Niet overdrijvenquote:
Mietjesquote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm ik kan het me niet voorstellen dat bij al die mannen (iets groeit), maar ik heb er veel gezien met het 'handdoekje'
Een loszittende boxer is voor mannen en staat dom bij vrouwen. Een strakke is alleen in zeldzame gevallen leuk.quote:
Haha, vanwaar die aanhalingstekens? Het is een niet bestaand handdoekje?quote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm ik kan het me niet voorstellen dat bij al die mannen (iets groeit), maar ik heb er veel gezien met het 'handdoekje'
Daarom. Dan nog mag je het zelf doenquote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zijn allerlei manieren voor, om dat op te ruimen
We hadden geheel niet bepaald om wat voor boxer het gaatquote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een loszittende boxer is voor mannen en staat dom bij vrouwen. Een strakke is alleen in zeldzame gevallen leuk.
Een string of sexy lingerie is altijd mooier. Vind ik dan.
Is een kwestie van smaak. Ben overigens ook wel meer van de lingerie, maar goed, vind een boxer ook welquote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een loszittende boxer is voor mannen en staat dom bij vrouwen. Een strakke is alleen in zeldzame gevallen leuk.
Een string of sexy lingerie is altijd mooier. Vind ik dan.
Vandaar ook de uiteensplitsing, milf.quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Lily-Ella het volgende:
We hadden geheel niet bepaald om wat voor boxer het gaat
Ja tegen mijn verwachtingen in eigenlijk.quote:
Kom maar op met die pics!quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
We hadden geheel niet bepaald om wat voor boxer het gaat
Yeah!quote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Hey, de peugeot-meneer zonder peugeot is weer terug in het topic
In bepaalde gevallen uiteraard niet, maar meestal welquote:
Wat dan wel?quote:
Ja, dat wist ik al / nogquote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef 907 het volgende:
[..]
Yeah!
Het is sinds een half jaartje een AlfaRomeo
![]()
Beterquote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef 907 het volgende:
[..]
Yeah!
Het is sinds een half jaartje een AlfaRomeo
![]()
Je moet 30+ zijn om die titel te kunnen dragenquote:
nee ze lopen er dan altijd zo stom mee te doen....quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha, vanwaar die aanhalingstekens? Het is een niet bestaand handdoekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duidelijkquote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen uiteraard niet, maar meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |