Nee hoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef BasOne het volgende:
Poeh poeh, wil niemand antwoorden omdat ze geen zin hebben in een nieuw topic aanmaken?
Zo moilijk is het niet hoor, en je hoeft de punten ook niet meer bij te houden
Ik gok de Dukes, maar dat zal wel verkeerd zijn
BasOne Gokte de Dukesquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb geen flauw idee...
Inderdaad, maar het klinkt wel hetzelfde.quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef BasOne het volgende:
Ik gok de Dukes, maar dat zal wel verkeerd zijn
quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Yankee het volgende:
alhoewel is het niet de doeks oid uit Hasselt?
Is dat verplicht danquote:
Nietes want het staat niet in de OPquote:
Whooohoooquote:
Is het goede antwoordquote:Op zondag 4 april 2010 21:43 schreef tomtomaat het volgende:
Eppo?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:15 schreef tomtomaat het volgende:
de generaal oid?
Was ook wel een grappig blad. Ik zou het ook zo weer gaan lezen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
De Generaal
(en m'n plaatje is pleite)
Ik heb 2 weken terug een Eppo van m'n moeder gekregen, for old times sake, en ze staan er nog allemaal in, Franka, De Generaal, Agent 327, Storm, Eppo natuurlijk, ik zit er serieus over na te denken om gewoon een abbo te nemen
Je zit ook wel in de goede hoekquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef BasOne het volgende:
Naja had een oud logo kunnen zijn
Lijkt wel op mekaar......
Wel bekend....
Een vliegmaatschappijquote:Op zondag 4 april 2010 22:31 schreef BasOne het volgende:
Vlieg maatschappij, yeah, that narrows it down
Dat is niet het ledenblad maar een specifiek blad over auto's. Maar omdat het anders wel erg makkelijk is krijg je het punt, heet gewoon kampioen namelijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef nightcowboy het volgende:
Autokampioen?
quote:
Finest ship in the 'verse.quote:
Dat zag ik, ja. Ik geef dus ook maar geen antwoord.quote:Op maandag 5 april 2010 00:31 schreef BasOne het volgende:
Wegens een techinische storing even foto verwijdert(de naam staat erin >_<)
Rap gezienquote:Op maandag 5 april 2010 00:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dat zag ik, ja. Ik geef dus ook maar geen antwoord.
Ook zo droog in de film aan het begin.quote:
Waard om eens te kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Net op tijd, kennelijk. Had er overigens nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 5 april 2010 00:58 schreef Farenji het volgende:
Farscape?
Als je van series als Babylon 5, Andromeda, Firefly houd, yup zeer zekerquote:Op maandag 5 april 2010 01:17 schreef Farenji het volgende:
Nog nooit een aflevering van gezien moet ik toegeven. Is het de moeite waard?
En die ken ik ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 01:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je van series als Babylon 5, Andromeda, Firefly houd, yup zeer zeker
Ken je wel Star Trek en Star Wars?quote:
Dit is natuurlijk wel bekend maar het trekt me voor geen meter al die seriesquote:
Ik begon me al zorgen te makenquote:
alleen beetje star trek gezienquote:Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef BasOne het volgende:
Volgensmij ben ik de enige echte sci-fi liefhebber hier
Komop, series als Babylon 5, Andromeda, Farscape, Battlestar Galactica, Buck Rogers, Space 1999, Docter Who, Firefly, Stargate, Star Trek, Star Wars, Red Dwarf, Earth Final Conflict, The 4400, Invasion, Caprica, Sanctuary, The Fringe.......
Kan toch niet de enige zijn die ze kijkt
Jawelquote:Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef BasOne het volgende:
We kunnen niet allemaal verslaafd zijn aan As the world turns Yankquote:
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 5 april 2010 01:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal verslaafd zijn aan As the world turns Yank
Je weet maar nooitquote:Op maandag 5 april 2010 01:39 schreef Farenji het volgende:
[..]
dat ligt een aardig eindje verderop hoor
Als je starla was geweest had je een kus gekregen, nu zeg ik alleen, HEYOOOquote:Op maandag 5 april 2010 01:42 schreef Szura het volgende:
Voor het eerst in maanden weer hier trouwens
Ik herinner me Blakes Seven.quote:Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef BasOne het volgende:
Komop, series als Babylon 5, Andromeda, Farscape, Battlestar Galactica, Buck Rogers, Space 1999, Docter Who, Firefly, Stargate, Star Trek, Star Wars, Red Dwarf, Earth Final Conflict, The 4400, Invasion, Caprica, Sanctuary, The Fringe.......
quote:Op maandag 5 april 2010 01:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je starla was geweest had je een kus gekregen, nu zeg ik alleen, HEYOOO
Ook zo'n klassiekerquote:
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef BasOne het volgende:
geduld is een schone zaakquote:Op maandag 5 april 2010 01:52 schreef EauDeToilette het volgende:
zeg komen er nog vragen
doe is rustigquote:Op maandag 5 april 2010 01:52 schreef EauDeToilette het volgende:
zeg komen er nog vragen
moai's?quote:Op maandag 5 april 2010 01:53 schreef Szura het volgende:
Hoe noemen we de beelden die op Paaseiland staan?
Zonder de s danquote:
There is allways next timequote:
jeejquote:Op maandag 5 april 2010 01:54 schreef Szura het volgende:
1 Yurithemaster
quote:Op maandag 5 april 2010 02:04 schreef NanKing het volgende:
matthew broderick in ferris bulers day off
BasOne +1quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 02:15 schreef Farenji het volgende:
Digital Rights (of: Restriction) Management
Probeert de auteursrechten te kunnen beschermen door te beperken wat je met de media kan.
Plus de constante controle via het interwebs of je wel de rechten hebt, ie het origineel hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 02:16 schreef Farenji het volgende:
Bijv slechts x keer afspelen, of niet kunnen kopieren, of slechts op 1 apparaat afspelen.
Great minds DO think alikequote:Op maandag 5 april 2010 02:28 schreef NanKing het volgende:
Ooh mama, can this really be the end?
To be stuck inside of mobile with the memphis blues again...
bob
"the mobile" is niet goed, dit wel.quote:Op maandag 5 april 2010 02:28 schreef NanKing het volgende:
Ooh mama, can this really be the end?
To be stuck inside of mobile with the memphis blues again...
bob
Ik zie alleen dat ik alleen iets te snel aan het raggen geweest ben op het keyboard en de text vernaaid hebquote:Op maandag 5 april 2010 02:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bob brengt ook gewoon 't beste in de mens boven.
Mijn all time fave is 'it aint me babe'quote:Op maandag 5 april 2010 02:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ik alleen iets te snel aan het raggen geweest ben op het keyboard en de text vernaaid heb
Lay Lady Lay en knocking on heavens door blijven toch wel mijn favo's
Niet dat ik het erg vind maar het ging om Mobile en Memphis, en die had ik wel goedquote:Op maandag 5 april 2010 02:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
"the mobile" is niet goed, dit wel.
NanKing++
Mobile is een stad, "the Mobile" lijkt meer op een auto ofzo. Toch wel een verschil.quote:Op maandag 5 april 2010 02:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind maar het ging om Mobile en Memphis, en die had ik wel goed
Maar ik gun Nanking het punt *Maakt buiging*
sorry btwquote:Op maandag 5 april 2010 02:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind maar het ging om Mobile en Memphis, en die had ik wel goed
Maar ik gun Nanking het punt *Maakt buiging*
Geen ideequote:Op maandag 5 april 2010 02:36 schreef NanKing het volgende:
Deb Talan en Steven Tannen vormen samen?
Het ging om de 2 woorden niet om de voorzetselsquote:Op maandag 5 april 2010 02:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Mobile is een stad, "the Mobile" lijkt meer op een auto ofzo. Toch wel een verschil.
Het is maar een spelletjequote:
Nee het ging niet om 2 woorden, het ging om het weggelatene.quote:Op maandag 5 april 2010 02:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het ging om de 2 woorden niet om de voorzetsels
Maar zoals gezegd, no problemo
Mobile en Memphis, 2 namen eigenlijk niet 2 woorden, en beide had ik goed, de rest van de tekst nietquote:Op maandag 5 april 2010 02:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee het ging niet om 2 woorden, het ging om het weggelatene.
Ik ben bang dat ik je ook niet aan het antwoord kan helpenquote:Op maandag 5 april 2010 02:42 schreef NanKing het volgende:
nope.
Nee, ik wil perse het laatste woord hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 02:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mobile en Memphis, 2 namen eigenlijk niet 2 woorden, en beide had ik goed, de rest van de tekst niet
Laat zitten joh
We hebben en mod in ons midden, die hebben altijd het laatste woord, sad but truequote:Op maandag 5 april 2010 02:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, ik wil perse het laatste woord hebben.
Genauquote:
mja, ik ben niet zo strengquote:Op maandag 5 april 2010 02:52 schreef lubje25 het volgende:
Wat zijn we streng vanavond![]()
Maar..... de vraagsteller bepaald
WTF spelfoutje? Dusseldorf schrijf je met een trema, maar in de Duitse taal mag je een umlaut vervangen door een 'e'. Dus ik heb het goed.quote:Op maandag 5 april 2010 02:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Genau.
sorry morendo, spelfoutje![]()
Stand # 1934
3 Yankee
5 BasOne
2 tomtomaat
2 Ofyles2
1 De_Hertog
1 nightcowboy
3 Farenji
1 Szura
1 Yurithemaster
2 NanKing
hm, es tut mir leidquote:Op maandag 5 april 2010 02:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
WTF spelfoutje? Dusseldorf schrijf je met een trema, maar in de Duitse taal mag je een umlaut vervangen door een 'e'. Dus ik heb het goed.
Ik dacht dat het een pittige wasquote:Op maandag 5 april 2010 02:58 schreef NanKing het volgende:
prednison
Nee, mijn vader is een happy gebruikert ervanquote:Op maandag 5 april 2010 02:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pittige was
Laat me raden, (ex)gebruiker?
Stand # 1934
3 Yankee
5 BasOne
2 tomtomaat
2 Ofyles2
1 De_Hertog
1 nightcowboy
3 Farenji
1 Szura
1 Yurithemaster
3 NanKing
Typ, Duesseldorf maar eens in op Google. Of Koeln. Maar dit is toch algemene kennis?quote:Op maandag 5 april 2010 02:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
hm, es tut mir leid. Dat wist ik echt niet. Van mij mag jij 't puntje dan hebben of jullie krijgen beiden een punt, het is mij om 't even
O, ik zal even op mijn knieën gaan dat ik dit niet wistquote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Typ, Duesseldorf maar eens in op Google. Of Koeln. Maar dit is toch algemene kennis?
Is goed.quote:
Het is dat je het zegt maar ik had er nog van gehoord, maargoed, ik ben ook nooit zo goed in Duits geweestquote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Typ, Duesseldorf maar eens in op Google. Of Koeln. Maar dit is toch algemene kennis?
Bück dich befehl ich dirquote:Op maandag 5 april 2010 03:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
O, ik zal even op mijn knieën gaan dat ik dit niet wist
* NanKing gaat op knietjes zitten.
zover reikt mijn duits nog wel.quote:Op maandag 5 april 2010 03:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bück dich befehl ich dir
Wende dein Antlitz ab von mir
Dein Gesicht ist mir egal
Bück dich
Als je op je knieën zit bereik je nog veel meerquote:
Ken je de band ook niet na deze foto?quote:Op maandag 5 april 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
nog steeds geen idee
Geen Flauw Ideequote:
simply red ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ken je de band ook niet na deze foto?
il divo?quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ken je de band ook niet na deze foto?
WTF ik doe niet aan afkortingenquote:Op maandag 5 april 2010 03:30 schreef BasOne het volgende:
ASJMD
Al sla je me doodquote:
Stand # 1934quote:Op maandag 5 april 2010 03:31 schreef NanKing het volgende:
herman brusselmans
Ik ken wel The Birds, is dat dezelfde groep?quote:Op maandag 5 april 2010 03:33 schreef lubje25 het volgende:
ooit van The Eagles gehoord?
quote:Op maandag 5 april 2010 03:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik ken wel The Birds, is dat dezelfde groep?
We gotta get out of this place, if it's the last thing we ever do..quote:
QWERTYquote:Op maandag 5 april 2010 03:35 schreef NanKing het volgende:
Noem 3 verschillende toetsenbordindelingen.
in 1 post uiteraard.
yupyupquote:Op maandag 5 april 2010 03:38 schreef BasOne het volgende:
QWERTY
AZERTY
QWERTZ
Schoot me ineens te binnen
2quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 03:53 schreef NanKing het volgende:
mr
quote:Op maandag 5 april 2010 03:55 schreef lubje25 het volgende:
dr spock dan?
quote:Op maandag 5 april 2010 03:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Dr. Spock de kinder Psycholoog
Mr. Spock was Leonard Nimoy in Star Trek
Geen zorgen, je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die de 2 doormekaar haaltquote:Op maandag 5 april 2010 03:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
klein hiaat in mijn algemene kennisOver de rest maar niet te spreken.
slaapsequote:Op maandag 5 april 2010 04:02 schreef BasOne het volgende:
Dames en meisjes, het was me een waar genoegen, maar deze oude bok duikt het bed in
Tot de volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door lubje25 op 05-04-2010 08:44:21 ]Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
oh jaquote:
nightcowboy +1quote:Op maandag 5 april 2010 13:49 schreef nightcowboy het volgende:
Farrar
Wat isquote:Dein Rhenen, in de Nederlandse provincie Utrecht, is een 52 meter hoge heuvel die de zuidoostelijke punt vormt van de Utrechtse Heuvelrug, een stuwwal. Door zijn strategische ligging met zicht op de Nederrijn en op de Betuwe is deze heuvel historisch van groot belang. In de 18e eeuw werd vanaf hier de
linie aangelegd.
Stand # 1934quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 15:11 schreef Neleos het volgende:
Nosferatu?
klinkt bekend....quote:Op maandag 5 april 2010 15:13 schreef Neleos het volgende:
Uit welke serie kennen we de karakters Fairfax en Carstairs?
Stand # 1934quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef EauDeToilette het volgende:
alo alo?
Nooit...quote:Op maandag 5 april 2010 16:23 schreef EauDeToilette het volgende:
In welk jaar zal de eerste bemande reis naar mars worden gemaakt?
Voorlopig niet, maar ik reken 'm goedquote:
Stand # 1934quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |