Helemaal rood wel ja, maar ze komen uit een nestje van 4, waren allevier helemaal rood 2 katers en 2 poesjes, ging er met 3 weg haha, mijn schoonzus nam het andere poesjequote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook 2, een van net een jaar en een van wat ouder.
maar rode vrouwtjes zijn vrij apart toch?
D.-tjequote:
Ik kan het me wel voorstellen na zoveel tijd. En toch hè, wees niet verbaasd als Edison toch nog eens terugkomt. Zoals ik al eens vertelde vond ik een kat die al 3 maanden werd vermist van twee straten verder. Dan heb je er drie!quote:Op zondag 4 april 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 katertjes![]()
Deze kittens komen uit 2 nestjes die over 9 weken weg mogen
quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat met mijn domme kop een topic in het verkeerde subforum te openen![]()
Ik vind het zo ongezellig zonder een kattebeest in huis, dus nu meteen maar 2 zodat ze iets aan elkaar hebben en als Edison toch nog terug komt hebben we er 3!quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen na zoveel tijd. En toch hè, wees niet verbaasd als Edison toch nog eens terugkomt. Zoals ik al eens vertelde vond ik een kat die al 3 maanden werd vermist van twee straten verder. Dan heb je er drie!
vrouwtje van mij is wel meet klein beetje wit. die ander is helemaal rood.quote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal rood wel ja, maar ze komen uit een nestje van 4, waren allevier helemaal rood 2 katers en 2 poesjes, ging er met 3 weg haha, mijn schoonzus nam het andere poesje
Ik ook ja, die zijn altijd zo lief en gekquote:Op zondag 4 april 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwtje van mij is wel meet klein beetje wit. die ander is helemaal rood.
ik heb alleen rode katten gehad
Pumba en Timonquote:
Jij gaat straks lekker in Spanje wonen en dan neem je een paar kattenquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef hondjes het volgende:
Ik mis ook poezen![]()
Maar met dat heen en weer gereis kan ik ze nog niet nemen...
precies, is een apart slag onder de katten imoquote:Op zondag 4 april 2010 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook ja, die zijn altijd zo lief en gek
of die katten nemen hondjesquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat straks lekker in Spanje wonen en dan neem je een paar katten
is een hele mooie naam voor een kat hequote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon kwam met Japanse "Hoe spel je dat?" namen, mijn dochter is nog een beetje in Disney blijven hangen, Simba, Kofu. Ikzelf dacht aan Chip en Fox.
Katten mogen best beetje posh hebbenquote:
De onze droegen de namen Whoopy en Doodle en zo waren ze ookquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon kwam met Japanse "Hoe spel je dat?" namen, mijn dochter is nog een beetje in Disney blijven hangen, Simba, Kofu. Ikzelf dacht aan Chip en Fox.
daarom wil ik ook graag een rooiequote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, is een apart slag onder de katten imo
Wat heb ik gewonnenquote:
Dat is wel een leuke gedachte, maar dan wordt het vanzelf weer poes of kat omdat het zo lang isquote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
paste wel in de lijn van edison.
ook uitvinders en nu een met de f en een met de G.
Mag ik dat zelf beoordelen ?quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er schieten mij van allerlei namen te binnen die eigenlijk niet kunnen
yups, kans is groot iddquote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke gedachte, maar dan wordt het vanzelf weer poes of kat omdat het zo lang is
Ik neem sowieso katten uit asiel....quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of die katten nemen hondjes
Ik bedoel dat jij het toch weleens over zwervertjes hebt gehad Hondjes?
Wormen, kattenaids... Ik vind het triest en kan er slecht tegen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik neem sowieso katten uit asiel....
Heb meestal zwervers gehad, ..die kwamen aanlopen en bleven dan maar gelijk...tot aan hun dood....
pfffff hier zie je allemaal zwefkatten...honderden alleen al in Tarragona...allemaal bij elkaar..zelfs Siamesen enzo...iedereen geeft ze eten, maar ze blijven zo mager als een lat...
Ik zou ook niet weten wat te doen met die katten,,stereliseren lukt nooit, zijn er teveel....
En laats kwam een hond aanlopen, maar ja..ik ging weer weg...dus wat moet je dan..we zijn de buurt nog af geweest of dat beest van iemand was, ineens was hij verdwenen...
Wat heb je in de aanbiedingquote:
Kan er ook helemaal niet tegen....quote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wormen, kattenaids... Ik vind het triest en kan er slecht tegen.
Bijna al mijn katten zijn aanlopers of asielkatten geweest.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden he
Wou niet meteen zo hebberig overkomenquote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden he
quote:
klopt, maar ik was de 'interviewer' hequote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
1e vraag, wedervraag, weder wedervraag ofzo
Waar mag ik allemaal uit kiezen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kom je wel als je gaat vragen waar je allemaal uit mag kiezen
Wat sneu dat die moederpoes stierf. Liep het wel goed af met de kleintjes?quote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan er ook helemaal niet tegen....
Als ze echt aan mijn deur staan,,haal ik ze binnen, dus ik hoop dat er geen kat komt aanlopen, want ik ben verkocht....
Mijn dochter had er een , zo een zwerfkat, samen zwanger, samen bevallen op dezelfde dag...
Helaas moeder poes ging dood...dochter ontroosbaar...
Drie maanden later,,,schoonzoon, kat was bevallen bij de disco,,,hij de kat en de jonkies in een doos, en meegenomen naar huis
Wat gebeurde er,,kat weg...waar dook die kat op...bij de disco
Had moederpoes al die jonkies teruggebracht,,en het was toch zeker een kilometer...
Nu zitten ze daar weer gezellig.....
quote:
Ahemquote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
laat die 2 nog ff en t komt vanzelf wel weer
ergens ver weg idd wel wat trekjes.quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die medaillewinnaar bij Paul de Leeuw heeft erg veel weg van Yvonne van Gennip
Ik ben die Paul de Leeuw beetje zat gewordenquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die medaillewinnaar bij Paul de Leeuw heeft erg veel weg van Yvonne van Gennip
Vind 'r een hockey meisje, een kakkertjequote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ergens ver weg idd wel wat trekjes.
maar vind dr eigenlijk best een hork
Ja, eens, maar ben te lui om te zappenquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben die Paul de Leeuw beetje zat geworden
ah beetje ook wel idd. maar ze is wel goed. vind dr alleen een horkquote:Op zondag 4 april 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind 'r een hockey meisje, een kakkertje
O...beschrijf hem maarquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zocht ff naar en smiley die fok niet heeft
quote:
mis er geen een op hyves, of allemaalquote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik mis er hier wel een paar ja, alhoewel ik deze twee
en
weer mis op mijn hyves
Die disco staat op het strand,,,en er is een groot terras bij, en daar loopt die poes, en haar nu volwassenquote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat sneu dat die moederpoes stierf. Liep het wel goed af met de kleintjes?
Die moederpoes bij de disco was waarschijnlijk geen mensen gewend. Wat dapper dat ze ze allemaal terug heeft gebracht. Ik vind het wel naar dat er geen sterilisatieprogramma is, het kan al die dieren onmogelijk goed vergaan.
Ah, dus ik neem aan dat ze ook gevoerd worden. Het kon slechter. Alleen, als ze ziek worden is er natuurlijk niemand die ze naar een dierenarts brengt.quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die disco staat op het strand,,,en er is een groot terras bij, en daar loopt die poes, en haar nu volwassen
kindjes,,midden tussen de disco-gangers...zitten op de bar...maffe beesten toch he....
De kleintjes zijn ook dood gegaan....
Het is inderdaad triest dat er geen sterilisatieprogramma is, het zou zoveel dierenleed schelen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat sneu dat die moederpoes stierf. Liep het wel goed af met de kleintjes?
Die moederpoes bij de disco was waarschijnlijk geen mensen gewend. Wat dapper dat ze ze allemaal terug heeft gebracht. Ik vind het wel naar dat er geen sterilisatieprogramma is, het kan al die dieren onmogelijk goed vergaan.
Ik zal er over nadenkenquote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Verzin maar wat, dan kijk ik wel of ik het als prijs beschikbaar kan stellen
Ja heel naar. Ik ben blij dat dat in Nederland wel gebeurt bij kattenkolonies.quote:Op zondag 4 april 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad triest dat er geen sterilisatieprogramma is, het zou zoveel dierenleed schelen.
Waar wij vroeger woonden hadden we ook veel straatkatten, daar had een vrouwtje dat geregeld met een dierenarts, ze kregen van veel bewoners waaronder wij eten en drinken en zagen er dus eik wel gezond enzo uit, werd echt goed voor ze gezorgdquote:Op zondag 4 april 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad triest dat er geen sterilisatieprogramma is, het zou zoveel dierenleed schelen.
Beneden de disco is een restaurant...daar zullen ze wel het een en ander krijgen...quote:Op zondag 4 april 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus ik neem aan dat ze ook gevoerd worden. Het kon slechter. Alleen, als ze ziek worden is er natuurlijk niemand die ze naar een dierenarts brengt.
Hè bah. Die hadden natuurlijk geen voeding.
Ik kan echt heel slecht tegen kattenleed.
Latersquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
En nu hoop je dat je vergeet waar ze liggen zodat je ze niet allemaal opsnoept?
Goed planquote:
Rustig maarquote:Op zondag 4 april 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Zijn alle mods met paasverlof?
Mijn haakje is nog steeds niet goed
quote:KRO Reporter
Afl.: Kabinetscrisis. Reconstructie van het langverwachte maar toch nog plotselinge overlijden van het kabinet-Balkenende IV.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig, wat een parel van een uitzending![]()
[..]
Graag gedaanquote:
quote:
Jij krijgt 't beeld een kwartier later?quote:
Zo liefquote:
Heb je dat bij deze foto ook?quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op met die kitten foto's straks wil ik er ook nog bij
Ik geloof dat ik er ook eentje wil, een rode poesquote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op met die kitten foto's straks wil ik er ook nog bij
Nee ik zie een rood kruisquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je dat bij deze foto ook?![]()
[ afbeelding ]
Een beetje welquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jij ff niet zo ranzig zegquote:
Zoiets ligt nu boven te slapen..quote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Kleinkinderen schijnen nog leuker te zijn dan kinderen he hondjes?quote:
Ik weet hoe het werkt, dank jequote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilde alleen maar aangeven dat het dan nog mogelijk is
blauw streepjequote:
Brave Teunquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet op in, ben vandaag al een paar keer op mijn plek gezet door d'r![]()
Braaf, doe maar koest.quote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet op in, ben vandaag al een paar keer op mijn plek gezet door d'r![]()
Dat hoef je Pietje niet te vertellen, wie denk je wie al die notes plaatstquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Zie je nou wel Pietje, het is Teun zijn schuld
Had nooit gedacht dat het zo leuk was..........quote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleinkinderen schijnen nog leuker te zijn dan kinderen he hondjes?
Zit je wat dwars Teun, gooi het er maar uit hoor, toe maarquote:
Dat vind ik wel weer aardig van Deisyy, dat ze kwaliteit van ruis weet te onderscheidenquote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, jij praat Teun na.
Net moest ie nog koest doen, confusedquote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit je wat dwars Teun, gooi het er maar uit hoor, toe maar
Klopt ja, wel jammer dat ze consequent de ruis eruit pikt.quote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer aardig van Deisyy, dat ze kwaliteit van ruis weet te onderscheiden![]()
Op zich wel een terechte vraag daar, alleen is het punt dat wanneer een opdrachtgever de opdracht geeft met het mes op je keel, je dan weinig ruimte meer krijgt om te weigeren.quote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was Hitler eigenlijk wel zo erg?
Goed topic, als je 10minuten tijd hebt en je zin heb erdoorheen te worstelen.
Zo kun je het ook zienquote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt ja, wel jammer dat ze consequent de ruis eruit pikt.
Remlof?quote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoef je Pietje niet te vertellen, wie denk je wie al die notes plaatst![]()
Nee, zit wel op mijn gemak eigenlijk. Nog lekker een dag vrij, alles is klaar, inclusief was en zo... Wat wil een mens nog meerquote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit je wat dwars Teun, gooi het er maar uit hoor, toe maar
Ik pik hier alleen jouw ruis opquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las jij wel dat Pietje je zojuist helemaal onderuit haalde? Je pikt hier enkel ruis op
quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik gaat even Nederlant twee kijken![]()
Slaap lekker strakkies mochten jullie weg zijn![]()
Ik zei geen koest, ik zei braafquote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net moest ie nog koest doen, confused.
Is het zo'n saaie kost?quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggend lezen, voor hoelang dat gaat lukken
Nee het is wel een spannend boek, ik baal elke keer weer dat ik in slaap van terwijl ik lig te lezenquote:
Die ga ik later nog ff verder lezenquote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was Hitler eigenlijk wel zo erg?
Goed topic, als je 10minuten tijd hebt en je zin heb erdoorheen te worstelen.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet eens de titel van het boek dat ik aan het lezen ben
Gemist..had ik wel even willen zien...quote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig, wat een parel van een uitzending![]()
[..]
Daar heb ik bij echte boeken nog nooit last van gehadquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is wel een spannend boek, ik baal elke keer weer dat ik in slaap van terwijl ik lig te lezen
quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet eens de titel van het boek dat ik aan het lezen ben
Uitzending gemist hondjesquote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gemist..had ik wel even willen zien...
Komt ook dat ik het een beetje druk heb met van alles. Een tijdje geleden kon ik soms gewoon niet stoppen me lezen, dan ging ik gerust tot 3 uur 's nachts door omdat ik het boek uit wilde hebben, terwijl ik de volgende dag moest werken.quote:Op zondag 4 april 2010 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik bij echte boeken nog nooit last van gehad
Daar zit een mama appelsap inquote:
Moordzakenquote:Op zondag 4 april 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even naar boven gelopen![]()
De Perfecte Familie van Pam Lewis
Dat hadden wij je ook kunnen vertellenquote:Op zondag 4 april 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onbewust hè, ik zoek het onbewust! Ben gewoon toch een moederskindje
quote:Op zondag 4 april 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onbewust hè, ik zoek het onbewust! Ben gewoon toch een moederskindje
Ik lees altijd thrillers, meestal wel geschreven door vrouwenquote:
Gewoon ermee dealen, je bent niet de enigequote:
Stephen King is favo ,maar verder lees ik alles wel, en als het niet bevalt leg ik het weg, Lord of the Ring las ik zo weg, maar de Hobbit kom ik weer niet doorheenquote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees altijd thrillers, meestal wel geschreven door vrouwen
Nee, het heeft niets met appelsap te makenquote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]"Ik zat alleen in een vuile kameel" Het gaat dus niet over mamma appelsap
quote:Op zondag 4 april 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik deel 2 van Ron Brandsteder ook nog moet downloaden
Kijk dan op het plaatje gekkie. Het eerste nummer was "Mama Appelsap" het tweede van Down Under "Ik zat alleen in een vuile kameel"quote:Op zondag 4 april 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het heeft niets met appelsap te maken![]()
Wel met muziek.
mama appelsap liedjes
Ik heb nog nooit iets van Stephen King gelezen en ben niet zo van zoetsappige romans, al kreeg ik laatst een Maeve Binchy en die vond ik wel weer goed.quote:Op zondag 4 april 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Stephen King is favo ,maar verder lees ik alles wel, en als het niet bevalt leg ik het weg, Lord of the Ring las ik zo weg, maar de Hobbit kom ik weer niet doorheen
Ga dan effe hier naar toe Honda !quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik neem sowieso katten uit asiel....
Heb meestal zwervers gehad, ..die kwamen aanlopen en bleven dan maar gelijk...tot aan hun dood....
pfffff hier zie je allemaal zwefkatten...honderden alleen al in Tarragona...allemaal bij elkaar..zelfs Siamesen enzo...iedereen geeft ze eten, maar ze blijven zo mager als een lat...
Ik zou ook niet weten wat te doen met die katten,,stereliseren lukt nooit, zijn er teveel....
En laats kwam een hond aanlopen, maar ja..ik ging weer weg...dus wat moet je dan..we zijn de buurt nog af geweest of dat beest van iemand was, ineens was hij verdwenen...
Volgens mij ben je dan spelonkoloog (en maf)quote:Op zondag 4 april 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg net mail van zus uit Spanje, tering die is sportief![]()
ik weet niet hoe het heet maar ze is daar in Mallorca de riviertjes aan het onveilig maken.
Lord of the Rings heb ik gelezen toen ik 15 was ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Stephen King gelezen en ben niet zo van zoetsappige romans, al kreeg ik laatst een Maeve Binchy en die vond ik wel weer goed.
Ik heb niet zoveel met fantasie zoals Lord of the Rings en Harry Potter enzo.
O .... jaquote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk dan op het plaatje gekkie. Het eerste nummer was "Mama Appelsap" het tweede van Down Under "Ik zat alleen in een vuile kameel"
Ow gelukkigquote:
het ziet er heel gezellie uit heur met een hele groepquote:Op zondag 4 april 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan spelonkoloog (en maf)
Stoerquote:Op zondag 4 april 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga dan effe hier naar toe Honda !
http://www.friendsofanimals.nl/
ik weet niet hoe het heet maar ze is daar in Mallorca de riviertjes aan het onveilig maken.
Ziet er stoer uit kijk haar effe staan TRUT![]()
![]()
[ afbeelding ]
en effe Coos lekker maken met een paar ploatjes van Spanje nu op dit moment![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een plastic tasje op haar hoofdquote:Op zondag 4 april 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga dan effe hier naar toe Honda !
http://www.friendsofanimals.nl/
Ziet er stoer uit kijk haar effe staan TRUT![]()
![]()
[ afbeelding ]
en effe Coos lekker maken met een paar ploatjes van Spanje nu op dit moment![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Is ook stoer hoor, maar tevens gevaarlijk. Eén flinke regenbui en zo'n spelonk loopt binnen een paar minuten onder waterquote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
het ziet er heel gezellie uit heur met een hele groep![]()
ik vin het wel stoer
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft een plastic tasje op haar hoofd
ow.quote:Op zondag 4 april 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook stoer hoor, maar tevens gevaarlijk. Eén flinke regenbui en zo'n spelonk loopt binnen een paar minuten onder water
quote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee Baileys en rose dus het zat wel goed![]()
Je hebt er een moo vormpje van gemaaktquote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik moest toch effe d'r hooft onherkenbaar maken, ik denk niet dat ze met d'r hoofd op Fok wil
Ze zal het vast onder begeleiding doen van "kenners"quote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.![]()
nah ze is in ieder geval veilig terug anders had ik nu die foto's niet
En ik wilde uiteraard een goede indruk maken dus heb geen nee gezegdquote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG voeren ze je nu al dronken (althans dat denken zij dan he
)
Ben je kennis wezen maken?quote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee Baileys en rose dus het zat wel goed![]()
Mijn eerste King was Christinequote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Lord of the Rings heb ik gelezen toen ik 15 was ofzoLekker nerdy trouwens haha, en na de films dacht ik nou dan de Hobbit ook maar, maar die valt echt tegen, Harry Potter ook allemaal gelezen en mijn 1e Stephen King boek was de Engelse versie van Misery
ook rond mijn 15e en toen was ik verkocht
zal vast een gids bijzittenquote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zal het vast onder begeleiding doen van "kenners"
quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik wilde uiteraard een goede indruk maken dus heb geen nee gezegd
Dom DeLuise en Slim Shadyquote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
ZIJN DE NAMEN AL BEKEND VOOR DE KATERTJES VAN dEES????????????
Ja duh, waarom denk je dat je zus zich zo uit gaat slovenquote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zal vast een gids bijzitten![]()
er zaten een paar verdomd leuke ventjes tussen
![]()
We hebben nog 9 weken, dus mocht je nog ideeën hebben gooi ze maar in de ideee"n bus.quote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
ZIJN DE NAMEN AL BEKEND VOOR DE KATERTJES VAN dEES????????????
Het boek is top, maar de film is baggerquote:
oehhh sssspannendquote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
En terecht
als het goed is heb ik morgen dvd van mijn debuut![]()
Nou ik ben eik nooit zo gauw nerveus voor dat soort dingenquote:
Je mag ze afkortenquote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dan ben je een hallf uur aan het roepen !
ow... fox vin ik wel leukquote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben nog 9 weken, dus mocht je nog ideeën hebben gooi ze maar in de ideee"n bus.
Ik dacht zelf aan Chip en Fox
Dat staat wel raar als je staat te roepenquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... fox vin ik wel leuk![]()
ik dacht aan ''kwik'' en ''fit''![]()
![]()
kwikfit
quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoefde ze pas weer toen ze thuis was
Ik neem aan dat ze gewoon binnenblijvenquote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat staat wel raar als je staat te roepen
Waarvoor moet hij nerveus zijn danquote:
Dan kan het wel jaquote:
Ik zou wel willen, maar denk niet dat dat gaat lukkenquote:
Nou ja maak er dompie en slimpie van klinkt het toch net even andersquote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar denk niet dat dat gaat lukken![]()
Dat zou betekenen dat ik de tuindeur nooit open kan hebben en er schijnt een bloedhete zomer aan te komen
misschien dat D_K bang was dat Laysa met haar billen bloot gingquote:
Wij hebben een hordeurquote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar denk niet dat dat gaat lukken![]()
Dat zou betekenen dat ik de tuindeur nooit open kan hebben en er schijnt een bloedhete zomer aan te komen
Doe het dan goedquote:
Nee joh, gekke, juist leuk dat je ook weer eens tijd voor ons hebtquote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb net een 5 gangen menu achter de kiezen...ff uitbuiken![]()
Of wil je me weg hebben
quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien dat D_K bang was dat Laysa met haar billen bloot ging
quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien dat D_K bang was dat Laysa met haar billen bloot ging
Ja tis ietwat bizar hoe druk ik de laatste tijd benquote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, gekke, juist leuk dat je ook weer eens tijd voor ons hebt![]()
Maar als ze naar buiten willen doen ze er alles aan om toch naar buiten te komen. In het hor klimmen en krabben enzo. Bij het tuinraam zit er hier geen kit meer inquote:
ghehehe zijn ouders weten allesquote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Of dat ze geheimpjes ging vertellen over D_K
quote:
Neequote:
Ow ik heb ook een hordeur....wat een drama die dingenquote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ze naar buiten willen doen ze er alles aan om toch naar buiten te komen. In het hor klimmen en krabben enzo. Bij het tuinraam zit er hier geen kit meer in
Vreemd. Hier nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ze naar buiten willen doen ze er alles aan om toch naar buiten te komen. In het hor klimmen en krabben enzo. Bij het tuinraam zit er hier geen kit meer in
quote:
Tot morgen dan maar weerquote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga eens een nachtje slapen over die namen
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Stoemp en stimpy...slaap lekker Deisquote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oeh...![]()
REMLOVE
en SWARMAHOER
Ook leuk als je ze moet roepen
swarmahoertje ETEN !!!!![]()
Mn lichaam moet de boel zelf nu opruimen...maar tot op heden gaat het goed met dit infuusquote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je bactierie Laysa?
Gelukkig maarquote:Op zondag 4 april 2010 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn lichaam moet de boel zelf nu opruimen...maar tot op heden gaat het goed met dit infuus
slaapse !quote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen lekker paasontbijt met mijn knulletjesen kijken of ze mijn paaseitjes terug kunnen vinden
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Goede herinneringen aanquote:
Trustequote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen lekker paasontbijt met mijn knulletjesen kijken of ze mijn paaseitjes terug kunnen vinden
![]()
Slaap lekker, droom zachtquote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zag ik nog, vreselijk enorm groot zeikwijf dat je er bent
Zou ze gebrainwashed zijn?quote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is heel erg eenkennig aan het worden![]()
Waarom noem je jezelf bitchquote:
En je zei dat ik hem mocht hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf bitch![]()
* en nu echt weg is
Ah, levert dat nog wat op dan?quote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik grossier af en toe in dingen die "not done" zijn.
Tja bitches zijn valsquote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En je zei dat ik hem mocht hebben![]()
Je speelt vals
Ah, gebrainwashed dusquote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is gewoon haske verliefd, dat 't nog kan hè, anno 2010
Dan moet je je beleid aanpassenquote:Op maandag 5 april 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik dan weer niet onverdeeld positief over
Kloptquote:Op maandag 5 april 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, en niemand die mij wil helpen hier
Teun, jou niet toch en Lavenderr ook nietquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun, jou niet toch en Lavenderr ook niet
Volgens mij vindt ie het niet zo erg hoorquote:Op maandag 5 april 2010 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun, jou niet toch en Lavenderr ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |