Als ze de comics volgen, hoort dat ook wel bij de verhaallijn. Maar ja, daar heeft Black Widow ondertussen al onder het halve Marvel-universum gelegen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Renner lijkt haar ook wel een paar keer te checken
nou, daarom dus.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Deceit het volgende:
kan iem mij uitleggen waarom thor in the avengers zit, aangezien hij echte superhelden powers heeft en een god is. voor jullie waarschijnlijk een domme vraag, maar ik vroeg me dit af en google wil niet meewerken
Waarom zou daar onderscheid in moeten zijn dan? In de comics zijn er wel meer Avengers met aangeboren krachten. Enkele mutants bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar elke avenger heeft geen 'echte' powers, bij hun is het niet aangeboren, bij Thor wel
Iron man is geweldig, deel 2 stukken minder en Thor is middelmatig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Komakie het volgende:
Als hij dezelfde kwaliteit heeft als Iron Man zie ik het wel zitten en Thor svhijnt ook wel aardig te zijn. Alleen zelf nog niet gezien. Captain America trouwens ook niet. Loop ff w achter
Gruwelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.iwatchstuff.co(...)roes-unite-for-r.php
Veeeeeeeet. Mooie beelden, en niets van het verhaal. Precies hoe een trailer moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik heb een redelijk vertrouwen in Joss Whedonquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Komakie het volgende:
Als hij dezelfde kwaliteit heeft als Iron Man zie ik het wel zitten en Thor svhijnt ook wel aardig te zijn. Alleen zelf nog niet gezien. Captain America trouwens ook niet. Loop ff w achter
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk vertrouwen in Joss Whedon
Het is de Arwen van de Avengers? Erin gepropt zodat er maar een paar vrouwenrollen in zitten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vond het al met Iron Man 2 en dat gevoel bekruipt me nu weer, ik vind die Black Widow echt niks toevoegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |