Zie ook --> Eugène Terre'Blanche vermoordquote:'Blijf weg van het WK!'
Rechtsextremisten in Zuid-Afrika roepen voetbalteams op het komende WK voetbal in juni en juli te mijden uit veiligheidsoverwegingen. De moord op AWB-leider Eugène Terre'Blanche is een ,,oorlogsverklaring'' van de zwarte bevolking aan de blanken, aldus secretaris-generaal André Visagie van de AWB zondag.
Terre'Blanche is zaterdag op zijn boerderij bij Ventersdorp door zwarte arbeiders van zijn boerderij vermoord. Volgens de politie na een ruzie over achterstallig loon. De Zuid-Afrikaanse president Jacob Zuma heeft opgeroepen tot kalmte en waarschuwde voor nieuwe rassenhaat.
Dat had hij dus wel.quote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Die kerel is toch vermoord door zijn eigen personeel? Dat heeft dan toch niets met rassen te maken? Kan mij namelijk niet voorstellen dat die gast negers in dienst had.
Dus welquote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Die kerel is toch vermoord door zijn eigen personeel? Dat heeft dan toch niets met rassen te maken? Kan mij namelijk niet voorstellen dat die gast negers in dienst had.
Ja met de Marokkanen heb je nooit problemen.quote:Op maandag 5 april 2010 01:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat had hij dus wel.
Verder is ZA inderdaad niet veilig, maar dat wisten we al. Ik blijf het een rare keuze vinden van de FIFA. Had dan gewoon gekozen voor Marokko.
De Marokkanen daar hebben absoluut niets te maken met al dat tuig hier, laat ik me dat even duidelijk maken.quote:Op maandag 5 april 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja met de Marokkanen heb je nooit problemen.
Marokko is een veilig land. De mensen in Marokko gedragen zich een heel stuk beter dan de mensen in ZA.quote:Op maandag 5 april 2010 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja met de Marokkanen heb je nooit problemen.
Vreselijk irritant idd.quote:Op maandag 5 april 2010 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zal na het WK heel erg opgelucht zijn om weer eens een wedstrijd te kijken zonder die teringvuvuzela's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |