 5 april 2010 01:08 schreef Ice-Cube het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je gay bent.
Omdat je gay bent?quote:Op maandag 5 april 2010 01:11 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat is dus één van de redenen dat ik niet geloof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |