Het is niet netjes om in de sauna iets te doen met elkaar. Dus dat doe ik ook nooitquote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij wat? En waarom mag dat niet? En why the hell laat je je dan tegenhouden?
Niet echt iets wat je even kunt uitproberen en mee ophouden als het niet bevaltquote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Don't knock it until you've tried it..
Ligt waar de M in MILF voor staat. En daar verschillen de meningen nogal overquote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm.. als je MILF letterlijk vertaald wel
Dit was een moment waarop ik de ubersmiley juist gebruikte: ik was sarcastischquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt iets wat je even kunt uitproberen en mee ophouden als het niet bevalt
Mum, Mother ?quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt waar de M in MILF voor staat. En daar verschillen de meningen nogal over
Een vrouw vergelijken met een auto?quote:
owhquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dit was een moment waarop ik de ubersmiley juist gebruikte: ik was sarcastisch
schilderen hadden ze geen zin in, hahaha, wel een lekker ontbijtje gehad met zn drietjes en natuurlijk chocoladeeitjes gezocht en gegeten. dat was leuk maar vooral eeeeeerg lekkerquote:Op zondag 4 april 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jess
Hoe was het eieren schilderen en zoeken?
Waarom? Als je op je 14e een kind hebt ben je een moeder, als je een kind hebt op je 21 ben je dat en op je 60e ook.quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt waar de M in MILF voor staat. En daar verschillen de meningen nogal over
Kan maar ook, Mature, Misses of andere term die met een M begint die voor vrouw gebruikt kan wordenquote:
Netjes van jequote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is niet netjes om in de sauna iets te doen met elkaar. Dus dat doe ik ook nooit
MILF staat echt alleen voor Mum I'd Like to Fuck. Wordt uitgelegd in American Piequote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan maar ook, Mature, Misses of andere term die met een M begint die voor vrouw gebruikt kan worden
quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Als je op je 14e een kind hebt ben je een moeder, als je een kind hebt op je 21 ben je dat en op je 60e ook.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan maar ook, Mature, Misses of andere term die met een M begint die voor vrouw gebruikt kan worden
Ja dan kan je het wel heel breed zien.. dan zou het ook nog Men kunnen zijnquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mij ook!!quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes van jeToch lijkt het me wel eens geil dat te doen
Ik (en vele Alfa liefhebbers [alfisten] zei ik nou fisten? ) noemen hun auto "Bella".quote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw vergelijken met een auto?Als het nu een Aston Martin is..
Weet ikquote:Op zondag 4 april 2010 21:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MILF staat echt alleen voor Mum I'd Like to Fuck. Wordt uitgelegd in American Pie
Helaas wel, Alfifist die je bentquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik (en vele Alfa liefhebbers [alfisten] zei ik nou fisten? ) noemen hun auto "Bella".
Vandaar het vrouw gedeelte ....
Goffer, sta ik me nou te verdedigen?
Okequote:Op zondag 4 april 2010 21:31 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja dan kan je het wel heel breed zien.. dan zou het ook nog Men kunnen zijn
Maar ik zie de M als in variaties op Mum of Mother
Ja. En terechtquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik (en vele Alfa liefhebbers [alfisten] zei ik nou fisten? ) noemen hun auto "Bella".
Vandaar het vrouw gedeelte ....
Goffer, sta ik me nou te verdedigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |