quote:Op maandag 5 april 2010 03:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Als er een god bestaat, dan zijn vrouwen, en Duim in het bijzonder, zijn beste uitvinding!
Dat is dan toch best wel ontbijt zou ik zo zeggenquote:Op maandag 5 april 2010 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb wel ham/kaas/sla/ui/paprika/tomaat en afbakbroodjes.. ik overleef het wel
Ohjah, en ik heb lekkere koffie en opgeklopte melk! dat wordt cappuccino!quote:Op maandag 5 april 2010 09:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dan toch best wel ontbijt zou ik zo zeggen
ik hier nog een paasstolletje, stoofperenkwark(yoghurt) eitjes, tomaten, pesto ,salami en nog meer eigenlijk.... maar ik ga zo eerst maar eens mijn rondje doen....quote:Op maandag 5 april 2010 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, en ik heb lekkere koffie en opgeklopte melk! dat wordt cappuccino!
je brengt me op ideeën! en wat gade gij eten?
rondje? rondje? rondje dansen? rondje hondje? rondje hardlopen? rondje kranten?quote:Op maandag 5 april 2010 09:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hier nog een paasstolletje, stoofperenkwark(yoghurt) eitjes, tomaten, pesto ,salami en nog meer eigenlijk.... maar ik ga zo eerst maar eens mijn rondje doen....
uhm ik ga niet zeggen dat het hardlopen is...quote:Op maandag 5 april 2010 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rondje? rondje? rondje dansen? rondje hondje? rondje hardlopen? rondje kranten?
ehhh nou hier had ik het toevalig dit weekend over met mn knipperlichtquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met 2x modaal hoef je dat echt niet af te vragen, sorry. 2x het gemiddelde... hoezo moet je dan nog afvragen of je genoeg geld hebt om kinderen genoeg kansen te kunnen geven.
suikerbroodquote:Op maandag 5 april 2010 09:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hier nog een paasstolletje, stoofperenkwark(yoghurt) eitjes, tomaten, pesto ,salami en nog meer eigenlijk.... maar ik ga zo eerst maar eens mijn rondje doen....
volgens mij kan dat niet. wat ik in ieder geval weet is dat ik mijn huis nu niet meer zou kunnen kopen (strengere eisen) en da's nog geen anderhalve ton. dat heb ik x2 gedaan, da's 3 ton. (maar zit je dus wel aan 2 volle salarissen als er dus 1 minder gaat werken/baan kwijtraakt moet je je huis weer uit!) maar daar kan je wel een rijtjeshuis van kopen ja. maar niet echt iets heel groots ofzo, wat je eig wel zou verwachten bij 2x modaal. ofzo. toch?quote:Op maandag 5 april 2010 09:41 schreef stbabylon het volgende:
2x boven modaal, dat is 70.000 bruto op jaarbasis. Kun je een huis van 3,5 ton krijgen. Dat moet toch nog wel te doen zijn in de randstad
juist.. ik heb van 1x modaal een leuk appartement kunnen kopen.. maar met hulp van een ouder, anders had ik nu een 50m2 appartement in een wijk waar ik niet wilde wonen gehad.quote:Op maandag 5 april 2010 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij kan dat niet. wat ik in ieder geval weet is dat ik mijn huis nu niet meer zou kunnen kopen (strengere eisen) en da's nog geen anderhalve ton. dat heb ik x2 gedaan, da's 3 ton. (maar zit je dus wel aan 2 volle salarissen als er dus 1 minder gaat werken/baan kwijtraakt moet je je huis weer uit!) maar daar kan je wel een rijtjeshuis van kopen ja. maar niet echt iets heel groots ofzo, wat je eig wel zou verwachten bij 2x modaal. ofzo. toch?
Ik heb van 1 inkomen een eengezinswoning gekocht voor minder dan 2 ton, terwijl ik een vriendinnetje heb die voor 3 ton een appartement heeft van 65m². Het is maar net waar je gaat wonen in de Randstad.quote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist.. ik heb van 1x modaal een leuk appartement kunnen kopen.. maar met hulp van een ouder, anders had ik nu een 50m2 appartement in een wijk waar ik niet wilde wonen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |