Helemaal rood wel ja, maar ze komen uit een nestje van 4, waren allevier helemaal rood 2 katers en 2 poesjes, ging er met 3 weg haha, mijn schoonzus nam het andere poesjequote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook 2, een van net een jaar en een van wat ouder.
maar rode vrouwtjes zijn vrij apart toch?
D.-tjequote:
Ik kan het me wel voorstellen na zoveel tijd. En toch hè, wees niet verbaasd als Edison toch nog eens terugkomt. Zoals ik al eens vertelde vond ik een kat die al 3 maanden werd vermist van twee straten verder. Dan heb je er drie!quote:Op zondag 4 april 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 katertjes![]()
Deze kittens komen uit 2 nestjes die over 9 weken weg mogen
quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat met mijn domme kop een topic in het verkeerde subforum te openen![]()
Ik vind het zo ongezellig zonder een kattebeest in huis, dus nu meteen maar 2 zodat ze iets aan elkaar hebben en als Edison toch nog terug komt hebben we er 3!quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen na zoveel tijd. En toch hè, wees niet verbaasd als Edison toch nog eens terugkomt. Zoals ik al eens vertelde vond ik een kat die al 3 maanden werd vermist van twee straten verder. Dan heb je er drie!
vrouwtje van mij is wel meet klein beetje wit. die ander is helemaal rood.quote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal rood wel ja, maar ze komen uit een nestje van 4, waren allevier helemaal rood 2 katers en 2 poesjes, ging er met 3 weg haha, mijn schoonzus nam het andere poesje
Ik ook ja, die zijn altijd zo lief en gekquote:Op zondag 4 april 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwtje van mij is wel meet klein beetje wit. die ander is helemaal rood.
ik heb alleen rode katten gehad
Pumba en Timonquote:
Jij gaat straks lekker in Spanje wonen en dan neem je een paar kattenquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef hondjes het volgende:
Ik mis ook poezen![]()
Maar met dat heen en weer gereis kan ik ze nog niet nemen...
precies, is een apart slag onder de katten imoquote:Op zondag 4 april 2010 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook ja, die zijn altijd zo lief en gek
of die katten nemen hondjesquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat straks lekker in Spanje wonen en dan neem je een paar katten
is een hele mooie naam voor een kat hequote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon kwam met Japanse "Hoe spel je dat?" namen, mijn dochter is nog een beetje in Disney blijven hangen, Simba, Kofu. Ikzelf dacht aan Chip en Fox.
Katten mogen best beetje posh hebbenquote:
De onze droegen de namen Whoopy en Doodle en zo waren ze ookquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zoon kwam met Japanse "Hoe spel je dat?" namen, mijn dochter is nog een beetje in Disney blijven hangen, Simba, Kofu. Ikzelf dacht aan Chip en Fox.
daarom wil ik ook graag een rooiequote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, is een apart slag onder de katten imo
Wat heb ik gewonnenquote:
Dat is wel een leuke gedachte, maar dan wordt het vanzelf weer poes of kat omdat het zo lang isquote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
paste wel in de lijn van edison.
ook uitvinders en nu een met de f en een met de G.
Mag ik dat zelf beoordelen ?quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er schieten mij van allerlei namen te binnen die eigenlijk niet kunnen
yups, kans is groot iddquote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke gedachte, maar dan wordt het vanzelf weer poes of kat omdat het zo lang is
Ik neem sowieso katten uit asiel....quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of die katten nemen hondjes
Ik bedoel dat jij het toch weleens over zwervertjes hebt gehad Hondjes?
Wormen, kattenaids... Ik vind het triest en kan er slecht tegen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik neem sowieso katten uit asiel....
Heb meestal zwervers gehad, ..die kwamen aanlopen en bleven dan maar gelijk...tot aan hun dood....
pfffff hier zie je allemaal zwefkatten...honderden alleen al in Tarragona...allemaal bij elkaar..zelfs Siamesen enzo...iedereen geeft ze eten, maar ze blijven zo mager als een lat...
Ik zou ook niet weten wat te doen met die katten,,stereliseren lukt nooit, zijn er teveel....
En laats kwam een hond aanlopen, maar ja..ik ging weer weg...dus wat moet je dan..we zijn de buurt nog af geweest of dat beest van iemand was, ineens was hij verdwenen...
Wat heb je in de aanbiedingquote:
Kan er ook helemaal niet tegen....quote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wormen, kattenaids... Ik vind het triest en kan er slecht tegen.
Bijna al mijn katten zijn aanlopers of asielkatten geweest.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden he
Wou niet meteen zo hebberig overkomenquote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niet een vraag met een wedervraag beantwoorden he
quote:
klopt, maar ik was de 'interviewer' hequote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
1e vraag, wedervraag, weder wedervraag ofzo
Waar mag ik allemaal uit kiezen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kom je wel als je gaat vragen waar je allemaal uit mag kiezen
Wat sneu dat die moederpoes stierf. Liep het wel goed af met de kleintjes?quote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan er ook helemaal niet tegen....
Als ze echt aan mijn deur staan,,haal ik ze binnen, dus ik hoop dat er geen kat komt aanlopen, want ik ben verkocht....
Mijn dochter had er een , zo een zwerfkat, samen zwanger, samen bevallen op dezelfde dag...
Helaas moeder poes ging dood...dochter ontroosbaar...
Drie maanden later,,,schoonzoon, kat was bevallen bij de disco,,,hij de kat en de jonkies in een doos, en meegenomen naar huis
Wat gebeurde er,,kat weg...waar dook die kat op...bij de disco
Had moederpoes al die jonkies teruggebracht,,en het was toch zeker een kilometer...
Nu zitten ze daar weer gezellig.....
quote:
Ahemquote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
laat die 2 nog ff en t komt vanzelf wel weer
ergens ver weg idd wel wat trekjes.quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die medaillewinnaar bij Paul de Leeuw heeft erg veel weg van Yvonne van Gennip
Ik ben die Paul de Leeuw beetje zat gewordenquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die medaillewinnaar bij Paul de Leeuw heeft erg veel weg van Yvonne van Gennip
Vind 'r een hockey meisje, een kakkertjequote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ergens ver weg idd wel wat trekjes.
maar vind dr eigenlijk best een hork
Ja, eens, maar ben te lui om te zappenquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben die Paul de Leeuw beetje zat geworden
ah beetje ook wel idd. maar ze is wel goed. vind dr alleen een horkquote:Op zondag 4 april 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind 'r een hockey meisje, een kakkertje
O...beschrijf hem maarquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zocht ff naar en smiley die fok niet heeft
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |