S en Mquote:
WTFquote:Op zondag 4 april 2010 22:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
zo'n lelijk wijf wordt ontvoerd en vastgehouden als slaaf. Enige wat grappig is is dat de kidnappers het lef heeft om met haar op bezoek te gaan bij de ouders zonder dat ze door hebben
Heb je helemaal niet gezienquote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zo, reportage ga ik niet meer kijken denk ik....
Dit was mijn debuut in de zondagavond-SBS-reeksIk vond het geweldig, hoe vonden jullie mij ?
![]()
En dan met haar op bezoek gaan hequote:
quote:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Documentaire
De wereld is in korte tijd opgeschrikt door twee afschuwelijke Oostenrijkse kelderdrama's. Natasja Kampusch en Elisabeth Fritzl zaten beiden jarenlang opgesloten in een kelder onder het huis van hun ontvoerder. Colleen Stan vertelt haar even onvoorstelbare en afschuwelijke verhaal. Zij is als zeventienjarig meisje tijdens het liften ontvoerd en zat zeven jaar lang opgesloten in een kleine houten kist. Die houten kist lag direct onder het bed van haar ontvoerder én zijn echtgenote. 23 uur per dag lag zij vastgebonden in de kist, ze werd er alleen maar uitgehaald om door haar ontvoerder mishandeld en misbruikt te worden
Mag ze er een uurtje uit loopt ze nog te zeiken.. Kutwijvenquote:
Geen oude vrouwen of negers had Koos gezegdquote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Pepijn is altijd goed, laat maar komen die uitzending over vrouwtjes in een kist
Misschien ben je zo'n type dat gewoon niet opvaltquote:
idd en nog seks hebben ook, zeikwijven zijn hetquote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mag ze er een uurtje uit loopt ze nog te zeiken.. Kutwijven
Dat bedoelde ik ja.quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En dan met haar op bezoek gaan hebest geniaal was dat
Welteruste!quote:
maar zou niet met tissues en je broek op de enkels er voor gaan, want dat wicht is echt lelijk.quote:
Denk niet dat ST dat sowieso van plan wasquote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
maar zou niet met tissues en je broek op de enkels er voor gaan, want dat wicht is echt lelijk.
Ik ben geen lesbo.quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
maar zou niet met tissues en je broek op de enkels er voor gaan, want dat wicht is echt lelijk.
Die heeft zelfmoord gepleegd toen hij merkte dat jij echt voor Alberto alleen ging.quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welteruste!![]()
Waar is Jor_Dii eigenlijk gebleven?
Alberto is pas in mei terugquote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die heeft zelfmoord gepleegd toen hij merkte dat jij echt voor Alberto alleen ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |