Zien we hier een stukje einde van een wrede geschiedenis?quote:Zuid-Afrikaanse media melden de dood van Eugene Terreblanche, de leider van extreem rechtse blanken in Zuid-Afrika. Hij zou op zijn boerderij in het noorde mishandeld en doodgeslagen. De precieze toedracht is nog onbekend.
Terreblanche (69) vocht in het begin van de jaren 90 voor het behoud van de apartheid. In 1994 werd hij de leider van de Afrikaner Weerstandsbeweging (AWB), die in de jaren 80 was opgericht. De laatste jaren was Terreblanche nog maar weinig in de publiciteit.
Twee medewerkers van Terreblanche zijn opgepakt. Hij zou zijn doodgeslagen met pijpen, stokken en hakmessen.
*grijns*quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef Marble het volgende:
Is Terreblanche zijn echte naam of een artiestennaam? Als het zijn echte naam is zal er wel een diepe psychologsche behoefte om je eigen naam waar te maken achter zitten...
Ja en?quote:
Gezien je twee vorige reacties ga ik hier maar niet serieus op in.quote:
Het beste is platnuken heel dat aidscontinent.quote:Op zondag 4 april 2010 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig... dit kan wel eens voor problemen gaan zorgen.
Ondanks dat Zuid Afrika heel westers overkomt blijft het Africa en op dat continent kan alles omslaan in een oorlog.
Dit geloof ik echt niet.quote:Op zondag 4 april 2010 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig... dit kan wel eens voor problemen gaan zorgen.
Ondanks dat Zuid Afrika heel westers overkomt blijft het Africa en op dat continent kan alles omslaan in een oorlog.
Je hebt je oordeel al klaar maar weet geen fuck van de toedracht. En je wilt ook niet weten waarom twee van zijn eigen medewerkers gearresteerd zijn. Nou dan niet he.quote:Op zondag 4 april 2010 00:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Gezien je twee vorige reacties ga ik hier maar niet serieus op in.
Waarschijnlijk omdat de medewerkers op plaats van bestemming waren.quote:Op zondag 4 april 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt niet.
Het is niet alsof onze Nederlandse Geert is omgelegd. Denk niet dat je het moet overdrijven.
Overigens ben ik erg benieuwd waarom die twee medewerkers van Terreblanche zijn gearresteerd.
Lijkt me stug maar ben benieuwd naar hoe het verhaal in elkaar steekt. In ieder geval even volgen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de medewerkers op plaats van bestemming waren.
Daarom is het spannend om te zien wat de motieven van de dader zijn .quote:Op zondag 4 april 2010 00:25 schreef PeterLudolf het volgende:
Zuid-Afrika was tijdens het apartheidsbewind bijna net zo racistisch als Israël heden ten dage.
Volgens mij hebben ze in het juiste keelgat geschoten.quote:Op zondag 4 april 2010 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom is het spannend om te zien wat de motieven van de dader zijn .
Anders kan het misschien bij sommige in het verkeerde keelgat schieten.
Omg, die zwarte Zuid-Afrikanen zouden willen dat ze het zo goed hadden als de Palestijnen en moslims in Israel, het is een heel andere discussie dus kap er aub mee met zulke onzin, goede bg's, vandaag ook.quote:Op zondag 4 april 2010 00:25 schreef PeterLudolf het volgende:
Zuid-Afrika was tijdens het apartheidsbewind bijna net zo racistisch als Israël heden ten dage.
Klopt maar de man had nog veel volgelingen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in het juiste keelgat geschoten.
Ik kan niet treuren om zijn dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |