Je moet een moeder zijn. Die fuckable is. Dan kun je dus ook rustig 16 zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Je moet 30+ zijn om die titel te kunnen dragen
Je bent nog te jongquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je moet 30+ zijn om die titel te kunnen dragen
Ja!quote:
De meningen hierover zijn verdeeld.quote:Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet een moeder zijn. Die fuckable is. Dan kun je dus ook rustig 16 zijn.
1987 en geen kindquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:20 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja!
Ze is net een vrouw; je moet lief voor dr zijn, en goed onderhouden. Maar afentoe moet je dr gewoon flink op drgeven
Uiteraard mag ik door als geen-milf. Daar heb ik niks officieels voor nodigquote:Op zondag 4 april 2010 21:20 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
1987 en geen kind
ok jij mag officieel door als geen-milf...
16 jarige moeder is geen milfquote:
hoiquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef Delan het volgende:
jaaaaa naaktslapen of in mn zwart kanten hipster!!
iedereen
Haha, inderdaadquote:
Gamen. Daar heb ik net zoveel mee als met stringsquote:
Jessquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef Delan het volgende:
jaaaaa naaktslapen of in mn zwart kanten hipster!!
iedereen
quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee ze lopen er dan altijd zo stom mee te doen....
net ietsje draaien want steeeeeeeeeeeeeel dat ik wat zie.... pffffEh ja, ik krijg dan ook wel zin. Maar in de sauna heb ik nauwelijks gedachtes. (nou ja, tenzij... maar dat mag niet he, dus daar ga ik niet over pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Stringsquote:Op zondag 4 april 2010 21:24 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gamen. Daar heb ik net zoveel mee als met strings
Echt... Uberhaupt kinderen; brrrrr!quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
Nu al kinderen; brrrrr!
Haha, dat heb ik dan nietquote:
Tenzij wat? En waarom mag dat niet? En why the hell laat je je dan tegenhouden?quote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh ja, ik krijg dan ook wel zin. Maar in de sauna heb ik nauwelijks gedachtes. (nou ja, tenzij... maar dat mag niet he, dus daar ga ik niet over praten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |