abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79948832
Ik heb niks gehoord en ben te lui om die lapo te quoten
pi_79948857
Laat die lui daar in Dordt-Zuid toch lekker de Calimero uithangen, is toch vermakelijk?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79948883
Nja, het was ook niet lang, en hard.

En misschien verstond ik het verkeerd
Feyenoord Rotterdam
  zondag 4 april 2010 @ 22:29:53 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79949007
Hoi
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79949117
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef MB23 het volgende:
Nja, het was ook niet lang, en hard.

En misschien verstond ik het verkeerd
Ik vond ze best aanwezig. Al komt dat misschien omdat ik op JJ zit.
pi_79949281
Nja, het ging dus om dat "Helemaal niets in Rotterdam". Ik hoorde ze ook af en toe wel, maar dat was vooral diep in de tweede helft.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 4 april 2010 @ 22:40:44 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79949532
Een klote wedstrijd was het wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 4 april 2010 @ 22:47:54 #9
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79949843
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een klote wedstrijd was het wel.
We waren gewoon beter. Voorin gebeurde er alleen geen reet.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 4 april 2010 @ 23:20:50 #10
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_79951459
Ik ben geen fan van Bruins maar vandaag speelde hij wel redelijk goed en dan haalt Been hem er weer af. Afentoe wordt je daar zo moe van
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_79952638
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Happel het volgende:

[..]

We waren gewoon beter. Voorin gebeurde er alleen geen reet.
En dat is wel vaker zo geweest dit seizoen. Met Tomasson erbij had je gewonnen.
-
  maandag 5 april 2010 @ 00:10:53 #12
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_79953536
overigens vond ik jullie ook wel goed spelen, hopelijk spelen jullie tegen twente weer net zo als in de halve finale van de beker
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 5 april 2010 @ 00:21:33 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79953895
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dat is wel vaker zo geweest dit seizoen. Met Tomasson erbij had je gewonnen.
Ja, Tomasson is ontzettend belangrijk eigenlijk. Het verschil tussen het gemiddeld aantal punten met en zonder Tomasson zal schrijnend zijn denk ik. Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is.
2000 light years from home
  maandag 5 april 2010 @ 00:25:06 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79954021
Daarom hopen dat er volgend seizoen een adequate spits gehaald kan worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_79961496
Denk dat dat dan komende zomer, als er wat meer ruimte is voor spelers, wel Wanderson zal worden.
Ook zie ik Sibon nog wel komen.
-
pi_79961883
quote:
'Liverpool aast op Georginio Wijnaldum'

Liverpool heeft belangstelling voor Georginio Wijnaldum. Dat weten diverse Engelse media vandaag te melden. Trainer Rafael Benitez zou graag een buitenspeler aan de selectie willen toevoegen.

Wijnaldum is volgens de Spanjaard een geschikte kandidaat. De Feyenoorder wordt al anderhalf jaar door Liverpool in de gaten gehouden. De ploeg heeft naar verluidt rond de acht miljoen pond over voor de Rotterdammer.

Net als Feyenoord heeft ook Liverpool financiële problemen. Er moet dus eerst een speler worden verkocht, voordat er iemand anders wordt gehaald. Mocht Wijnaldum naar Anfield gaan, dan komt hij zijn landgenoten Ryan Babel en Dirk Kuyt tegen.
-
pi_79961911
Liverpool heeft belangstelling voor Georginio Wijnaldum. Dat weten diverse Engelse media vandaag te melden. Trainer Rafael Benitez zou graag een buitenspeler aan de selectie willen toevoegen.

Wijnaldum is volgens de Spanjaard een geschikte kandidaat. De Feyenoorder wordt al anderhalf jaar door Liverpool in de gaten gehouden. De ploeg heeft naar verluidt rond de acht miljoen pond over voor de Rotterdammer.

Net als Feyenoord heeft ook Liverpool financiële problemen. Er moet dus eerst een speler worden verkocht, voordat er iemand anders wordt gehaald. Mocht Wijnaldum naar Anfield gaan, dan komt hij zijn landgenoten Ryan Babel en Dirk Kuyt tegen.

fr-12.nl

mijn mening hierover is doen, hoe eerder hoe beter dat geld ga je nooit van je lang zal ze leven meer voor hem krijgen!
pi_79961924
of Fer en wijnaldum ruilen voor kuyt zou ik ook geen probleem vinden
  maandag 5 april 2010 @ 11:49:14 #19
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79961987
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef super-gabber het volgende:
Ja of voor Torres of Gerrard.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_79962061
Buitenspeler
Feyenoord Rotterdam
  maandag 5 april 2010 @ 11:59:32 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79962325
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:51 schreef MB23 het volgende:
Buitenspeler
Hij is nog jong, hè. Kan nog groeien en dus ook op die positie worden gezet om hem om te turnen tot een buitenspeler.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator maandag 5 april 2010 @ 14:02:04 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_79966196
7 miljoen euro voor Wijnaldum? Dat is een te mooi bedrag om te laten liggen.
En hopelijk kan er dan wél iets worden teruggekocht. Feyenoord heeft behoefte aan twee types spelers
1. eentje die kan scoren. Misschien die penaltymisser uit Zweden?
2. eentje met gezag. Waarvoor jonge spelers bang zijn en ze daarom nooit minder dan 100% durven te geven.
Want die vechlust, die wil om te winnen, de uitstraling "hier in De Kuip worden geen punten door andere ploegen gepakt', die ís er gewoon niet, ondanks de belofe van Been dat hij dat in de ploeg zou brengen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 5 april 2010 @ 14:07:42 #23
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79966387
Als Feyenoord een Drenthe-achtige bedrag voor Wijnaldum kan krijgen zijn ze gek als ze het niet doen. Maar ik vind Wijnaldum soms niet eens volwassen genoeg voor Feyenoord 1 dus ik weet niet of het goed is voor zijn carierre.

Hopelijk keren Landzaat, Tomasson en Cisse zo snel mogelijk terug in de basis. En dan ten koste van Wijnaldum, Fer, Biseswar of El Ahmadi. Want zo kan het echt niet langer, laat ze maar een beetje mentaliteit en scherpte opbouwen op de bank.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_79966410
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef super-gabber het volgende:
Wijnaldum en Fer zijn de grootste talenten die Feyenoord heeft en daar zal het over 2 jaar om gaan draaien. Fer vlak voor de verdediging en Wijnaldum op 10. Als je die 2 talenten nu verkoopt dan kan Feyenoord weer van voor af aan beginnen.
  maandag 5 april 2010 @ 14:09:34 #25
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79966441
quote:
Kalou: ‘Wil mijn loopbaan afsluiten bij Feyenoord’

Salomon Kalou was zondagmiddag voor even terug bij Feyenoord. De voormalige aanvaller was voor een dag over vanuit Engeland om zijn oude club het op te zien nemen tegen NAC Breda. Hetgeen hij in De Kuip te zien kreeg bestempelde hij als ‘een moeilijke wedstrijd’, maar meer nog dan voor het voetbal was de aanvaller van Chelsea naar Rotterdam gekomen om oude vrienden op te zoeken. ‘Ik ben heel blij dat ik iedereen weer even heb kunnen zien’, zei hij. ‘Feyenoord en de mensen van de club zitten in mijn hart.’

Kalou zocht direct na de wedstrijd de kleedkamer van Feyenoord op, waar hij onder meer stuitte op Sekou Cissé. Beide aanvallers kennen elkaar goed van het nationale elftal van Ivoorkust. ‘Het was mooi dat Sekou op tijd fit was om in te vallen’, zei Kalou. ‘Helaas ging de kans die hij kreeg er niet in, maar ik weet zeker dat hij nog grote dingen gaat doen voor Feyenoord.’

Vanuit Londen volgt Kalou Feyenoord nog altijd op de voet. De aanvaller sprak de vurige wens uit dat er aan het einde van het seizoen zowel in Engelse hoofdstad als in Rotterdam feest gevierd kan worden. ‘Wij hebben wat dat betreft gisteren een grote stap gezet’, doelde de aanvaller op de 1-2 overwinning van Chelsea bij concurrent Manchester United. Door de zege zijn de Londenaren koploper in de Premier League en hebben daarmee de beste papieren voor de eindzege. ‘Het zou fantastisch zijn als Feyenoord dan tegen Ajax de beker wint. Ik weet zeker dat dat mogelijk is, hier in de eigen Kuip.’

De kans is klein dat Kalou er dan bij is, want door het drukke schema bij Chelsea, waar hij nog tot de zomer van 2012 onder contract staat, heeft hij weinig ruimte in zijn agenda om naar Rotterdam te komen. ‘Vandaag kon het wel en die mogelijkheid heb ik direct aangegrepen’, zei hij. De aanvaller vertelde met een brede glimlach dat het wat hem betreft niet bij deze tijdelijke terugkeer blijft. ‘Ik ben mijn carrière gestart bij Feyenoord en daarom blijft deze club met zijn supporters heel speciaal voor mij’, besloot hij. ‘Ik wil graag mijn loopbaan ook afsluiten in De Kuip. Ik hoop dat dat gaat lukken.’
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')