Mensen kunnen toch zelf beslissen en nadenken...Wie dwingt ze ertoe?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Trangamang het volgende:
Ik denk dat hij vanwege het manipuleren etc een hoop voor elkaar heeft gekregen waardoor de mensen in zulke acties zijn overgegaan.
Dus het is allemaal bij Adolf begonnen.
Zelf iets onderzoeken is je vreemd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch zelf beslissen en nadenken...Wie dwingt ze ertoe?
Als het kan wel ja, graag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef padlarf het volgende:
Wil je dat hier echt serieus op in gegaan wordt?
Lees mijn OP nogeens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zelf iets onderzoeken is je vreemd?
Dus als ik tegen jou zeg: vermoord de buurvrouw, dan ben ik schuldig als jij daadwerkelijk de buurvrouw vermoordt....fraaie boel is dat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Twizu het volgende:
Beiden schuldig.
Hitler, omdat ie het allemaal bedacht heeft. De uitvoerders omdat ze uitvoeren.
Te makkelijk. Ik stel dit serieus aan de kaak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef Deetch het volgende:
obvious troll is being obvious
Lees je de gequote tekst eens in mijn post en daarna mijn commentaar.quote:
je bent zeker medeplichtig en de moordenaar is ook schuldig. Daarom zijn er veel meer mensen voor het gerecht gekomen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg: vermoord de buurvrouw, dan ben ik schuldig als jij daadwerkelijk de buurvrouw vermoord....fraaie boel is dat.
Nee tuurlijk niet, maar jij bent dan ook geen officiele leider van een compleet duits rijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg: vermoord de buurvrouw, dan ben ik schuldig als jij daadwerkelijk de buurvrouw vermoord....fraaie boel is dat.
Met manipuleren kun je een hoop.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch zelf beslissen en nadenken...Wie dwingt ze ertoe?
Als hij het echt in opdracht van jou doet ben jij medeplichtig ja. Hiervoor worden mensen ook vaak genoeg gestraft. Anders zou je toch ook zomaar mensen in kunnen huren die mensen voor je vermoordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, welke? Dat is de vraag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef Chowi het volgende:
Voor het geval je het nog niet wist:
Het is in Nederland taboe om de daden van Adolf Hitler te bagatelliseren.
Vergelijkem net hitler is sowieso een faal.quote:feite hoef je ook niet zoveel te doen met leiders als Osama Bin Laden, die heeft zelf weinig gedaan. Wel degenen die daadwerkelijk de WTC-torens in gevlogen zijn
Wat is daar in vredesnaam mis mee?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |